Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Merckx

demerspurter
Forum-lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 07 mei 2006 02:27

demerspurter 31 mei 2006 21:18

Da's mooi van Casran om zo te praten over een renner...
Bijna even mooi als die Ligthweights  haha
En we blijven off-topic gaan e  
<br>

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 31 mei 2006 22:45

Quoten: Origineel geplaatst door Balenaar op 31 Mei 2006

off topic : k zie dat Ben tape op zijn oor heeft, werkt hij dan ook met oortjes ? Heb jij daar al mee gewerkt casran ?


Uiteraard. Ik rijd in elke interclub met communicatie. Op deze foto was ik net aan het praten met de volgwagen:
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

stefan
Forum-lid
Berichten: 974
Lid geworden op: 06 nov 2004 15:37

stefan 31 mei 2006 22:52

Door mij is er weer een pagina gevuld haha
Ik bedoelde idd Ben. Ik had altijd gedacht dat deze fiets iets onder de 6,8 zat. Maja Casran kent hem beter dan mij dus het zal wel zo zijn. Maar nogmaals ik vind het geen probleem als ik tegen iemand moet rijden met een te lichte fiets.

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 31 mei 2006 23:05

Quoten: Origineel geplaatst door Stefan op 31 Mei 2006

Door mij is er weer een pagina gevuld haha Ik bedoelde idd Ben. Ik had altijd gedacht dat deze fiets iets onder de 6,8 zat. Maja Casran kent hem beter dan mij dus het zal wel zo zijn. Maar nogmaals ik vind het geen probleem als ik tegen iemand moet rijden met een te lichte fiets.

Die huidige Time VXR van hem (foto hierboven) zit rond de 7kg (net erboven, meen ik) als hij er LWs in steekt. En idd, dat gewicht van de fiets zal geen supergrote verschillen met zich meebrengen hoor. Rijd jij ook bij de beloftes of elite z/c?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

stefan
Forum-lid
Berichten: 974
Lid geworden op: 06 nov 2004 15:37

stefan 31 mei 2006 23:13

Jup 1ste jaars. Ga je morgen ook naar Kortenaken Stok? Ik waarschijnlijk wel. Laatst was er ook al een wedstrijd, toen was er iemand van jou club. Ik vroeg nog of jij er ook was, maar dat was toen niet het geval.

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 31 mei 2006 23:25

Quoten: Origineel geplaatst door Stefan op 31 Mei 2006

Jup 1ste jaars. Ga je morgen ook naar Kortenaken Stok? Ik waarschijnlijk wel. Laatst was er ook al een wedstrijd, toen was er iemand van jou club. Ik vroeg nog of jij er ook was, maar dat was toen niet het geval.


Nee hoor... véél te verre verplaatsing voor een kermiskoers, nl. 140km. Ik koers waarschijnlijk zondag in de buurt van Geraardsbergen.
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

stefan
Forum-lid
Berichten: 974
Lid geworden op: 06 nov 2004 15:37

stefan 31 mei 2006 23:45

Tja ik moet zondag de ronde van Limburg (NL) rijden. Maar ik zal wel eens mailen ofzo als ik in de buurt van jou ga rijden. Op het forum is ook zo omslachtig.

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 03 jun 2006 00:19

Zo... de wijzigingen zullen binnenkort doorgevoerd kunnen worden. Vanavond een pakketje van Syntace gekregen met daarbij de nieuwe F99 pen:


Gewicht: 105gr voor 105mm

 
BTW: ook toegekomen van Syntace: de momentsleutel. Er komt er binnenkort dan nog wel eentje toe, maar deze is voor BigM.  Ik heb 'm alvast voor je gewogen: Mario jongen, voor mij is ie te zwaar om mee te nemen op training, misschien ben jij sterker en past ie in je achterzakje!




 




 




 





   
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

matiz
Forum-lid
Berichten: 173
Lid geworden op: 04 jun 2005 23:35

matiz 03 jun 2006 17:57

Dat moet gezegd worden, maar het gewicht van deze pen/stuur combo is natuurlijk wel een stuk lichter. En Casran is niet voor niets de weightweenie van het jaar .
Matiz

Plaats reactie