Parijs Roubaix 2012 10 juni
Alles is relatief natuurlijkmrr schreef:Arenberg lag er mooi bij.
Rappe editie want de omstandigheden waren bijna perfect bij de start nog fris maar laatste uurtje heerlijk fietsweer.
Om kwart over vijf gestart en om kart over 2 reden we de wielerbaan op. In acht genomen hoeveel foto;s we hebben gemaakt en 6 ontmoetingen met onze volgers erg rap.
Toch was ik niet helemaal content. Voor het eerst had ik in de hel last van m'n handen.
Neemt niet weg dat we een grandioze dag hebben gehad. Komende dagen verslagen en heel veel foto;s
Om kwart over vijf gestart en om kart over 2 reden we de wielerbaan op. In acht genomen hoeveel foto;s we hebben gemaakt en 6 ontmoetingen met onze volgers erg rap.
Toch was ik niet helemaal content. Voor het eerst had ik in de hel last van m'n handen.
Neemt niet weg dat we een grandioze dag hebben gehad. Komende dagen verslagen en heel veel foto;s
Ingmar en ik op Carrefour de L'Arbre
De kick druipt er vanaf aan jullie koppen te zien. Vooral Ingmar geconcentreerd en gefixed op het einddoel. Wat een beulkop.
Mooie prestatie in deze rappe tijd! Vast ook wel door de ruime parcours kennis.
Ben wel benieuwd naar de verschillen tussen de 210km en 255 km editie.
Mooie prestatie in deze rappe tijd! Vast ook wel door de ruime parcours kennis.
Ben wel benieuwd naar de verschillen tussen de 210km en 255 km editie.
http://www.cima-lux.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
45 dus Maar dit is m'n zwaarste kwa kasseistroken. De extraatjes die erin zaten mochten er wezenCervino schreef:Ben wel benieuwd naar de verschillen tussen de 210km en 255 km editie.
- ridefreeordie
- Forum-lid
@ gastheerg: ff off-topic, welke velgen heb jij op de Gios zitten?
Ritchey Logic Road
Pinarello Asolo
Cotic BFe
Kona Sutra
Pinarello Asolo
Cotic BFe
Kona Sutra
Debuut probleemloos verlopen (slechts één lek bandje). Echt een geweldige tocht gehad!!! Zag er in begin nogal tegenop i.v.m de weersverwachtingen maar we hadden superweer. Bevoorrading was top, al maakte ik bij de eerste bevoorrading de 'fout' om op aanraden van enkele forumleden dat "groene" spul te drinken . Ging je beter van rijden zeiden ze........ Zat daarna wel weer met een 'fris van de tandarts-gevoel' op de fiets......
staal.....what else.....??
Velgen zijn in relatie tot PR behoorlijk ON-Topicridefreeordie schreef:@ gastheerg: ff off-topic, welke velgen heb jij op de Gios zitten?
Velgen:
http://www.hplusson.com/products/TB14" onclick="window.open(this.href);return false;
Note: Bottechia rijdt overigens met dezelfde velgen