Vuelta 2015
Tjsa, Lindeman en Benett, dat is natuurlijk wel even een ander kaliber dan Landa of Moreno.... Dat gezegd hebbende, we hebben in het verleden genoeg leiders gezien die het zonder knechten af konden. Bijvoorbeeld Evans en ik meen dat er ook een jaar was waarin zelfs LA weinig mensen in steun had.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Ze geven er zelf ook al in aan dat ze eigenlijk hooguit in de stukken tussen de bergen in want tempo zouden kunnen helpen maken... Ik denk dat het een oprecht gebaar is, maar vooral uit sympathie en goed voor in de persen. Ze kunnen het ook maken omdat ze zelf al een ritwinst hebben en veel in de aanval gezeten hebben, dus ook al een behoorlijk prima ronde rijden.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Vlakke proloog of niet maakt geen barst uit dusamclassic-fan schreef:De kans dat het voor veel mensen tegen gaat vallen zal behoorlijk groter zijn dan andersom. We vergelijken lekker met de slechte resultaten van Rodriguez, men sleept er een vlakke proloog bij, enz.
Volgens mij kan het echt nog alle kanten op. Het kan zo maar zijn dat Aru, Majka of Rodriguez dadelijk 1e staat met 1 minuut voorsprong. Ik hoop dat TD er als winnaar uit komt, maar het is echt volledig koffiedik kijken.
Knew that
Tijdrijden is tijdrijden en dit is genieten....
- SevenofNine
- Forum-lid
Mocht hij de rode trui veroveren...in het peloton is de vijand van je vijand je vriend...dus wie hebben de grootste hekel aan Italianen en Spanjaarden? Die moet Giant-Alpecin ff ronselen...
-
- Forum-lid HC
Kippenvel