Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Pinarello

casran
Forum-lid HC

casran 18 apr 2006 23:31

Quoten: Origineel geplaatst door pinarellofan op 18 April 2006

Waarom rijden de renners van IB - Caisse d'epargne eigenlijk op opera tijdrijdfietsen en niet op pina's?

Nog wat left overs waarschijnlijk (Colom is hierboven zelfs op de oudere versie)... Het zal zeker in het begin van dit seizoen niet zoveel uitmaken. Ik denk dat ze tegen de Tour wel de juiste TT-fietsen zullen leveren.

www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

jeken
Forum-lid

jeken 18 apr 2006 23:32

Die rijden toch altijd met Opera?

pinarellofan
Forum-lid

pinarellofan 18 apr 2006 23:33

Quote: Origineel geplaatst door Jeken op 18 April 2006

Je bedoelt de gewone wegfietsen? Dat zijn dit jaar pina's hoor.

casran
Forum-lid HC

casran 18 apr 2006 23:34

Quoten: Origineel geplaatst door Jeken op 18 April 2006

Niet meer in 2006 hoor.

Dit is de huidige Caisse d'Epargne-Illes Balears teambike:
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

ilfalco2004
Forum-lid

ilfalco2004 18 apr 2006 23:35

opera=pina dus what's in the name.....
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die

bike_add1ct
Forum-lid

bike_add1ct 19 apr 2006 03:37

Damn, geile shit allemaal weer.

Had eigenlijk die IB-CdP renner die tijdens de AGR 10min achter het peloton fietste van zijn lijden moeten verlossen en zijn fiets onder hem vandaan moeten grissen...

nils
Forum-lid

Gebruikersavatar nils 19 apr 2006 13:38

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 18 April 2006

Quoten: Origineel geplaatst door Jeken op 18 April 2006

Niet meer in 2006 hoor.

Dit is de huidige Caisse d'Epargne-Illes Balears teambike:

Ik vind het blhoofd er een beetje "apart" uitzien, lijkt net of die tussen de deur heeft gezeten. Voor de rest sehr shön!!! Ik wou dat ik kreeg wat ik verdiende bij mijn baas dan kon ik ook op de italiaanse tour!!

Nu maar dromen en een paar jaar gaan sparen!!
No I'm not big headed my head is just big

nils
Forum-lid

Gebruikersavatar nils 19 apr 2006 13:41

Ik zat te kijken naar de fiets van Mokka, en zag zijn stuur .... afgezien van de verschrikkelijk mooie looks wat is het voordeel van zo'n stuur, ik snap de aero maar de rest ??

kuiper
Forum-lid
Contact

kuiper 19 apr 2006 14:20

Ik weet niet welke TT ik mooier vind, de ouwe is mooi maar de nieuwe is een goeie opvolger, ze hadden die zadelpen bij dat "alu" zwart kenne maken

mokka
Forum-lid

mokka 19 apr 2006 22:53

Quote: Origineel geplaatst door Nils op 19 April 2006
Ik zat te kijken naar de fiets van Mokka, en zag zijn stuur .... afgezien van de verschrikkelijk mooie looks wat is het voordeel van zo'n stuur, ik snap de aero maar de rest ??

Beste Nils, er is geen 'rest' haha. Ik kan het je niet zeggen. Het zijn ook niet de allerlichtste stuurtjes. Maar ben wel tevreden. Ik moet je zeggen dat ik het stuur heb overgenomen van mijn vorige racefiets, en dat het stuur nu bijna twee jaar oud is. Destijds heb ik er voor gekozen om ik vond 'less is more'. Ik heb stuurpen en stuur in een, en de combinatie met de Campagnolo-groep op de fiets wil zeggen dat ik ook nog eens geen (Shimano) kabels over het stuur heb lopen. Dus gewoon een strakke afmontage.That's it. Geen toeters en bellen en schroefjes.
Ik heb getwijfeld om nu toch een nieuw stuur te kopen met een losse stuurpen, met de reden dat ik eigenlijk de remgrepen wat hoger zou willen zetten om nog wat comfortabeler de handen te kunnen plaatsen. Dat kan nu niet want het stuur blijft in deze positie staan of course.
Met een losse stuurpen kun je de stuurbocht draaien zoals je wil.
Maarrr niet genoeg reden om weer een paar honderd euro ertegen aan te gooien.
Pizardello is cool.

nils
Forum-lid

Gebruikersavatar nils 20 apr 2006 14:26

Quoten: Origineel geplaatst door Mokka op 19 April 2006

Quote: Origineel geplaatst door Nils op 19 April 2006

Beste Nils, er is geen 'rest' haha. Ik kan het je niet zeggen. Het zijn ook niet de allerlichtste stuurtjes. Maar ben wel tevreden. Ik moet je zeggen dat ik het stuur heb overgenomen van mijn vorige racefiets, en dat het stuur nu bijna twee jaar oud is. Destijds heb ik er voor gekozen om ik vond 'less is more'. Ik heb stuurpen en stuur in een, en de combinatie met de Campagnolo-groep op de fiets wil zeggen dat ik ook nog eens geen (Shimano) kabels over het stuur heb lopen. Dus gewoon een strakke afmontage.That's it. Geen toeters en bellen en schroefjes.Ik heb getwijfeld om nu toch een nieuw stuur te kopen met een losse stuurpen, met de reden dat ik eigenlijk de remgrepen wat hoger zou willen zetten om nog wat comfortabeler de handen te kunnen plaatsen. Dat kan nu niet want het stuur blijft in deze positie staan of course.Met een losse stuurpen kun je de stuurbocht draaien zoals je wil.Maarrr niet genoeg reden om weer een paar honderd euro ertegen aan te gooien.

Oke duidelijk, ik dacht misschien dat je armen beter op het stuur kon leggen of dat het beter vast hield, maar oke het oog wil ook wat!!!

ilfalco2004
Forum-lid

ilfalco2004 20 apr 2006 22:00

Mooie overwinning van Valverde op een Pinarello!
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die

Plaats reactie