Voor al je afspraakjes

Fietsen rond de Posbank; zondag 30 sept.

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 30 sep 2007 21:38

Het is koers!! Om Michiel Wuyts te citeren
Ach, zulke dingen kunnen gebeuren. Was er ook niet bij, maar ik hoop dat een ieder het naar zijn zin heeft gehad.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

lancev7
Forum-lid

Gebruikersavatar lancev7 30 sep 2007 21:43

een volgende keer wil ik er ook bij zijn hopelijk zijn en dan meerdere uit deze regio (brabant) dan gaat het helemaal goedkomen.

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 30 sep 2007 21:44

Er werd op kop op een bepaald stuk flink aan getrokken en daar werden deze drie de dupe van en als ik het goed begrepen heb kreeg er ook eentje nog een lekke band.

Dit werd te laat gezien/gehoord en daardoor zijn we ze "kwijtgeraakt" maar dankzij de mobiele communicatie was snel duidelijk dat alles in orde was en in goed overleg besloten om door te rijden met de groep.
De drie hebben op eigen gelegenheid de weg naar het afgesproken punt weer gevonden.
Zoals Daniel al aangaf.
"Try not. Do or do not......there is no try"

thomas1974
Forum-lid

thomas1974 30 sep 2007 21:48

Ja, het was een leuke rit. Volgende keer misschien de woonwijken een beetje proberen te mijden :)?

mgeelen
Forum-lid

mgeelen 30 sep 2007 21:50

Leuke tocht, bedankt voor de navigatie! Die was prima ( m.u.v. het woonerf dan ).
Maar ja tomtom gaat ook wel eens mis.

En toch weer Bettini! Heb net de laatste 3 km kunnen zien!

bull
Forum-lid

Gebruikersavatar bull 30 sep 2007 22:00

@Sjoemie: Lijkt me een goed en fatsoenlijk uitgangspunt dat je op elkaar wacht. Zeker als je van tevoren afspreekt met elkaar gezellig te gaan fietsen. Het is tenslotte toch geen koers!

Ik had hetzelfde in de Jan Janssen Classic, ik ging hard onderuit en had daarna moeite de tocht uit te rijden. Van ons groepje van 6 man, was uiteindelijk 1 zo sportief om mij naar de finish te loodsen (met een ontwricht bekken en kapotte knie). De rest was alleen bezig met zo snel mogelijk zien te finishen. Ach, je leert je makkers zo kennen...;-)
'Sometimes the wrong turn brings you to the right place'

rezne
Forum-lid

rezne 30 sep 2007 22:01

Het was zeker leuk :). Ik heb met een aantal nog een leuk praatje kunnen houden en hier en daar even flink gas kunnen geven. Helaas had ik beloofd te kijken bij n voetbalwedstrijd van vrienden anders was ik natuurlijk nog even aangeschoven op 't terras (ik had eigenlijk verwacht dat we eerder bij de parkeerplaats terug waren).
Anyway, ik heb n leuke dag gehad en 't was zeker voor herhaling vatbaar.

@SPeric, nog bedankt voor die reep.
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

tiest
Forum-lid HC

tiest 30 sep 2007 22:07

Reeesumé,

lekker in de auto.
Aankomen, Staat daar al een hele bankgiroloterij met mooi materiaal.
Kosten die cervelaatworstjes nikd ofzo?.

Na dat we girlinred (die nog steeds met een identiteitscrisis kampt) en acf al in de auto hadden gesignaleerd waren deze toch fout gereden, maar na wat moderne communicatie kwamen de 2 astana imitaties toch aanrijden.
Even voorstellen, Hoi eric. Reepje? TiesT aangenaam, ja lekker. Waren lekkere bananen al had ik niet het idee dat ze veel deden.
Nou vertrekken dan maar. na ongeveer 10 km ouwehoeren en opletten het eerste klimmetje. Rob, jezus zit je weer achteraan heb je, je ogen in je broekzak ofzo:rolleye:. Dat werd wel een hele lange sprint die tot niets leidde. Boven wachten want de eerste persoon was al vermist. Gelukkig werd Deze flexibele dame opgespoort door onze pina jongen en kon de weg worden vervolgd. Lekker kletsen en fietsen was de bedoeling en na wat lekke banden en een plaspauze werden er nog wat heuveltjes gepakt.
Gelukkig was ik vandaag niet de enige die een beetje omhoog kon rijden.
Vervolgens werd er na een korte stop met uitzicht op een schitterend afgemonteerde cube (ahum) bij de plaatelijke fietsenwinkel weer doorgefietst worden (die canadese aero jongens moesten weer stoom afblazen)
Langzaam werd het tempo opgevoerd met hier en daar een gevaarlijke maneuvre. De woonwijk in, en daar is het waarschijnlijk fout gegaan. 3 man zoek. Onze communicatievriend met de prachtige witte Pinarello werd gebeld en er kon worden doorgefietst.
Na wat rondgedartel in de woonwijken (mark waar gaan we heen? Cervelo'tje weet de weg. oke) kwamen we weer op het goede spoor. Het tempo werd opgeschroefd en de groep viel volledig uit elkaar. Hier werd het doel van de dag dus even niet nagestreefd wat voor enkele tot wat iritatie lijdde en dat uitte bij de snelle mannen. Alle lijken geraapt en met een dode stemming werd er verder gewandeld.
Langzaam kwam de gang er weer in en werd er weer lekker gekeuveld, gefietst, en de weg gezocht :D
terug bij het beginpunt kozen sommige nog een rondje te doen. Wij haakte af omdat we voor de lopers weg wilde zijn. Niet dus! nadat we door mevrouw de agente van de weg werden ehaald (mevrouw beweert ook nog dat we haar bijna overrijden:rolleye:-Bitch-) konden we alsnog wachten totdat alles was lang gesukkeld.

Kortom een leuke dag met veel nieuwe maar toch al wel een beetje bekende gezichten, droog weer. Maar af en toe niet gefietst zoals het hoorde, denk dat ik het zo wel goed heb verwoord.
@acf, hoe kan het dat we dan van de route af waren? zijn we ergens fout gegaan ofzo?

Groeten Rob,

@daniel, had je nog foto's gemaakt?

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 30 sep 2007 22:27

Vergat net nog te vermelden dat ik het vooral naar mijn zin heb gehad en het erg leuk vond om de gezichten achter de nicknames eens te zien.

Wat mij betreft mag de volgende forumtocht al geplanned worden of we doen het bij een baanclinic zoals al even werd aangegeven tijdens het drankje achteraf...
"Try not. Do or do not......there is no try"

lancev7
Forum-lid

Gebruikersavatar lancev7 30 sep 2007 22:29

of een mountainbike clinic dat kan natuurlijk ook nog.

Plaats reactie