Zag vandaag nog een gloednieuwe Bianchi Ducati edition staan. Zag er zeer spectaculair uit ondanks dat rood niet echt bij het merk past.
Maatje 58, campa record en heel duur maar als er liefhebbers zijn.....
Bianchi
Quoten: Origineel geplaatst door thunderroad op 27 Mei 2006
wie had er ook alweer een kleurenfoto van de fiets Fausto Coppi? dat zal een hoop duidelijk maken
Zie enkele fotos in deze topic:
http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... Position=2
wie had er ook alweer een kleurenfoto van de fiets Fausto Coppi? dat zal een hoop duidelijk maken
Zie enkele fotos in deze topic:
http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... Position=2
You can never be too Specialized
Ik ben op zoek naar een nieuwe fiets. Ik ga denk ik voor een Bianchi.
Binnen mijn budget is mijn oog gevallen op een tweetal frames.
De Via Nirone Alu/Carbon en de 1885 Hydro-Carbon.
Kan iemand mij vertellen wat de verschillen zijn tussen deze frames? Gewicht, stijfheid, etc.
Binnen mijn budget is mijn oog gevallen op een tweetal frames.
De Via Nirone Alu/Carbon en de 1885 Hydro-Carbon.
Kan iemand mij vertellen wat de verschillen zijn tussen deze frames? Gewicht, stijfheid, etc.
Work hard, ride harder
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 27 Mei 2006
Zag vandaag nog een gloednieuwe Bianchi Ducati edition staan. Zag er zeer spectaculair uit ondanks dat rood niet echt bij het merk past.
Is "gewoon" een ev3 in ducati kleuren. Wel leuk voor de motorfreaks.
Is "gewoon" een ev3 in ducati kleuren. Wel leuk voor de motorfreaks.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
Quoten: Origineel geplaatst door thunderroad op 29 Mei 2006
>Zie enkele fotos in deze topic:
ah...ook groenig .....thx
maar ook echt blauw, bijv. die foto van het hele team bij die blauwe alfa romeo.
maar het groenige vind ik mooier, maar ja, smaak is persoonlijk he
>Zie enkele fotos in deze topic:
ah...ook groenig .....thx
maar ook echt blauw, bijv. die foto van het hele team bij die blauwe alfa romeo.
maar het groenige vind ik mooier, maar ja, smaak is persoonlijk he
Ook de fietsen van Coppi of Gimondi waren niet zuiver hemelsblauw, maar turkoois (nauwelijks verschillend van de huidige Bianchi-kleur). De klassieke truitjes van de Bianchi-ploeg waren echter van een andere kleur dan de fietsen, en wèl echt hemelsblauw. Het "celeste" sloeg dan ook veeleer op de truitjes van de ploeg dan op de fietsen. Maar hoe het komt dat de fietsen nu juist die kleur kregen weet ik ook niet...
Feit is wel dat in de tijd dat Ullrich bij Bianchi reed, de truitjes meer naar het groen neigden, omdat de Bianchi's van 2003 en 2004 (zoals op de foto van Anaszi) een kleurovergang van Bianchi-turkoois naar bijna jade-groen (in 2003 aan het balhoofd en de achtervork, in 2004 balhoofd en voorbuis) hadden (en de letters op zwarte modellen ook in een iets groenere tint waren dan het klassieke turkoois). Maar de huidige modellen (cfr. supra, de foto's van de Via Nirone en 1885) zijn weer netjes in de oude vertrouwde kleur!
Feit is wel dat in de tijd dat Ullrich bij Bianchi reed, de truitjes meer naar het groen neigden, omdat de Bianchi's van 2003 en 2004 (zoals op de foto van Anaszi) een kleurovergang van Bianchi-turkoois naar bijna jade-groen (in 2003 aan het balhoofd en de achtervork, in 2004 balhoofd en voorbuis) hadden (en de letters op zwarte modellen ook in een iets groenere tint waren dan het klassieke turkoois). Maar de huidige modellen (cfr. supra, de foto's van de Via Nirone en 1885) zijn weer netjes in de oude vertrouwde kleur!
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
-
- Forum-lid
Nu wil ik van niets en niemand meer wat horen over mijn fiets. Er zit nu Campagnolo op en is er dus geen reden meer om te gaan zeuren over Shimano. Jij dus ook Sharkman
Het zoeft over de weg. Zaterdag maar een echt uitproberen tijdens de Omloop van Flevoland.
Nu nog mijn Extralite wielen omzetten naar Campa en hij is helemaal klaar. Of als er nog een Shimano-rijder interesse heeft in een set American Classic 350 Sprint, Extralite Ultrahub en CXray (28x32) spaken van 1240gram mag die mij mailen.
Het zoeft over de weg. Zaterdag maar een echt uitproberen tijdens de Omloop van Flevoland.
Nu nog mijn Extralite wielen omzetten naar Campa en hij is helemaal klaar. Of als er nog een Shimano-rijder interesse heeft in een set American Classic 350 Sprint, Extralite Ultrahub en CXray (28x32) spaken van 1240gram mag die mij mailen.