Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Frank VDB

sepp
Forum-lid

sepp 28 feb 2009 20:21

hij staat in de uitslag 89ste

zie wielerbondvlaanderen.be---> uitslagen
avia cyclingteam

sprintbom
Forum-lid

sprintbom 28 feb 2009 20:32

Concorde schreef:Kijk ik gun VdB best een goede comeback. Dat meen ik echt. Ik vond het destijds een mooie renner. Iedereen verdient en 2e kans. Hij moet alleen zijn grote s***l houden. Wie kaatst kan de bal verwachten heet dat. Als er dan weerwoorden komen dan kun je verwachten dat er opmerkingen komen uit zij verleden. En tja als je uit de post van de verboden middelen snoept en daardoor in de problemen komt wiens verantwoordelijkheid is dat dan?

Ik heb nog niet veel weerwoorden gehoord en of gelezen.

Jawel één, ik reed op een bruine boterham met kaas! Ik volg de koers toch al een 40 jaar de koers en dat is de beste uitspraak dat ik ooit heb gehoord en of gelezen.

Btw nergens ontkent en of duwt VDB zich in een slachtoffersrol. Hij zegt of schrijft overal dat hij doping heeft genomen en dat dat zijn eigen verantwoordelijkheid is. Hij zegt alleen dat hij niks anders heeft gepakt dan wat de rest heeft gepakt en ik kan hem door maar alleen gelijk ingeven.

Natuurlijk zijn er ook mensen die geloven dat er nu in deze tijden niks meer gepakt word. Vandaag reden ze het eerste uur 50 gemiddeld.

fiedoo
Forum-lid HC

fiedoo 06 mar 2009 08:51

Waar is justitie in Belgie toch mee bezig? Lees ik vandaag in de krant dat de politie het nodig vond om juist voor de wedstrijd "GP Samyn" VDB te ondervragen ivm een niet ingeleverd terug gevonden rijbewijs van VDB.
Willen die mannen die mens nu toch en om welke reden dan toch volledig kraken of wat kan de bedoeling zijn?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

rob74
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar rob74 06 mar 2009 09:38

fiedoo schreef:Waar is justitie in Belgie toch mee bezig? Lees ik vandaag in de krant dat de politie het nodig vond om juist voor de wedstrijd "GP Samyn" VDB te ondervragen ivm een niet ingeleverd terug gevonden rijbewijs van VDB.
Willen die mannen die mens nu toch en om welke reden dan toch volledig kraken of wat kan de bedoeling zijn?

Ik denk dat de Belgische politie gewoon hun werk doen. Of de man de ze ondervragen nu VDB heet of niet, maakt niet zo veel uit. Er zijn nu eenmaal regeltjes en daar moet ook VDB zich aan houden. Nadeel voor VDB is dat elke poep of scheet in zijn prive en wielrenleven in de krant komt.
Live fast; die young. mijn blog

fiedoo
Forum-lid HC

fiedoo 06 mar 2009 17:23

akkoord dat de politie of het gerecht zijn werk moet doen ( wat ze in andere zaken nogal eens durven vergeten, maar soit) maar waarom voor zo'n een bagatel juist voor het begin van een wedstrijd? Dit is gewoon iemand te kijk zetten en pesterij. En als je dan de voorgaande jaren bekijkt hoe hij dan door het gerecht achtervolgd is...
Ze weten toch ook dat hij psychologische problemen heeft gehad.
Het doet mij wat aan Pantani denken
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

perik
Forum-lid

perik 06 mar 2009 17:41

Vandaag stond er een paginagroot artikel over VDB in De Pers, waarin zijn zoveelste comeback lekker op de hak wordt genomen:

"De allerlaatste kans van een mafkees"

rob74
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar rob74 06 mar 2009 18:12

Ik had dat artikel vandaag al op mijn werk gelezen. Vooral de quote:
dePers schreef: ...trachte zichzelf tweemaal van het leven te beroven. Zelfs dat mislukt. ..
is gewoon schitterend gevonden
Live fast; die young. mijn blog

w0uter
Forum-lid

w0uter 06 mar 2009 18:48

echt een briljant stuk van Thijs Zonneveld. Fijn dat een gratis krant als de Pers ruimte geeft voor dit soort verhalen.

maurice
Forum-lid

Gebruikersavatar maurice 06 mar 2009 20:10

fiedoo schreef:Waar is justitie in Belgie toch mee bezig? Lees ik vandaag in de krant dat de politie het nodig vond om juist voor de wedstrijd "GP Samyn" VDB te ondervragen ivm een niet ingeleverd terug gevonden rijbewijs van VDB.

Waarschijnlijk is de man moeilijk te pakken te krijgen. Letterlijk.
Maar inderdaad, de zoveelste comeback van Frank VDB, in mijn woorden: Van De Belachelijke.
Voor zijn fans, en dat zijn er heel wat, hoop ik dat hij nog enig niveau haalt zodat ze voorlopig verder kunnen dromen.....
Niets is wat het lijkt..

janom
Forum-lid

janom 08 mar 2009 20:23

rob74 schreef:Ik had dat artikel vandaag al op mijn werk gelezen. Vooral de quote:
dePers schreef: ...trachte zichzelf tweemaal van het leven te beroven. Zelfs dat mislukt. ..
is gewoon schitterend gevonden

vind er weinig schitterends aan...
eerder triest!

deboefvanparma
Forum-lid

deboefvanparma 08 mar 2009 20:40

VDB is een gesloten boek. Het beste voor hem, het beste voor z'n fan's ,die nu nog zoete herinneringen kunnen koesteren. Over en sluiten.
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit

Supergrover
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Supergrover 09 mar 2009 02:33

Als meneer VDB gewoon zijn zaakjes voor elkaar heeft (zoals het iedereen betaamt), heeft ie ook niks te vrezen. De politie zal wel niet op de hoogte zijn van VDB's whereabouts dan is de beste kans hem te treffen bij aanvang van de koers...

Sommige fans mogen denken dat VDB God is, laat ie dat zelf alsjeblieft niet doen.
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Plaats reactie