Wat ik nu weer op Marktplaats zag....
Die is al un keer langs geweest. Nuu ik dit weer lees bugin ik tu twijfelen of dit wel egt is jaa of nee. Volguns mij is hij gewoon de boel aan het vokken...of hij is teering dislekties, met een heluboel uitroepteekens!!!
Maarja, zeg nou zelf, voor 500 hond wil iedereen wel zo'n fiets hebben he . Ben ook benieuwd hoe dat schakelt, 24 verslelins. En vergeet niet: Kleur groen voor zwart!
@ Lvm: die link is wel erg lang, je moet scrollen om de andere kant van de pagina te zien!
@ Lvm: die link is wel erg lang, je moet scrollen om de andere kant van de pagina te zien!
KTM Toryn 2011 teamfiets // Trek 1400
Weys KTM Racing Team
Weys KTM Racing Team
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Niet op Marktplaats, maar op EBAY.de
Echt een aanrader voor iedereen met een doodswens. Ongelooflijk hoe je zoiets kunt doen en dan ook nog verkopen. Die ITM magnesium stuurpennen staan (stonden, worden niet meer verkocht) er al om bekend dat ze spontaan door midden breken. Dan de lak laag er nog afschuren, zodat op z'n minst de bovenste laag magnesium goed kan oxideren. Mooi aluminium schroeven, wie weet dat die nog wel eerder breken dan de rest van stuurpen. :D
Echt een aanrader voor iedereen met een doodswens. Ongelooflijk hoe je zoiets kunt doen en dan ook nog verkopen. Die ITM magnesium stuurpennen staan (stonden, worden niet meer verkocht) er al om bekend dat ze spontaan door midden breken. Dan de lak laag er nog afschuren, zodat op z'n minst de bovenste laag magnesium goed kan oxideren. Mooi aluminium schroeven, wie weet dat die nog wel eerder breken dan de rest van stuurpen. :D
- christoffel
- Forum-lid
Wahahahahaha! Da's nog eens een upgrade! Titanium vervangen door aluminium bij een stuurpen....
Gang is alles...
maus_1990 schreef:zegt genoeg denk ik,,, Hij/ zij voelt de bui zelf ook al hangen...Da es sich hier um einen Privatverkauf handelt, gibt es keine Garantie und kein Rückgaberecht.
Nee, dat is standaard op ebay.de. Dat komt door dacht ik een verkeerde interpretatie van de aangescherpte wetten voor verkoop via b.v. internet, maar die gelden niet voor verkopers die niet bedrijfsmatig verkopen. Bijna iedere 'advertentie' op ebay.de die ik ooit bekeek de laatste paar jaar, daar staat zoiets bij het verkoop praatje.
Een fiets niet om op te fietsen, maar om alleen maar te onderhouden
http://fiets.marktplaats.nl/onderdelen- ... jd1qwzAMhd%
Dit lijkt mij ook wat erg gepimpt, misschien kan hij beter terecht bij de slager:
gezocht : ossen kop voor op de fiets.
En Nederlands is ook erg moeilijk
Gezocht: gezocht achterspartbord voor een chopper fiets
Ik ben opzoek naar een achterspartbord voor een shopper fiet het liefst groom kan u mij hier aan helpen infomeer dan evve
http://fiets.marktplaats.nl/onderdelen- ... jd1qwzAMhd%
Dit lijkt mij ook wat erg gepimpt, misschien kan hij beter terecht bij de slager:
gezocht : ossen kop voor op de fiets.
En Nederlands is ook erg moeilijk
Gezocht: gezocht achterspartbord voor een chopper fiets
Ik ben opzoek naar een achterspartbord voor een shopper fiet het liefst groom kan u mij hier aan helpen infomeer dan evve