Toerversie Parijs-Roubaix 6 juni 2010
-
- Forum-lid
[quote="GastheerG"]@wijnand: meld je gerust bij onze auto als je hulp nodig hebt of wat kwijt wil![/quote]
Het is nog even afwachten hoe de delegatie uit Zuidlaren eruit gaat zien. Wellicht komen er binnenkort wel meer deelnemers met ideeën over vervoer.
Bedankt voor het aanbod! We houden elkaar op de hoogte.
Het is nog even afwachten hoe de delegatie uit Zuidlaren eruit gaat zien. Wellicht komen er binnenkort wel meer deelnemers met ideeën over vervoer.
Bedankt voor het aanbod! We houden elkaar op de hoogte.
Over materiaal gesproken .... ik ben van plan om met mijn Campa Scirocco's te rijden. Met 28mm bandjes. Denken jullie dat die wielen sterk genoeg zijn? Dat G3 spaakpatroon lijkt kwetsbaar.
Vorig jaar overigens zonder problemen met Khamsins (ook G3 spaakpatroon) de RVV gereden, maar daar zit de verkeerde body op voor de fiets die ik wil gaan gebruiken.
Vorig jaar overigens zonder problemen met Khamsins (ook G3 spaakpatroon) de RVV gereden, maar daar zit de verkeerde body op voor de fiets die ik wil gaan gebruiken.
-
- Forum-lid
Nieuwe tussenstand:
Mise à jour du : 10 février 2010
Nombre d'inscrits : 252
De familie Van Dijk doet ook mee!
Een update van de forummers:
26 BianchiSL3
28 Felipe07
31 Andromeda
32 Bottechia
38 GastheerG
41 Binkie4
44 Siena
49 Walter G
66 kool486
107 depeet
26 BianchiSL3
28 Felipe07
31 Andromeda
32 Bottechia
38 GastheerG
41 Binkie4
44 Siena
49 Walter G
66 kool486
107 depeet
-
- Forum-lid
Ik neem een reservefiets mee met 28mm Dynamics en een extra setje wielen met 4-seasons 25mm. Alles Campa. Als iedereen (ook de Shimano rijders) dat doet hebben we reserve materiaal genoeg denk ik
mezelf even toegevoegd
[quote="Walter G"]Nieuwe tussenstand:
26 BianchiSL3
28 Felipe07
31 Andromeda
32 Bottechia
38 GastheerG
41 Binkie4
44 Siena
49 Walter G
66 kool486
107 depeet
149 riherm1
[/quote]
[quote="Walter G"]Nieuwe tussenstand:
26 BianchiSL3
28 Felipe07
31 Andromeda
32 Bottechia
38 GastheerG
41 Binkie4
44 Siena
49 Walter G
66 kool486
107 depeet
149 riherm1
[/quote]
Op aangeven van Bottecchia (bedankt) heb ik mijn formulier uitgeprint, ingevuld en naar VC roubaix gemaild, geld overgemaakt en nu sta ik in de lijst met goedgekeurde deelnemers. Dus dat gaat goed, ik heb alleen nog geen mail van ze gehad, hoe lang gaat dit ongeveer duren?
[quote="RichardE"]Op aangeven van Bottecchia (bedankt) heb ik mijn formulier uitgeprint, ingevuld en naar VC roubaix gemaild, geld overgemaakt en nu sta ik in de lijst met goedgekeurde deelnemers. Dus dat gaat goed, ik heb alleen nog geen mail van ze gehad, hoe lang gaat dit ongeveer duren?
[/quote]
zoek eens in je spammapje naar een mailtje met onderwerp prx2010: mailtje is leeg en heeft een .gif bestand als attach.
Dat gifje is het ingescande inschrijfformulier.
Mijn gmail heeft het als spam beoordeeld.
[/quote]
zoek eens in je spammapje naar een mailtje met onderwerp prx2010: mailtje is leeg en heeft een .gif bestand als attach.
Dat gifje is het ingescande inschrijfformulier.
Mijn gmail heeft het als spam beoordeeld.
-
- Forum-lid
Inderdaad, misschien dat het mailtje in je spamfilter terecht is gekomen?
Anders zou ik ze gewoon even mailen met het verzoek om een kopie van je startbewijs. Het feit dat je op de lijst staat betekent in ieder geval dat je inschrijving gelukt is.
Anders zou ik ze gewoon even mailen met het verzoek om een kopie van je startbewijs. Het feit dat je op de lijst staat betekent in ieder geval dat je inschrijving gelukt is.
-
- Forum-lid
[quote="Bottecchia"]Inderdaad, misschien dat het mailtje in je spamfilter terecht is gekomen?
Anders zou ik ze gewoon even mailen met het verzoek om een kopie van je startbewijs. Het feit dat je op de lijst staat betekent in ieder geval dat je inschrijving gelukt is. [/quote]
Zou ik wel even in het frans doen!
Bij mij duurde het ook een tijdje.
Misschien heeft de organisatie een typefout gemaakt bij het invoeren van de e-mailgegevens?
Anders zou ik ze gewoon even mailen met het verzoek om een kopie van je startbewijs. Het feit dat je op de lijst staat betekent in ieder geval dat je inschrijving gelukt is. [/quote]
Zou ik wel even in het frans doen!
Bij mij duurde het ook een tijdje.
Misschien heeft de organisatie een typefout gemaakt bij het invoeren van de e-mailgegevens?
-
- Forum-lid
[quote="RichardE"]Ha, een mailtje op zijn frans...........Dat gaat denk ik niet goed komen. Ik ga het eens proberen in het nederlands, en als ik daar geen reactie op krijg kan ik het later nog eens proberen. Bedankt[/quote]
Ik ben benieuwd!
Ik ben benieuwd!