Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

Continental GP 4000 S

jasperr
Forum-lid

jasperr 16 feb 2011 18:36

Misschien later bij de profs :D. Haha, nee hoor. Ik ben nu belofte en heb een programma van ons team te rijden. Verder heb ik helaas niet zo veel met kasseien, maar p-r is wel altijd een vreselijk mooi en leuk spektakel.

materialist
Forum-lid

materialist 16 feb 2011 18:56

jasperr schreef:Misschien later bij de profs :D. Haha, nee hoor. Ik ben nu belofte en heb een programma van ons team te rijden. Verder heb ik helaas niet zo veel met kasseien, maar p-r is wel altijd een vreselijk mooi en leuk spektakel.

Het spektakel is leuk en bijzonder en ook de voorbereiding. ik ken geen ander evenement wat zoveel losmaakt. Je moet het zeker een keer doen
Do kin der mar druk mei weze

Einstein
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Einstein 16 feb 2011 19:41

kauw vot schreef:
wilcoelskamp schreef:Paar maanden geleden 1x 20minuten erg veel plezier gehad

D6 Training? :D

Mijn conti's lopen ook scheurtjes op, zeker bij dit weer/voorjaar waar langs de weg grut ligt, ik peuter er om de haverklap op dit moment miniscuul kleine schilfertjes eruit.

Scheurtjes door steentjes hebben meer rijders onder ons last van. Zeker als je vaak door de duinen fietst. Sommige maken de gaatjes dicht met 2 secondenlijm maar bestaat er ook zwarte lijm voor rubber? Secondenlijm is nl wit en dan lijkt het net of er nog een steentje in de band zit wat verwarrend is.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

hanskroesen
Forum-lid

hanskroesen 01 mar 2011 22:00

Vanmiddag mijn 4000S vervangen... gat in achterband. Deze banden hebben er nu 6 maanden opgezeten. Nu vervangen voor een 4000 GP. Kijken of deze wel houden.
remt niet

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 01 mar 2011 22:14

Hoeveel km?

De GP4000 is sowiso een stapje terug tov de s.
Less is bore

rene1
Forum-lid

rene1 03 mar 2011 11:10

body schreef:
kauw vot schreef:
wilcoelskamp schreef:Paar maanden geleden 1x 20minuten erg veel plezier gehad

Mijn conti's lopen ook scheurtjes op, zeker bij dit weer/voorjaar waar langs de weg grut ligt, ik peuter er om de haverklap op dit moment miniscuul kleine schilfertjes eruit.

Scheurtjes door steentjes hebben meer rijders onder ons last van. Zeker als je vaak door de duinen fietst. Sommige maken de gaatjes dicht met 2 secondenlijm maar bestaat er ook zwarte lijm voor rubber? Secondenlijm is nl wit en dan lijkt het net of er nog een steentje in de band zit wat verwarrend is.

Rubber repair van pattex (bij Gamma) Hoewel er al veel gesproken is over het nut van scheurtjes dichtlijmen.

IBAN
Forum-lid

IBAN 03 mar 2011 11:16

afgelopen zondag op de nedereinse berg met volle wind in de rug de laatste bocht genomen! Dan ga je vrij plat en het wegdek was nat. Geeft me wel een lekker gevoel dat de Conti's er geen enkele moeite mee hadden. Qua grip is dit echt wel een topper.

Mr_T
Forum-lid

Mr_T 03 mar 2011 11:55

Rijd er zelf nu de voorjaars-(trainings-)wedstrijdjes mee. Af en toe nat parcours en knal met veel vertrouwen de bocht door. Sterker, ik merk dat, als het nat is, ik heel wat harder de bochten door durf dan anderen.

Einstein
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Einstein 03 mar 2011 14:41

rene1 schreef:
body schreef:
kauw vot schreef:

Rubber repair van pattex (bij Gamma) Hoewel er al veel gesproken is over het nut van scheurtjes dichtlijmen.

Bedankt. Het nut er van is dat er dan geen nieuwe steentjes in komen.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

jackbrown
Forum-lid

Gebruikersavatar jackbrown 03 mar 2011 14:57

hans kroesen schreef:Vanmiddag mijn 4000S vervangen... gat in achterband. Deze banden hebben er nu 6 maanden opgezeten. Nu vervangen voor een 4000 GP. Kijken of deze wel houden.

Daniel1975 schreef:Hoeveel km?

Zijn toch technisch identiieke banden met een iets wat afwijkende uiterlijk?
"Sometimes when you win, you really lose. And sometimes when you lose, you really win. And sometimes when you win or lose, you actually tie and sometimes when you tie, you actually win or lose."

ts-biker
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 03 mar 2011 15:40

JackBrown schreef:
hans kroesen schreef:Vanmiddag mijn 4000S vervangen... gat in achterband. Deze banden hebben er nu 6 maanden opgezeten. Nu vervangen voor een 4000 GP. Kijken of deze wel houden.

Daniel1975 schreef:Hoeveel km?

Zijn toch technisch identiieke banden met een iets wat afwijkende uiterlijk?

't verschil is de black chili compound.

Vanaf heden is de 4000S ook in 25 beschikbaar.
Minder rolweerstand en meer comfort !

materialist
Forum-lid

materialist 03 mar 2011 17:05

Ik neem aan dat je de eerste 20 stuks gratis ter beschikking van de forum leden stelt? Geweldig!
Waar kunnen we intekenen?
Do kin der mar druk mei weze

Plaats reactie