Mio Cyclo
@ Bobels, bedankt voor je antwoord.
ik bedoel idd de odo stand.
Ik heb begrepen dat hij wel de odo vanaf het begin bijhoud.
Ik heb gister de 505 aangeschaft, dus dat weet ik niet zeker.
Mio leest ook mee, misschien kunnen zij antwoord geven.
Grt Joris
ik bedoel idd de odo stand.
Ik heb begrepen dat hij wel de odo vanaf het begin bijhoud.
Ik heb gister de 505 aangeschaft, dus dat weet ik niet zeker.
Mio leest ook mee, misschien kunnen zij antwoord geven.
Grt Joris
-
- Forum-lid
ik heb ook interesse om de 505 HC aan te schaffen, waar hebben jullie hem besteld en voor hoeveel. Op de duitse amazon staat hij volgens mij het goedkoopst: http://www.amazon.de/dp/B00BI8D7PS/?smi ... escription
klopt het dat hij niet de totale km vast houd?
klopt het dat hij niet de totale km vast houd?
-
- Forum-lid
twinny, heb ze even gemaild en ze hebben er 10,- euro afgedaan. Dus nu 389,-
Ik kom plotseling het geheugen van mijn 300 niet meer in. Het blijkt dat de Mio problemen heeft met USB3-poorten (ik wist niet eens dat ik zulke dingen had). Gelukkig zitten er ook USB2-poorten op mijn reutelbak
-
- Forum-lid
Ik heb de 305HC ook geprobeerd te monteren op stuurpen van de fiets van mijn vriendin, maar met hetzelfde probleem als Lookkg461. Ik kreeg het zelfs niet voor elkaar. Uiteindelijk heb ik hem toch maar op het stuur gemonteerd. Heb je een foto van jouw montage?2b-unlimited schreef:De bracket is zowel op je stuurpen als op het stuur te gebruiken. Bij beide fietsen van mij zit hij op de stuurpen en niet scheef.Lookkg461 schreef:Ik heb vandaag mijn mio cyclo 305 gemonteerd op een fsa controlcenter. Gaat op zich prima alleen staat de computer scheef. Niet veel maar toch. De bracket zit goed, en de mio klikt er soepel in.
In het pakket zat maar 1 bracket. De handleiding is niet zo heel duidelijk voor me. Is die ene bracket te gebruiken voor zowel op de stuurpen als op het stuur?Iemand ook last van die scheefstand?
-
- Forum-lid
heb hem ook maar besteld