Pagina 25 van 52

Geplaatst: 15 sep 2008 13:14
door evers
ik koop tegenwoordig nog maar weinig bij salden.. niet omdat ik service verwacht, want dat zou niet reeel zijn. Gewoon weg omdat er steeds meer webshops zijn die veel goedkoper zijn.

Geplaatst: 15 sep 2008 13:27
door daniel1975
Evers schreef:ik koop tegenwoordig nog maar weinig bij salden.. niet omdat ik service verwacht, want dat zou niet reeel zijn. Gewoon weg omdat er steeds meer webshops zijn die veel goedkoper zijn.


+1

Geplaatst: 15 sep 2008 14:41
door ijzerenbriek
Als webshop moet communicatie inderdaad prioriteit nr 1 zijn. Wil je bij Salden snel een antwoord: vraag eens prijs en beschikbaarheid of iets dergelijks dat aanleiding tot kopen geeft. Je krijgt direct een antwoord.
Vraag eens iets over een levering die maar weg blijft: hohoho, in het beste geval krijg je een antwoord na 3 keer mailen maar meestal geen.

Er zijn veel betere en goedkopere shops te vinden.

Geplaatst: 15 sep 2008 17:47
door tinuz0
Evers schreef:ik koop tegenwoordig nog maar weinig bij salden.. niet omdat ik service verwacht, want dat zou niet reeel zijn. Gewoon weg omdat er steeds meer webshops zijn die veel goedkoper zijn.
Welke webshops zijn dit dan... ?
Voor sommige producten, waar je weinig tot geen service van hoef te verlangen is de laagste prijs meestal de leukste... :)

Voor de rest heb ik geen slechte ervaringen met Salden, alleen dat ze niet altijd op e-mails reageren en wat er soms als antwoord in staat te mooi is om waar te kunnen zijn...

(Kan men Salden houden aan prijzen wat ze in hun e-mails zetten? Er staat namelijk geen disclaimer o.i.d. onder... )

Geplaatst: 15 sep 2008 17:48
door simic
Ijzeren Briek schreef:Als webshop moet communicatie inderdaad prioriteit nr 1 zijn. Wil je bij Salden snel een antwoord: vraag eens prijs en beschikbaarheid of iets dergelijks dat aanleiding tot kopen geeft. Je krijgt direct een antwoord.
Vraag eens iets over een levering die maar weg blijft: hohoho, in het beste geval krijg je een antwoord na 3 keer mailen maar meestal geen.



Helemaal mee eens, die ervaring heb ik ook. Ik koop wel geregeld wat bij Salden, omdat ik er in de buurt woon en ik ook een paar mensen ken daar.

Geplaatst: 15 sep 2008 18:56
door evers
T i n u z schreef:
Evers schreef:ik koop tegenwoordig nog maar weinig bij salden.. niet omdat ik service verwacht, want dat zou niet reeel zijn. Gewoon weg omdat er steeds meer webshops zijn die veel goedkoper zijn.
Welke webshops zijn dit dan... ?
Voor sommige producten, waar je weinig tot geen service van hoef te verlangen is de laagste prijs meestal de leukste... :)

Voor de rest heb ik geen slechte ervaringen met Salden, alleen dat ze niet altijd op e-mails reageren en wat er soms als antwoord in staat te mooi is om waar te kunnen zijn...

(Kan men Salden houden aan prijzen wat ze in hun e-mails zetten? Er staat namelijk geen disclaimer o.i.d. onder... )


pro-bikeshop.be, de bekende duitse, bikestudio (soms). Daarnaast is het goedkoper om naar van Eyck aalst te gaan of hopmans bergen op zoom..

Ik woon in Eindhoven.. ondanks dat is het goedkoper om uit belgie spullen te halen. Pro-bikeshop bijvoorbeeld is met campa wielen vaak 100 euro goedkoper dan salden. Dat vind ik wel de moeite waard.

Hopmans is ook de moeite waard, het kost mij geen benzine want of ik laat het door iemand uit de buurt verzenden, of gebruik mijn OV jaarkaart

Geplaatst: 19 sep 2008 20:36
door beukje
Ik heb twee jaar geleden Fulcrum 1 racing wielen gekocht bij Math Salden. Dit voor een beduidend lagere prijs dan de adviesprijs. Er zat een 10 speed Shimano cassette body op en ik rijd 9 speed. Dit zouden ze voor mij aanpassen. Daar ik 200 km verderop woon en de wielen niet even op kon komen halen werden ze keurig netjes thuis bezorgd. Na twee jaar intensief gebruik zonder problemen waren de lagers van de cassette body versleten. Math Salden gemaild voor een nieuwe cassette body. Binnen twee dagen had ik deze in huis. Het geld ervoor had ik nog niet eens overgemaakt. Uiteraard heb ik het geld zo snel mogelijk overgemaakt. Aldus kan ik alleen maar zeggen dat er met de service van Math Salden niets mis is.

Geplaatst: 31 okt 2008 15:40
door eddy.de.spinner
Mijn Kuota KOM daar drie weken geleden laten samenstellen (zie ook de kuota site http://forum.fiets.nl/topic.asp?sort=&page=65&TID=6837#). Goede communicatie en een keurig opgebouwde fiets. Tot nu toe dik tevreden

Geplaatst: 31 okt 2008 23:25
door gaisdergerman
Ik heb een 4 weken geleden een bestelling gedaan van een aantal binnenbanden, een pompje en een paar overschoentjes. De bestelling heb ik nog steeds niet mogen ontvangen omdat de binnenbanden nog niet binnen zijn :S.

De vorige bestelling duurde ook al behoorlijk lang. Als je snel spullen nodig hebt dan zou ik er niet bestellen.

Geplaatst: 01 nov 2008 12:57
door meca1
ik ga er regelmatig langs en wordt altijd goed geholpen door het personeel, er werkt ook een jongen Tom en die is echt super voor u te helpen. Op drukke momenten is het er natuurlijk niet aangewezen voor een fiets te kopen vind ik, ze nemen dan nauwelijks tijd voor de mensen dus een beginner is dan niet aan het juiste adres.

Geplaatst: 01 nov 2008 18:18
door gertvandam2
08-2008 giant fiets gekocht nw in doos.
halve prijs
ik krijg er nog een computer bij €30,00
en extra bidonhouder + fles gratis
zelf afmonteren.
omdat het zo druk was zaterdag
super fiets voor slechts €799,00
super zaak
gert

Geplaatst: 01 nov 2008 18:27
door diogenes
Ik heb de laatste tijd meermaals een mailtje gestuurd met de vraag wat een paar kleine onderdelen kosten en GEEN antwoord mogen ontvangen. Toen heb ik het maar bij Walstock besteld. Van deze zaak had ik binnen de 30 minuten antwoord en de volgende dag had ik de bestelling binnen.

Diogenes