Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 05 mar 2005 22:42

Heb de hele middag op de utrechtse heuvelrug D1 training gedaan in het bos op de mtb. Iets van 3,5 uur op fiets gezeten, met een gemiddelde van maar liefst  net geen 15 km/h. Was wel lekker glibberen over riggels onder de sneeuw enzo. 1x onderuit gegaan, maar goed neergekomen dus ach. Lag net wat meer sneeuw dan in ede. Op de meeste plekken ging ik met m'n voeten door de sneeuw heen. Alleen de terug weg was best koud met de wind tegen, voor de rest geen moment koud gehad.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
alstro
Forum-lid
Berichten: 870
Lid geworden op: 19 dec 2004 17:25
Locatie: vollenhove

Gebruikersavatar alstro 05 mar 2005 23:59

Quote: Origineel geplaatst door Maatchen op 05 Maart 2005
Kijk, Racie heeft het ook door..............watjes

Ik durf er mijn nieuwe fiets onder te verwedden dat jij geen 100 meter ver komt bij ons in het bos.
Vandaag dus rondje weerribbe over de weg gedaan met de mtb.
Was pittig windje op de dijk Blokzijl,Kuinre met sneeuwruggen en stuifsneeuw maar met zij wind en 27/uur was het heerlijk rijden, nog lekkerder dat ik mijn fietsmaat heel de 50 km in mijn achterwiel heb laten zitten en dat ie er een paar keer af moest ....maar hij is wel 10 jaar jonger dan ik ......

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 06 mar 2005 01:04

Ik heb hier ook lekker 2,5 uurtjes door de bossen geMTB'd. Lag zo'n 5cm dooiende sneeuw dus dat was goed te doen, hoewel wat glad. Na 5km ofzo gleed ik al onderuit in een korte steile afdaling, knalde met mijn rechterschouder tegen een boompje naast het pad en viel vervolgens op mijn linkerzij terug op het pad. Behalve dat mijn Craft shirt een roodachtig kleurtje heeft gekregen rond de rechterschouder viel de schade mee, gewoon door kunnen fietsen. Lekker door het mooie Savelsbos, wel bij elke wandelaar oppassen of het meneer de boswachter niet is...

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 06 mar 2005 09:48

Wandelt bij jullie de boswachter dan?  In Ede heeft de boswachter donderdag de hele dag in z'n 4x4 door het bos gecrosst
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
alstro
Forum-lid
Berichten: 870
Lid geworden op: 19 dec 2004 17:25
Locatie: vollenhove

Gebruikersavatar alstro 06 mar 2005 14:18

Vanmorgen onder een strak blauwe lucht ff lekker 50 km weggetrapt. Meeste wegen waren goed berijdbaar, enkele stukken waren gisteren echter door de wind weer onder de sneeuw gewaaid.
Op kruispunten en bochten lagen nog wel wat sneeuwresten die opgevroren waren. De snelheid was niet al te hoog met 26 gem, maar wel erg lekker gefietst. Nadat we 10 min. thuis waren begon het weer flink te sneeuwe trouwens

trekcruz
Forum-lid
Berichten: 56
Lid geworden op: 30 nov 2004 13:05

trekcruz 06 mar 2005 14:40

Heerlijk weer vandaag, even de meijeroute gedaan + 20 km richting bleiswijk en weer terug, lekker rustig rondje 75 km
*** LATER!!! ***

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 06 mar 2005 17:14

Vandaag lekker 106km weggetrapt, waarvan ca. 80 in wedstrijdverband. Was lekker onder het zonnetje!

maatchen
Forum-lid
Berichten: 669
Lid geworden op: 24 aug 2004 13:09

maatchen 06 mar 2005 17:56

Quote: Origineel geplaatst door alstro op 05 Maart 2005
Quote: Origineel geplaatst door Maatchen op 05 Maart 2005
Kijk, Racie heeft het ook door..............watjes



Ik durf er mijn nieuwe fiets onder te verwedden dat jij geen 100 meter ver komt bij ons in het bos.
Vandaag dus rondje weerribbe over de weg gedaan met de mtb.
Was pittig windje op de dijk Blokzijl,Kuinre met sneeuwruggen en stuifsneeuw maar met zij wind en 27/uur was het heerlijk rijden, nog lekkerder dat ik mijn fietsmaat heel de 50 km in mijn achterwiel heb laten zitten en dat ie er een paar keer af moest ....maar hij is wel 10 jaar jonger dan ik ......



