Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Tour 2009

foosho
Forum-lid
Berichten: 3597
Lid geworden op: 02 jan 2008 00:32

foosho 07 jul 2009 13:48

En Silence-Lotto? Als ik het zo las is het de bedoeling van Astana om vooral Evans vandaag op achterstand te zetten.

@andromeda: thnx, eens ff kijken hoe laat ik zorg dat ik voor de buis zit :)

wurst
Forum-lid
Berichten: 126
Lid geworden op: 10 jun 2007 12:12

wurst 07 jul 2009 13:51

Gister zat Gerdemann toch weer knap aan de goede kant van de waaier, 19e eindtijd al in de 1e tijdrit. Hij doet toch leuk mee in de marge.. Hopen dat Milram vandaag de schade beperkt kan houden.
Verder verwacht ik ook nog wel wat van de Liquigas ploeg. Wordt in ieder geval genieten vandaag, mooiste discipline in de wielersport vind ik!!

Mr_T
Forum-lid
Berichten: 1435
Lid geworden op: 29 aug 2008 14:26

Mr_T 07 jul 2009 15:49

Foosho schreef:En Silence-Lotto? Als ik het zo las is het de bedoeling van Astana om vooral Evans vandaag op achterstand te zetten.

@andromeda: thnx, eens ff kijken hoe laat ik zorg dat ik voor de buis zit :)


Nou, 14:29 dus!

paulusr3
Forum-lid
Berichten: 1491
Lid geworden op: 05 jul 2007 11:54

paulusr3 07 jul 2009 16:04

Ben vooral benieuwd of mannen als Evans (klassementsrenner met een mindere ploeg op deze discipline) na vandaag overeind blijven. Nu de reele tijdsverschillen worden aangerekend, kan het wel eens een bloedbad gaan worden......
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;

Mr_T
Forum-lid
Berichten: 1435
Lid geworden op: 29 aug 2008 14:26

Mr_T 07 jul 2009 16:25

paulusR3 schreef:Ben vooral benieuwd of mannen als Evans (klassementsrenner met een mindere ploeg op deze discipline) na vandaag overeind blijven. Nu de reele tijdsverschillen worden aangerekend, kan het wel eens een bloedbad gaan worden......


Ik hoop het
In de zin van: ik wens niemand ellende toe, maar een paar flinke verrassingen zijn als kijker gewoon smullen

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2726
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 07 jul 2009 16:47

Ja hoor!!!! daar ligt Menchov!
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

perik
Forum-lid
Berichten: 3010
Lid geworden op: 14 jan 2007 17:40
Locatie: Rotterdam

perik 07 jul 2009 16:47

Menchov ligt binnen een kilometer al op de grond!

bmiller
Forum-lid
Berichten: 752
Lid geworden op: 25 mar 2008 11:47

bmiller 07 jul 2009 16:48

En raad eens wie er valt met de team tijdrit?

Ja hoor Menchov. Dia gast moeten ze van de fiets halen want daarmee zit Rabo op dit moment mee in de maag.
Ride with the wind. Op een Kuota Kharma Evo 2014.

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2726
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 07 jul 2009 16:54

Die bocht is populair... Ballan op zijn snuffert!

Wel klasse van Rabo dat ze nu wel goed draaien.

-edit..

53 sec achter op caisse... ik zeg ff niks meer :|
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

Gebruikersavatar
lancev7
Forum-lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 26 dec 2005 02:06

Gebruikersavatar lancev7 07 jul 2009 17:19

Rabobank is not riding particularly well as a team. At least one rider takes too much of a lead when he is in front, and isn't paying attention to those following him.

Their intermediate time isn't very good either, nearly a minute back.

------------------------

Erik Breukink of Rabobank told Kröner that he thought the time gaps wouldn*t be too big today, maybe a minute. But his team is already nearly a minute down at the halfway mark.

Stef Clement has been dropped by Rabobank.

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2726
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 07 jul 2009 17:43

Ik weet nog niet wat ik ervan moet denken maar het is een memorabele tijdrit aan het worden. Heb nog nooit zoveel valpartijen gezien....

Ben benieuwd als de grote teams komen

edit:

Wat te denken van Lotto....... oef....
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 07 jul 2009 18:14

lancev7 schreef:Rabobank is not riding particularly well as a team. At least one rider takes too much of a lead when he is in front, and isn't paying attention to those following him.

Their intermediate time isn't very good either, nearly a minute back.

------------------------

Erik Breukink of Rabobank told Kröner that he thought the time gaps wouldn*t be too big today, maybe a minute. But his team is already nearly a minute down at the halfway mark.

Stef Clement has been dropped by Rabobank.


Diegene die deze liveticker zit te schrijven heeft ook wel lekker zitten slapen. Menchov is namelijk in 't begin gevallen en daarna zijn ze niets meer verloren op Katusha. Bij Milram zijn er ook ee nstel gevallen. Lotto is door gereden van de valpartij van Jurgen VDB, tussentijd zeer slecht van Lotto. Skil had volgens mij de langzaamste tijd op de streep. Het lijkt nog wel mee te vallen hoe Rabo heeft gereden, maar het blijft afwachten op CSC, Columbia, Garmin en Astana.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Plaats reactie