Vandaag gefietst in 2013
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Vanmorgen maar even vlot het bos ingedoken, want de racefiets blijft nog lekker op de Tacx en in het bos is het echt een stuk minder koud zonder de wind.
Lekker in de buurt wat rondtrappen met paar stukjes er vol tegen aan om mezelf een beetje te plagen en ging lekker.
Na 50 km genoeg voor vandaag http://app.strava.com/activities/41822555 en hopen dat er morgen en overmorgen meer in zal zitten
Lekker in de buurt wat rondtrappen met paar stukjes er vol tegen aan om mezelf een beetje te plagen en ging lekker.
Na 50 km genoeg voor vandaag http://app.strava.com/activities/41822555 en hopen dat er morgen en overmorgen meer in zal zitten
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Net terug van een koud rondje....
Veenendaal-Renswoude-ri. Barneveld-Scherpenzeel-Overberg-Leersum-Wijk bij Duurstede-Amerongen (over de dijk, n.o.wind kracht 4 tegen , gevoelstemp... Hoezo gevoel?), over het huchje weer terug naar Veenendaal. 60 Km, en best fijn gefietst eigenlijk!
Trouwens, gezien de temp. en wind toch opvallend veel fietsers op de weg.
Veenendaal-Renswoude-ri. Barneveld-Scherpenzeel-Overberg-Leersum-Wijk bij Duurstede-Amerongen (over de dijk, n.o.wind kracht 4 tegen , gevoelstemp... Hoezo gevoel?), over het huchje weer terug naar Veenendaal. 60 Km, en best fijn gefietst eigenlijk!
Kan kloppen, er was een eerste toertocht met startplaats Ochten. Via het binnenveld richting Otterlo en daar de snelle mannen laten gaan en rustig terug naar Wageningen gereden. Km of 80. Smerig windje uit het noordoosten, maar ik heb het toch niet echt koud gehad.
Vandaag voor het eerst sinds de operatie aan mijn pols in oktober weer eens gefietst. Lekker met de "nieuwe" crosser door het besneeuwde Leudal voor een uurtje.
Conditioneel sta ik er natuurlijk belabberd voor maar wat voelt het goed om weer op de fiets te zitten!
Koud heb ik het niet gehad. Alleen de kleine stukjes waar het wat meer open is, dan voel je meteen de snijdende kou op je gezicht.
Conditioneel sta ik er natuurlijk belabberd voor maar wat voelt het goed om weer op de fiets te zitten!
Koud heb ik het niet gehad. Alleen de kleine stukjes waar het wat meer open is, dan voel je meteen de snijdende kou op je gezicht.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Pfffft, wat een wind! Die was eigenlijk erger dan de kou, was niet tegenop te boksen. 53km; niet verkleumd (had ik wel verwacht), maar zo stijf als een plank en niet vooruit te branden.
Less is bore
Wellicht zijn we elkaar tegen gekomen. Heb ongeveer zelfde route gereden... Zag wel wat fietsers onderweg ja... Wel koud....hanz1963 schreef:Net terug van een koud rondje....
Na een paar weken met verkoudheid en andere ongemakken vandaag maar weer eens 2,5 uur buiten gefietst. Vanwege de wind een beschut rondje in het bos opgezocht. Doesburg, Dieren, Loenen, Hoenderloo, Arnhem, Rozendaal, De Steeg, Doesburg. Goed voor 75 km. De bultjes onderweg voelden toch wat hoger dan normaal door die kou en mijn verhoudheid.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ernie C. schreef:Vandaag voor het eerst sinds de operatie aan mijn pols in oktober weer eens gefietst. Lekker met de "nieuwe" crosser door het besneeuwde Leudal voor een uurtje.
Mooie omgeving om te fietsen! Een van de mooiste natuurgebieden in ons land als je het mij vraagt.
Ik zie op je foto wel dat er wat sneeuw is gevallen. Hopelijk blijft het hier een beetje droog, want morgen staat er in Deurne mijn eerste wedstrijd van het jaar op het programma (Run-ATB te Deurne).
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Vanmorgen heel vroeg begonnen toen het wel erg koud was bij Harderwijk. Was om 07:50u toen ik begon 5 graden onder 0 en waaide ook wat. Gelukkig niet op de racefiets maar lekekr op de Flash het bos in. Beschut was het in ieder geval een stuk beter te doen. Tot 09:00u wat gezworven en toen aangesloten bij de wedstrijdgroep van de club. Met een groepje van zo'n 10 tot 15 man diverse circuitjes gereden over de allerleukste singltracks want het is daar in grote speeltuin. Zo rond 12:15u terug en toen met een biker nog een klein uurtje er aan vast geplakt om zo op rond de 5 uur fietstijd met 90 km te komen.
Koud gehad?? Nee, als je maar beschut fietst en lekker bezig bent.
Rondje op strava http://app.strava.com/activities/41929873
Leuke technische afdalingen
Best pittig klimwerk
Overigens op de terugweg bij Soest zie ik tot mijn grote verbazing iemand op de racefiets met korte broek, wel lange mouwen en ijsmuts............
Koud gehad?? Nee, als je maar beschut fietst en lekker bezig bent.
Rondje op strava http://app.strava.com/activities/41929873
Leuke technische afdalingen
Best pittig klimwerk
Overigens op de terugweg bij Soest zie ik tot mijn grote verbazing iemand op de racefiets met korte broek, wel lange mouwen en ijsmuts............
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
-
- Forum-lid
Vanmorgen om half negen gestart voor een rit naar het oosten. In één keer doorgereden naar huis op één fotostop na.
Ook hier was het koud, brrr!
Ook hier was het koud, brrr!
Ondanks de sneeuw toch nog een kleine 3,5 uur buitengespeeld met de atb. De bossen rond lage vuursche, hilversum en laren lagen er prachtig bij. Alleen jammer dat het laatste stukje over de weg m'n fiets nog behoorlijk vies maakte.