Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Rabobank in 2009 op Giant

diogenes
Forum-lid

diogenes 03 nov 2008 20:29

>Toch is de kleurstelling heel goed. Niet te druk
Je bedoelt "wit" ?

Diogenes
Velgenfluisteraar

Florezido

sjefjanssen
Forum-lid

sjefjanssen 03 nov 2008 20:35

Ik vindt het een geweldig mooie fiets.Kleurstelling is niet te druk.Alleen had ik de onderbuis liever iets minder dik gezien.
Maar smaken verschillen nu eenmaal.Gelukkig maar.

cubemeister
Forum-lid

cubemeister 03 nov 2008 21:05

ik vind hem ook erg mooi, een fietsmaat van mij krijg in januari een zwarte met ultegra sl beneiuwd hoe die er real life uitziet
tarmac expert sram force
venge pro race sram force 22
BMC TE02 xt/xtr

alfaboy_69
Forum-lid

alfaboy_69 04 nov 2008 00:31

De Giants van Rabobank vind ik op zich wel mooi maar ik blijf toch met nostalgie terugdenken aan de eerste TCR's waarop Once te zien was : Dat was toen echt een revolutionair frame waar ik gek van was (en dat hier nog steeds in de garage staat als aandenken).

marten
Forum-lid

marten 04 nov 2008 12:46

GHIBLI schreef:
fizik schreef:Ik vind het wel erg mooi.

Afbeelding

Raar, ik heb op BikeMotion een Nike petje gekregen met de tekst "Rabobank" en "Giant" maar de nieuwe kleding is van AGU.

De vrijetijdskleding is van Nike ;)

de zwarten
Forum-lid HC

Gebruikersavatar de zwarten 04 nov 2008 12:54

euhm.

Er ontgaat mij iets. Ik ben een absolute Giant fan op het vlak van prijs/kwaliteit/performantie (een beter uitgebalanceerd wedstrijdframe is moeilijk te vinden), maar om die hoop oversized plastic nu ook nog 'mooi' te vinden? Als je je Red-Bull, Trek, Specialized, Scott in het wit spuit, er Giant opzet en een Raborenner zijn achterste erop zet, is je fiets dan plots mooi?
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

perik
Forum-lid

perik 04 nov 2008 12:57

@de zwarten: De nieuwe Giant is echt bijzonder om te zien. Ik vind hem ook erg mooi. Dat kan toch? Jij vind oversized carbon blijkbaar niks, getuige ook je opsomming van merken die je blijkbaar lelijk vind.

de zwarten
Forum-lid HC

Gebruikersavatar de zwarten 04 nov 2008 13:01

Wat is er bijzonder aan? Balhoofdbuis van een cervelo soloist, verlengde zadelpen van een (zelf in te vullen), oversized onderbuis a la ... enzovoort?
Ik vind hem nu niet echt lelijk, maar esthetisch gezien is er niet echt iets wat me raakt. Het lijkt een beetje een mengelmoes te zijn van vormen die links en rechts aan andere merken doen denken...

bvb de cervelo R3 vind ik wel mooi, wegens eigen karakter...
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

perik
Forum-lid

perik 04 nov 2008 13:18

de zwarten schreef:Wat is er bijzonder aan? Balhoofdbuis van een cervelo soloist, verlengde zadelpen van een (zelf in te vullen), oversized onderbuis a la ... enzovoort?

Zo kijk ik er niet tegenaan, ik vind het een fris ogende fiets die gewoon pure snelheid uitstraalt. Het wiel wordt niet zo vak opnieuw uitgevonden dus bij alle merken kun je wel iets aanwijzen dat we eerder hebben gezien. Ik ben het wel met je eens dat de R3 vernieuwend was toen deze net uit kwam, maar volgens mij hebben andere merken (zoals Giant) het gat al lang gedicht.

cervelo
Forum-lid

cervelo 04 nov 2008 13:32

rij sinds 1 week met de giant adv sl,geweldige fiets.
enkele malen in de eifel gereden,maar ik moet eerlijk zeggen dat het een
zeer strak en toch comfortabel,zeer direct en licht(6.6 kg campa/bora) frame is
ik denk zelf dat er op dit moment geen beter frame gemaakt wordt,heb het geluk dat ik sinds
een aantal jaren diverse frame,s kan testen,zonder dat er kosten aanzitten
ik was al aan het twijfelen tussen mijn R3Sl en de Adv SL,maar de keuze is toch snel gemaakt.
italiaanse bikes zijn altijd mooi,maar technisch denk ik op het moment niet kan.
als ik twijfelde bouwde ik me R3SL wel weer op.

corniel
Forum-lid HC

corniel 04 nov 2008 13:38

Ik die fiets op bikemotion zien staan. Ik vind h'm spuuglelijk. Dat komt vooral door de olietanker vermomd als onderbuis, bestickerd met letters die niet zouden misstaan op de kantoorgevel van het hoofdkantoor van de sponsor zo groot.

Die tt-s zijn wel mooi, maar zoals velen weten zijn dat stiekum geen Giants. ;)

Theo V
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Theo V 04 nov 2008 21:58

Corniel schreef:Ik die fiets op bikemotion zien staan. Ik vind h'm spuuglelijk. Dat komt vooral door de olietanker vermomd als onderbuis, bestickerd met letters die niet zouden misstaan op de kantoorgevel van het hoofdkantoor van de sponsor zo groot.

Die tt-s zijn wel mooi, maar zoals velen weten zijn dat stiekum geen Giants. ;)

Toen er Colnago op stond had iedereen het over dat het Giants waren, nu staat er Giant op is het weer wat anders.
Wat is het nu dan?

Plaats reactie