Eenvoudige fietsnavigatie A-Rival Teasi One
-
- Forum-lid
Ik heb nu enkele maanden mijn Teasi, en na een groot probleem in het begin (Teasi blokkeerde ELKE keer, maar goed opgelost door fietsonderdelen.nl) heb ik geen slecht woord meer erover. Ik heb ook de beta-update gedaan van zodra deze beschikbaar was en ook deze werkt perfect, beter dan versie 1.6 (betere leesbaarheid, goed dat er een 'teasi tool' is).
Vandaag de Teasi gebruikt op de MTB ipv racefiets. Gewoon eens kijken hoe hij het zou doen op het locale MTB parcours hier. Track ingelezen en vertrokken. Conclusie: helemaal top, goeie gps fix tussen de bomen, ook diep in het bos. Accuraat bij bochten, afslagen etc etc. Was al happy op de weg, nu ook onverhard dus.
Love riding Scott. Scott Addict 20 (2022) Scott Scale 970 (2023)
Blij te horen dat er een Teasi nog goed werkt. Toen die van mij het nog werkte was ik er ook erg tevreden over.
Ik hoop deze week een nieuwe te krijgen, hoop dat hij het goed doet.
gr
Freddy
Ik hoop deze week een nieuwe te krijgen, hoop dat hij het goed doet.
gr
Freddy
Ja, ik hoop de mijne ook deze week eens terug te krijgen, is al 2 weken bij teasi.
En als ik de mijne terug krijg kan de teasi van mijn vrouw richting teasi.
Ik vind het waardeloze rotzooi die ze verkopen, ze doen het 4 maanden goed, je doet een update en in 1 slag is het waardeloos en gaan ze kaputt.
En als ik de mijne terug krijg kan de teasi van mijn vrouw richting teasi.
Ik vind het waardeloze rotzooi die ze verkopen, ze doen het 4 maanden goed, je doet een update en in 1 slag is het waardeloos en gaan ze kaputt.
-
- Forum-lid
dat is ook een van de redenen dat ik er nog van afzie om zo,n app aan te schaffen,
Misschien ben ik dan 1 vd weinige geluksvogels, maar die van mij doet het al maanden goed.
Heb ook alle updates gedaan, niet de beta, alleen de officiële.
Werkt perfect op de weg, in het bos en ook in Italië geen centje pijn mee gehad.
Ik hoop natuurlijk echt voor jullie dat alles zsm opgelost wordt. Niks zo irritant als een niet of slecht werkend apparaat, ik zou er iig knettergek van worden.
Wilde alleen ook even wat positiefs posten.
Heb ook alle updates gedaan, niet de beta, alleen de officiële.
Werkt perfect op de weg, in het bos en ook in Italië geen centje pijn mee gehad.
Ik hoop natuurlijk echt voor jullie dat alles zsm opgelost wordt. Niks zo irritant als een niet of slecht werkend apparaat, ik zou er iig knettergek van worden.
Wilde alleen ook even wat positiefs posten.
Love riding Scott. Scott Addict 20 (2022) Scott Scale 970 (2023)
Ik heb de Teasi one van een kennis mogen proberen, werkt prima alleen bij zonlicht zie ik het niet.
De Teasi Pro schijnt een ander scherm te hebben waar je met zonlicht wel goed kan zien.
Mijn vraag is wie heeft er ervaring met de Teasi Pro met volle zon ?
De Teasi Pro schijnt een ander scherm te hebben waar je met zonlicht wel goed kan zien.
Mijn vraag is wie heeft er ervaring met de Teasi Pro met volle zon ?
Vandaag precies 3 weken mijn teasi ter reparatie aangeboden.
De winkel is al 2 dagen aan het bellen met onze duitse vrienden, telefoon wordt niet opgenomen, email wordt niet beantwoord.
Schept vertrouwen of niet dan?
Vandaag is de teasi van mijn vrouw ook naar de eeuwige fietsvelden overgegaan.
Van dik 100 km is er maar 30 geregistreerd/opgenomen. De dagteller stond op 81 km en bij totalen was het 93 km. erg betrouwbare duitse degelijkheid???
Duitse rotzooi is het en repareren kunnen ze ook al niet, service is hun vreemd blijkbaar.
Ze doen niets en reageren nergens meer op, schandalig. Wel verkopen maar dan houd thet ook op bij dit merk blijkbaar.
De winkel is al 2 dagen aan het bellen met onze duitse vrienden, telefoon wordt niet opgenomen, email wordt niet beantwoord.
Schept vertrouwen of niet dan?
Vandaag is de teasi van mijn vrouw ook naar de eeuwige fietsvelden overgegaan.
Van dik 100 km is er maar 30 geregistreerd/opgenomen. De dagteller stond op 81 km en bij totalen was het 93 km. erg betrouwbare duitse degelijkheid???
Duitse rotzooi is het en repareren kunnen ze ook al niet, service is hun vreemd blijkbaar.
Ze doen niets en reageren nergens meer op, schandalig. Wel verkopen maar dan houd thet ook op bij dit merk blijkbaar.
Heb je het al via facebook geprobeerd ? , ik weet wel dat dat niet de weg zou moeten zijn maar misschien helpt het.
Ik heb mijn Teasi teruggestuurd naar de winkel (Conrad) en kreeg na 2 week een nieuwe thuisgestuurd, deze doet het totnutoe prima, maar ik wacht nog wel met de updates.
Ik geef hem nog een tweede kans maar als ik jouw posts zo lees ben jij aan een ander merk toe
Ik heb mijn Teasi teruggestuurd naar de winkel (Conrad) en kreeg na 2 week een nieuwe thuisgestuurd, deze doet het totnutoe prima, maar ik wacht nog wel met de updates.
Ik geef hem nog een tweede kans maar als ik jouw posts zo lees ben jij aan een ander merk toe
Ben ik blij dat ik hem bij de Aldi gekocht had. Na drie weken hopeloos gedoe (fietsen en wandelen) - dat van verdwenen kilometers heb ik ook meegemaakt - en vervolgens een onherstelbaar zwart scherm, probleemloos mijn geld teruggekregen.
Teasi zuigt. Versie 2.0 misschien nog wel meer dan 1.6
Zoals ik een paar weken geleden al schreef, voor € 150 kan je een hoop kaarten printen.
Teasi zuigt. Versie 2.0 misschien nog wel meer dan 1.6
Zoals ik een paar weken geleden al schreef, voor € 150 kan je een hoop kaarten printen.