vandaag begonnen in de sportschool fitness, roeien en spinning
veel zweet achtergelaten
Andere sporten gedaan vandaag?
Quote: Origineel geplaatst door BigM op 17 Oktober 2006
zal je vies tegen vallen neem 18 holes op een heuvelachtige baan dan spreek ik je nog een keer
Als ik zo'n golfbaan zie dan denk ik altijd: 'damn, daar moet je mooi kunnen cyclocrossen zeg!'
zal je vies tegen vallen neem 18 holes op een heuvelachtige baan dan spreek ik je nog een keer
Als ik zo'n golfbaan zie dan denk ik altijd: 'damn, daar moet je mooi kunnen cyclocrossen zeg!'
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
-
- Forum-lid HC
Helaas niet, ben op zakenreis in Engeland. Dus wachten tot het weekend
What makes the boat go faster?
Afgelopen zaterdag het roeigebeuren afgsloten met de afroeiwedstrijden van Skøll. Dit zijn de wedstrijden die de introductieperiode afsluiten.We hadden als doel deze te winnen, dat is helaas niet gelukt. We zijn 5e van de 14, wel de op één na snelste tijd van de dag neergezet(!). Er moest twee keer 300m gevaren worden en de tijden werden gemiddeld. De eerste keer ging erg slecht omdat er verkeerde riemen bij de boot zaten. De tweede keer waren we ruim 5.5 sec. sneller maar dat was te weinig om bij de eerste 4 te zitten die door mochten.We hebben wel laten zien dat we het kunnen en werden ook door een coach gevraagd of we mee wilden doen met de selectie voor het wedstrijd roeien: "zou erg jammer zijn als jullie niet mee doen". Altijd leuk om te horen.Ik zou wel door willen gaan maar dat valt niet te combineren met studie, SKITS-bestuur en wielrennen. Jammer, had het roeien 2-3 jaar eerder moeten ontdekken.Aanstaande zaterdag wel met m'n pa en zus roeien, misschien zo nu en dan nog eens met Skøll als er iets van samenwerking komt.Foto's hier: http://casxl.hyves.nl/album/6990623/Van ... 7Cfr_it_ph
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox
Zag de zon schijnen en toen kreeg ik fietskriebels. Hup, op de Pina. Lekker stukkie gefietst. Rustig langs de Oude Maas, bijna geen andere fietsers. Maar ja, als AOWer heb ik alle tijd. Iedere dag dat de zon schijnt is voor mij ZONDAG! Morgen maar naar fitness ipv vandaag. Wat een bruin leven he?
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955
Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 23 Oktober 2006
Vanavond mijn eerste kennismaking met Bodypump. Ik kan mijn armen nu al niet meer optillen. Dat belooft wat voor morgen.
Waar zit jouw ventieltje Trudie? Bodypump! Hoeveel Bar ?
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955
-
- Forum-lid
Vanmiddag worden de beentjes getraind in het krachthonk..