Veldrijden 2015/2016
Ik denk dat je v/d Haar nog te kort doet met 10%. Die zit, zeker op een snelle cross als Zolder, dichter op Van Aert.
Zeker omdat ik Van Aert mentaal niet heel sterk vind, en de cross van gisteren nog best eens in het hoofd kan gaan zitten, ook met de wetenschap dat hij in de WB-cross ook slechts 8e werd.
Ik denk dat het volgende week voor plek 2-4 spannend gaat worden tussen Pauwels, v/d Haar en van Aert. v/d Poel is buitencategorie en zal alleen bij grote pech naast de wereldtitel grijpen.
Zeker omdat ik Van Aert mentaal niet heel sterk vind, en de cross van gisteren nog best eens in het hoofd kan gaan zitten, ook met de wetenschap dat hij in de WB-cross ook slechts 8e werd.
Ik denk dat het volgende week voor plek 2-4 spannend gaat worden tussen Pauwels, v/d Haar en van Aert. v/d Poel is buitencategorie en zal alleen bij grote pech naast de wereldtitel grijpen.
-
- Forum-lid
Waarschijnlijk om de organisatoren van dienst te zijn:
http://www.omroepbrabant.nl/?news/24335 ... ijden.aspx
Toen was Van Aert wel ziek natuurlijk. Hij reed op een volledig seizoen twee keer niet op het podium, dat was in Zolder en de dag nadien Diegem.tieky schreef:Ik denk dat je v/d Haar nog te kort doet met 10%. Die zit, zeker op een snelle cross als Zolder, dichter op Van Aert.
Vorig weekend was het ook een snelle cross en werd van der Haar door Van Aert los uit het wiel gereden. Van Aert en Van der Poel hebben een veel grotere motor als al de rest, en momenteel draait die van Van der Poel beter.
Wanneer kan Van der Haar winnen? In een scenario waar Van Aert en vd Poel aan elkaar gewaagd zijn. Maar ik neem aan dat vd Poel ook niet veel zin heeft om het tot een driestrijd te laten komen, daar kan hij enkel mee verliezen.
Het zal de media plezier doen.Quarantanove schreef:Waarschijnlijk om de organisatoren van dienst te zijn:
Als je het vergelijkt met de rest van de selectie zou ik niet weten wie er na Van Amerongen, Godrie en Wubben meer aanspraak maakt op deelname dan Boom.
Bosman en Van Den Brand misschien?
-
- Forum-lid
Inderdaad zal het de media plezier doen en daardoor ook de organisatie. Nog meer media aandacht in aanloop naar het evenement.
Daaarop doelde ik met mijn eerste opmerking. Zou me niet verbazen als organisatoren , Boom en de bondscoach met elkaar "in de slag zitten". Waar overigens niets mis mee is.
Daaarop doelde ik met mijn eerste opmerking. Zou me niet verbazen als organisatoren , Boom en de bondscoach met elkaar "in de slag zitten". Waar overigens niets mis mee is.
-
- Forum-lid HC
Het kan natuurlijk best een aardige outsider zijn, zeker op een snel parcours.
Parcours als gisteren waarin je constant hangt met een lage cadans heeft ie geen kans, maar op een droge snelle baan denk ik dat hij als outsider geld.
Van der Haar vind ik wel zo,n echt kampioenschaps rijder, ik zou hem ook meer dan 10% geven, al is van der Poel natuurlijk de topfavoriet, die kan alleen verliezen, de rest winnen.
Parcours als gisteren waarin je constant hangt met een lage cadans heeft ie geen kans, maar op een droge snelle baan denk ik dat hij als outsider geld.
Van der Haar vind ik wel zo,n echt kampioenschaps rijder, ik zou hem ook meer dan 10% geven, al is van der Poel natuurlijk de topfavoriet, die kan alleen verliezen, de rest winnen.
-
- Forum-lid
Wat betreft de toekomst en populariteit van het veldrijden,
Ik denk dat de nieuwe 2-strijd v. Aert vs. vd Poel (Belgie vs. Nederland) de populariteit van het veldrijden alleen maar ten goede zal komen. Sowieso in Nederland.
Hoe die 2 zich gaan ontwikkelen en welke stappen ze in hun carrière gaan nemen weet natuurlijk niemand, maar ik als sportliefhebber vind zoiets vele malen interessanter dan de overheersing van Nys. Hoe vriendelijk de beste man ook is.
Ik denk dat de nieuwe 2-strijd v. Aert vs. vd Poel (Belgie vs. Nederland) de populariteit van het veldrijden alleen maar ten goede zal komen. Sowieso in Nederland.
Hoe die 2 zich gaan ontwikkelen en welke stappen ze in hun carrière gaan nemen weet natuurlijk niemand, maar ik als sportliefhebber vind zoiets vele malen interessanter dan de overheersing van Nys. Hoe vriendelijk de beste man ook is.
Het was ook maar een beetje op onzinnige wijze Belgje plagen (zie reactie Pelep ).
Maar van Aert rijdt nog even hard weg bij de rest als aan het begin van het seizoen en op het moment rijdt vd Poel daar weer van weg.
Ik denk dat van Aert iets te onstuimig van start is gegaan dit seizoen. Als hij zich volgend seizoen iets meer kan sparen op de momenten dat het kan en vd Poel ook een heel seizoen mee moet doen wordt het hopelijk wel weer spannend. Ik hoop ook dat het van het weekend weer eens ouderwets spannend wordt want het nog niet er beklijvend geweest allemaal. Dat komt ook omdat Nijs en Meeusen er bijna niet aan te pas komen, het bij vd Haar al in Oktober op leek te zijn en Pauwels alleen een keer heeft kunnen profiteren van de wisseling van de wacht tussen vd Poel en van Aert.
Ik zou het wel leuk vinden als vd Poel wereldkampioen wordt maar stiekem hoop ik op Nijs...
Maar van Aert rijdt nog even hard weg bij de rest als aan het begin van het seizoen en op het moment rijdt vd Poel daar weer van weg.
Ik denk dat van Aert iets te onstuimig van start is gegaan dit seizoen. Als hij zich volgend seizoen iets meer kan sparen op de momenten dat het kan en vd Poel ook een heel seizoen mee moet doen wordt het hopelijk wel weer spannend. Ik hoop ook dat het van het weekend weer eens ouderwets spannend wordt want het nog niet er beklijvend geweest allemaal. Dat komt ook omdat Nijs en Meeusen er bijna niet aan te pas komen, het bij vd Haar al in Oktober op leek te zijn en Pauwels alleen een keer heeft kunnen profiteren van de wisseling van de wacht tussen vd Poel en van Aert.
Ik zou het wel leuk vinden als vd Poel wereldkampioen wordt maar stiekem hoop ik op Nijs...
Campagnolo Ultra Dork
Het is te hopen dat ze zich beiden gaan richten op dezelfde doelen en mekaar niet gaan trachten te vermijden door andere doelen te stellen. (zoals indertijd gebeurde met DeVlaeminck en VanDamme)Ernie C. schreef:................................
Ik denk dat van Aert iets te onstuimig van start is gegaan dit seizoen. Als hij zich volgend seizoen iets meer kan sparen op de momenten dat het kan en vd Poel ook een heel seizoen mee moet doen wordt het hopelijk wel weer spannend. ....................