Jammer dat je niet vlakbij woont, want voor een nieuwe fiets haal ik de 101 meter wel, hoe dan ook. (Even in het foto-topic kijken wat voor fiets ik nu misloop.)
Maar aangezien voor mij de fiets niet het doel is maar het middel, pak ik als de sneeuwdiepte boven de 20-25 cm uitkomt liever de ski's.
Als het niet toevallig sneeuwen gaat als ik onderweg ben, dan kan het wel eens lastiger zijn.

Ps. hoe oud ben jij, 20?


Gebruikersavatar
alstro
Forum-lid
Berichten: 870
Lid geworden op: 19 dec 2004 17:25
Locatie: vollenhove

Gebruikersavatar alstro 06 mar 2005 18:08

Quote: Origineel geplaatst door Maatchen op 06 Maart 2005
Quote: Origineel geplaatst door alstro op 05 Maart 2005
Quote: Origineel geplaatst door Maatchen op 05 Maart 2005
Kijk, Racie heeft het ook door..............watjes





Ik durf er mijn nieuwe fiets onder te verwedden dat jij geen 100 meter ver komt bij ons in het bos.
Vandaag dus rondje weerribbe over de weg gedaan met de mtb.
Was pittig windje op de dijk Blokzijl,Kuinre met sneeuwruggen en stuifsneeuw maar met zij wind en 27/uur was het heerlijk rijden, nog lekkerder dat ik mijn fietsmaat heel de 50 km in mijn achterwiel heb laten zitten en dat ie er een paar keer af moest ....maar hij is wel 10 jaar jonger dan ik ......





Jammer dat je niet vlakbij woont, want voor een nieuwe fiets haal ik de 101 meter wel, hoe dan ook. (Even in het foto-topic kijken wat voor fiets ik nu misloop.)
Maar aangezien voor mij de fiets niet het doel is maar het middel, pak ik als de sneeuwdiepte boven de 20-25 cm uitkomt liever de ski's.
Als het niet toevallig sneeuwen gaat als ik onderweg ben, dan kan het wel eens lastiger zijn.

Ps. hoe oud ben jij, 20?



Was dat laatste maar waar.......40 dus! Ben net nog in het bos geweest, waren al aardig sporen ingelopen. Ik denk dat je die 100 meter nu wel zal halen zonder te hoeven stoppen. Dus de wedding is off

Al heeft het vanmiddag wel wat gesneewd, regen en nu weer pittige sneeuw

maatchen
Forum-lid
Berichten: 669
Lid geworden op: 24 aug 2004 13:09

maatchen 06 mar 2005 18:22

Tja, ik dacht jij 20, fietsmaatje 10, geen wonder dat ie af en toe moet lossen....... , wel jammer van die nieuwe fiets trouwens. Met een beetje mazzel ligt er volgende week ook nog nieuwe sneeuw, we houden toch wel contact hè........

coulthard
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 07 okt 2004 17:41

coulthard 06 mar 2005 18:31

Vandaag mijn kans gegrepen en een redelijk lange tocht van 138 km gemaakt in 4 uur en 15 min.. Om te voorkomen dat ik wind tegen terug had, ben ik richting het noordoosten getrokken, waardoor ik de helft door Duitsland heb gereden.
Eerste 2,5 uur geen problemen gehad. Mooi zonnetje en alle wegen waren droog.Maar toen begon de ellende.Eerst licht sneeuwen, en ik zag de zon steeds meer verdwijnen en een wolkendek tevoorschijn komen. De lichte sneeuw zette zich om in behoorlijke forse sneeuw; binnen no-time alle wegen weer nat. Kreeg ik het tenen en benen gevoel weer fijn voor de kiezen, heerlijk, vooral als je na de tijd onder de douche staat en je voeten wilt opwarmen.
Maar goed, toch maar weer flink kunnen trainen. Volgende week relatieve rust en dan zullen we in Zuid Holland eens gaan knallen.
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel

fietsfanaat
Forum-lid
Berichten: 235
Lid geworden op: 11 jan 2005 00:03

fietsfanaat 06 mar 2005 18:51

Ik ging vandaag vier uur rijden op de MTB, had sneeuw gezien op de weg

Na 02:15 ging het heeeeeel hard sneeuwen, en heb toen besloten geen bergen meer te pakken.

Er ging 60 min. van mijn oorspronkelijke tijd af, maar wel weer heerlijk gefietst na een tijdje rust (wintersport, blessure)
be Special, ride a Special

Plaats reactie