Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor training
- daniel1975
- Forum-lid HC
IK had die site al gevonden ja. Ga daar eens ff bijlezen.
Less is bore
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
omdat ik niet zoveel met indoor trainen had/heb (conditie technisch zou ik me daar wel in moeten verdiepen eigenlijk...) kom ik eigenlijk nooit in dit topic. Moet wel weer lachen om die digitale epo grapjes (het is net de echte wereld dus, maar iets gezonder )
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb in het verleden redelijk wat uurtjes achter de real life video's van Tacx gezeten met een Fortius trainer. Dat maakt indoor trainen heel veel prettiger.
Zwift lijkt mij dan weer 'the next level' doordat het nu echt interactief wordt.
Zwift lijkt mij dan weer 'the next level' doordat het nu echt interactief wordt.
Less is bore
Sinds Zwift icm de Tacx NEO kan ik eindelijk eens echt binnenshuis trainen (s'avonds laat/slecht weer), en ook nog eens ECHT bergop (die 17% naar de zendmast voel je echt wel). En sinds de update van de NEO met Roadfeel, voel je planken in de havens, de kasseien bij het kasteel en zelfs het gravel !
Sent from my SM-T810 using Tapatalk
Sent from my SM-T810 using Tapatalk
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
Op 11 dagen tijd is hij 17kg bijgekomen om dan op 4 dagen 23kg af te vallenncornelisse schreef:Als je hem door Google heen haalt kom je wel op een hardrijder uit.
Degene die 1 sec sneller was heeft normale waardes, dus misschien gewoon een slechte afgestelde trainer?
Wat een ongelofelijk zielig persoon, meer valt er niet over te zeggen. Daarvoor je dan al een eind in de 50 zijn, verstand komt bij sommige dan toch niet met de jaren.
-
- Forum-lid
Zag het gewicht pas later. Idd hij maakt er een potje van.
In de echte game wereld kan je iemand bannen op zijn mac adres. Misschien kan dat hier ook wel.
In de echte game wereld kan je iemand bannen op zijn mac adres. Misschien kan dat hier ook wel.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Over paar jaar schrijft ie er uit gewetensnood een boek over denk ikncornelisse schreef:Zag het gewicht pas later. Idd hij maakt er een potje van.
Less is bore
-
- Forum-lid
Van de week een Tacx Vortex en een nieuwe iPad gekocht met Bluetooth smart wat een ervaring om de Amstel Gold zo te rijden.Omdat ik het scherm van de iPad wat klein vond gister een grootbeeld monitor gekocht en deze met HDMI via een verloop koppeling daarvoor gekoppeld aan de iPad helemaal top,pracht beeld en zonder bril alles leesbaar.
Maar nu mijn vraag:
Ik heb div keren geprobeerd Zwift op mijn iPad te krijgen en dat lukt mij niet,klopt het dat het er nog niet is voor de iPad en zo ja is het dan bekend wanneer wel.
Ik heb wel een app gevonden maar die werkt niet,of moet ik mij eerst aanmelden op de pc en dan inloggen op de iPad ?
Maar nu mijn vraag:
Ik heb div keren geprobeerd Zwift op mijn iPad te krijgen en dat lukt mij niet,klopt het dat het er nog niet is voor de iPad en zo ja is het dan bekend wanneer wel.
Ik heb wel een app gevonden maar die werkt niet,of moet ik mij eerst aanmelden op de pc en dan inloggen op de iPad ?
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
iOS zit geloof ik momenteel in de testfaseIkon schreef:Van de week een Tacx Vortex en een nieuwe iPad gekocht met Bluetooth smart wat een ervaring om de Amstel Gold zo te rijden.Omdat ik het scherm van de iPad wat klein vond gister een grootbeeld monitor gekocht en deze met HDMI via een verloop koppeling daarvoor gekoppeld aan de iPad helemaal top,pracht beeld en zonder bril alles leesbaar.
Maar nu mijn vraag:
Specialized Diverge Axs
dit is het antwoord:Ikon schreef: Maar nu mijn vraag:
http://www.cyclingstory.nl/2016/08/30/z ... hone-ipad/
even geduld dus nog....
Allard