Over de wielersport en zijn beoefenaars.

"Theo Bos volgend jaar in wielerpeloton"

voermanb
Forum-lid

voermanb 25 sep 2009 16:49

C a s r a n schreef:
Phil schreef:Cervelo dus...

Hadden ze bij Cervélo nu echt niemand beter binnen te halen dan Bos?

idd jammer zo'n opmerking.

geer
Forum-lid

geer 25 sep 2009 16:54

C a s r a n schreef:
Phil schreef:Cervelo dus...

Hadden ze bij Cervélo nu echt niemand beter binnen te halen dan Bos?

Ha ha, das een goeie....!!!! Ik ga even bijkomen van die grap! De laatste keer dat Bos een sprintje trok was het wel voor zijn koninklijke geachte welbeschaafte snuivende hoogheid Boonen....

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 25 sep 2009 16:57

Boonen had 140 km lang in de kopgroep gereden en was pas 5 km voor de streep terug gepakt...
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

geer
Forum-lid

geer 25 sep 2009 17:12

Mss had Bos wel de hele dag op de kant gezeten, weet jij veel?

jorisb
Forum-lid

jorisb 25 sep 2009 17:16

Ik geloof zeker dat Bos potentie en talent heeft voor de weg, maar hij moet zich echt nog bewijzen in het pro tour peleton.

En 140 km lang in een kopgrope rijden of de hele wedstrijd in een peleton maakt echt wel verschil hoor, die zitten zeker niet de hele tijd op de kant, dat weet jij vast ook wel.

spook
Forum-lid

spook 25 sep 2009 17:19

Nee, dat weten we inderdaad niet. Misschien reed Bos wel de gehele dag met een kapotte en aanslepende rem. Of misschien reed hij de gehele dag met een lekke band. Dat weten we inderdaad allemaal niet.

Wat we wel weten is dat Boonen 140km lang in de kopgroep reed.

En dus is het waarschijnlijker dat Boonen meer energie verspild had. Maar inderdaad, misschien had Bos nog wel veel meer energie verspild. We weten het niet...
'I have too many bikes', said no cyclist ever.

casran
Forum-lid HC

casran 25 sep 2009 17:20

Daveke schreef:Omdat ik de opmerking over "niks beters" bij Bos een beetje misplaatst vind, mooie kans voor hem om zich te gaan tonen. En daar heeft het verhaal Impey helemaal niks mee te maken. Prestaties dit jaar nog niet zo denderend? Wellicht zien ze potentieel voor de toekomst. Dr rijden zeker een pak renners tussen de profs die het veel minder doen dan Bos..

Wie zegt dat ik met die opmerking wil refereren aan het geval "Bos-Impey"? Dat lees jij erbij.

Ik zie gewoon voorlopig nog niet zoveel in Bos. Die jongen heeft nog alles te bewijzen op de weg, en mag dan wel het nodige potentieel hebben, maar verre van de papieren om een gegarandeerde startplaats in een grote ronde bij een Pro Tour ploeg te ambiëren. Daarnaast zie ik niet waarom ze bij Cervélo nog zo'n profiel renner nodig hebben, als je hun huidige ploeg bekijkt. Voilà, dat wou ik zeggen, niet wat jij erin leest ;)
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

geer
Forum-lid

geer 25 sep 2009 17:22

Dus weten we het niet. Nou, dan concluderen we dan snel. We weten ook niet hoe het gaat met Bos. Wat we wel weten is dat ie naar Cervelo gaat. Alleen al om de fiets is het rete gaaf voor die gast. Best wishes voor Bos.

bottecchia
Forum-lid

bottecchia 25 sep 2009 17:36

Met Van Poppel heeft hij in ieder geval een echte sprinter als ploegleider. Dat zou een voordeel kunnen zijn. Net zoals dat hij wellicht het nodige kan opsteken van Hushovd. Ik vind het wel een interessante keuze.

Natuurlijk moet Bos alles nog laten zien. Ik ben erg benieuwd of hij al de stap kan maken naar Pro Tour niveau. Over een grote ronde zou ik het persoonlijk nog even niet hebben. Eerst maar eens kijken hoe het gaat in kleinere rondes en eendags wedstrijden.

jorisb
Forum-lid

jorisb 25 sep 2009 17:40

Om een beetje olie op het vuur te gooien....Kun je Bos mooi meenemen naar de grote rondes...ideaal om voor Hushovd de sprint aan te trekken :D

phil
Forum-lid

phil 25 sep 2009 18:01

Overigens heeft KnibbelKnabbelKnebeltje voor de verandering maar weer eens niet helemaal de waarheid verteld:

Volgens Harold Knebel, directeur van Rabobank Wielerploegen, eiste Bos bij Rabobank deelname aan een grote ronde en wilde hij dat er een sprinttrein voor hem zou worden geformeerd. Bos: “Het is nu helemaal niet logisch om bij Rabobank te eisen om met een treintje naar de Tour te gaan. Ik weet dat ik nog een lange weg te gaan heb. Ik moet stappen maken. Ik kan nu moeilijk een trein en deelname aan een grote ronde opeisen. Deelname aan een grote ronde is wel een droom en het doel, maar dat zou nu niet reëel zijn.”

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 25 sep 2009 18:08

En waarom zou wat Bos daar zegt dan zonder meer de waarheid zijn en wat Knebel zegt niet?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Plaats reactie