Wilier
Zie dat je ook hebt teruggegrepen naar een zwart zadel en een zwart stuurlint, en dat je die witte bidonhouders eraf geflikkerd hebt.
Beter zo. Ik vond die witte onderdelen teveel afsteken bij de rest van de fiets.
Nu vormt alles een homogener geheel.
Beter zo. Ik vond die witte onderdelen teveel afsteken bij de rest van de fiets.
Nu vormt alles een homogener geheel.
so far, so good... So what ???
Ik had zelf een Wilier Izoard, maar ik kreeg lakproblemen. Het beroerde was, een vriend van mij, die dezelfde izoard had, heeft precies dezelfde problemen.
Belletjes op de zwakke plekken van het frame. Dus bij de ketting en onderkant frame. Heel lelijk. Ook verkleurde mijn frame. Inmiddels heb ik het met de FM geregeld en heb ik een Orbea er voor teruggenomen, maar ik wil wel weten of anderen hier ook last van hebben?
Belletjes op de zwakke plekken van het frame. Dus bij de ketting en onderkant frame. Heel lelijk. Ook verkleurde mijn frame. Inmiddels heb ik het met de FM geregeld en heb ik een Orbea er voor teruggenomen, maar ik wil wel weten of anderen hier ook last van hebben?
CokM schreef:Schrijf mij maar bij als nieuwe wilieristie of hoe je het ook noemt.
Heb vandaag een Mortirolo zwart/rood besteld die ik ga opbouwen met de Chorus groep van mijn Bianchi light alloy.
Alleen de triple Record crank komt te vervallen en wordt een Chorus ultra torque double.
Voor het stuur en stuurpen denk ik aan ITM Visia carbon.
Zijn er nog zwakke punten waarop ik moet letten ??
Zodra hij klaar is volgt een foto.
Eindelijk de foto.
Heb er nu een tijdje op gereden en hij bevalt me enorm.
afwerking is fsa geworden ( stuur,stuur-en zadelpen)
Wielen zijn de Campa zonda met de Conti GP 4000 s
als oud autoschade monteur en vertegenwoordiger in autopoetsproducten heb ik het frame in een teflonlakpanster gezet waardoor het vuil zich niet aan het frame kan hechten, dit werkt echt super.
Forza Italia
Dag iedereen,
ben nieuw op dit forum en zocht een topic over Wilier. Ik sta op het punt om eventueel een Cento te kopen. De fiets is van februari en heeft slechts 5 weken gereden, afgemonteerd met Record Carbon en Fulcrum 1 wielen. De maat zou L zijn en ik vrees een beetje dat dit voor mijn 1m92 te klein is, hoewel de verkoper beweert 1m88 te zijn.
Wat raden jullie mij aan ?
ben nieuw op dit forum en zocht een topic over Wilier. Ik sta op het punt om eventueel een Cento te kopen. De fiets is van februari en heeft slechts 5 weken gereden, afgemonteerd met Record Carbon en Fulcrum 1 wielen. De maat zou L zijn en ik vrees een beetje dat dit voor mijn 1m92 te klein is, hoewel de verkoper beweert 1m88 te zijn.
Wat raden jullie mij aan ?
Brozie schreef:Dag iedereen,
ben nieuw op dit forum en zocht een topic over Wilier. Ik sta op het punt om eventueel een Cento te kopen. De fiets is van februari en heeft slechts 5 weken gereden, afgemonteerd met Record Carbon en Fulcrum 1 wielen. De maat zou L zijn en ik vrees een beetje dat dit voor mijn 1m92 te klein is, hoewel de verkoper beweert 1m88 te zijn.
Wat raden jullie mij aan ?
Welkom op het forum!
Heb je nu al een fiets? Zo ja, leg de geometrietabellen eens naast elkaar of post hier wat meer gegevens over je huidige fiets zodat iemand anders de vergelijking kan maken. Dit is in elk geval zeer nuttig topic: geometrie tabellen lezen
Mijn eerste, grove, inschatting: de Cento heeft in maat L een bovenbuislengte van 56.0 cm en dat lijkt me te kort voor 1.92m (ben ik zelf ook).
-
- Forum-lid
- Berichten: 450
- Lid geworden op: 29 feb 2008 22:44
CokM schreef:CokM schreef:Schrijf mij maar bij als nieuwe wilieristie of hoe je het ook noemt.
Heb vandaag een Mortirolo zwart/rood besteld die ik ga opbouwen met de Chorus groep van mijn Bianchi light alloy.
Alleen de triple Record crank komt te vervallen en wordt een Chorus ultra torque double.
Voor het stuur en stuurpen denk ik aan ITM Visia carbon.
Zijn er nog zwakke punten waarop ik moet letten ??
Zodra hij klaar is volgt een foto.
Eindelijk de foto.
Heb er nu een tijdje op gereden en hij bevalt me enorm.
afwerking is fsa geworden ( stuur,stuur-en zadelpen)
Wielen zijn de Campa zonda met de Conti GP 4000 s
als oud autoschade monteur en vertegenwoordiger in autopoetsproducten heb ik het frame in een teflonlakpanster gezet waardoor het vuil zich niet aan het frame kan hechten, dit werkt echt super.
Heel veel fietsplezier wens ik je toe.
Gr.Sjaf
-
- Forum-lid
- Berichten: 2823
- Lid geworden op: 29 okt 2005 22:48
CokM schreef:
Eindelijk de foto.
Heb er nu een tijdje op gereden en hij bevalt me enorm.
afwerking is fsa geworden ( stuur,stuur-en zadelpen)
Wielen zijn de Campa zonda met de Conti GP 4000 s
als oud autoschade monteur en vertegenwoordiger in autopoetsproducten heb ik het frame in een teflonlakpanster gezet waardoor het vuil zich niet aan het frame kan hechten, dit werkt echt super.
Mooie foto Cok, maar in het echt is tie nog veel mooier!