Hoe kom jij aan je forum naam?
Hoi,
En we gaan niet beginnen over Boudewijn de Groot he
'Hoe sterk is de eenzame fietser die, kromgebogen over zijn stuur tegen de wind, zichzelf een weg baant?'
Anyways. Het wordt morgen mooi weer (was het al de hele week maar ik moest werken en had geen tijd om te peddelen
Dus morgen lekker op de Plata voor 2 tot 3 uur. Zonnetje. 14 graden. Ik verheug me er nu al op.
De zwaluwtjes zijn terug en sheren/kwetteren voor mijn ramen langs. De winter is geweest!!
Mvg, Zorro
En we gaan niet beginnen over Boudewijn de Groot he
'Hoe sterk is de eenzame fietser die, kromgebogen over zijn stuur tegen de wind, zichzelf een weg baant?'
Anyways. Het wordt morgen mooi weer (was het al de hele week maar ik moest werken en had geen tijd om te peddelen
Dus morgen lekker op de Plata voor 2 tot 3 uur. Zonnetje. 14 graden. Ik verheug me er nu al op.
De zwaluwtjes zijn terug en sheren/kwetteren voor mijn ramen langs. De winter is geweest!!
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
@ P I M Vooral rock covers, van ac/dc ,zz top, Deep purple, Jethro tull, golden earing, Kiss, Metallica enz.... .Maar dat is nu verleden tijd sinds november 07 gestopt . En nu veel meer tijd en vooral goesting om te fietsen, daar ik nu niet meer zo moe ben van dat nachtgebraak.
- snellejelle1984
- Forum-lid
Tja mijn naam is Jelle dus vandaar...