Droomfiets
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tsja... zonder DE discussie te willen voeren. Deze fiets is op z'n mooist met een Record groep en bijv. Neutron wieltjes.
Less is bore
Ook op Roadbikereview.com staat deze Fondriest. Voor mij is de Fondriest TF1 mijn absolute dream bike.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
En op Campyonly.com staat een misschien nog mooiere Fondriest TF1:
Klik hier voor nóg hogere resolutie van deze foto
Klik hier voor nóg hogere resolutie van deze foto
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik hou niet van die hoge velgen....
Less is bore
Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 03 Augustus 2005
duidelijk
duidelijk
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 03 Augustus 2005
En op Campyonly.com staat een misschien nog mooiere Fondriest TF1:Klik hier voor nóg hogere resolutie van deze foto
Zoals ie op deze foto staat ben je ook € 10.000 verder, het frame alleen zit toch al op € 4900? Zal dus ook zeker bij dromen blijven helaas. Ik had hem al in een andere setup ook ergens op dit forum neergezet, met díe belettering vind ik hem een stuk mooier. Dan komen de carbon patronen beter tot z'n recht (de foto's deden het niet meer, dus dan nogmaals):... wat zijn dat voor pedalen trouwens?
En op Campyonly.com staat een misschien nog mooiere Fondriest TF1:Klik hier voor nóg hogere resolutie van deze foto
Zoals ie op deze foto staat ben je ook € 10.000 verder, het frame alleen zit toch al op € 4900? Zal dus ook zeker bij dromen blijven helaas. Ik had hem al in een andere setup ook ergens op dit forum neergezet, met díe belettering vind ik hem een stuk mooier. Dan komen de carbon patronen beter tot z'n recht (de foto's deden het niet meer, dus dan nogmaals):... wat zijn dat voor pedalen trouwens?
Ja, mooie fiets hé mensma!! Het FSA stuur erop vind ik wel niet zo mooi, net zoals die rode tandbladen... maar een beauty, wow. Aja, die pedaaltjes... heb die ooit op een Amerikaanse website gezien (hebben een kruisvorm); 't ongaat me even hoe die heetten.
Frame is idd in die prijsklasse (ik ken enkel Temple frame als duurdere wegframes). Denk dus niet dat hij gauw in mijn garage zal staan, snif.
Ik zie dat mijn eerste link (via Roadbikereview.com) niet werkte... het was deze fiets:
Fondriest TF1 met Record, Bora wielen, Alanera stuur...
Frame is idd in die prijsklasse (ik ken enkel Temple frame als duurdere wegframes). Denk dus niet dat hij gauw in mijn garage zal staan, snif.
Ik zie dat mijn eerste link (via Roadbikereview.com) niet werkte... het was deze fiets:
Fondriest TF1 met Record, Bora wielen, Alanera stuur...