Wielerseizoen 2016
-
- Forum-lid
En hij bedankte het publiek. Beter stoppen als je nog goed bent dan laat je ook een goede indruk na, niet zoals Boonen die nu wederom niet de koers gekleurd heeft. De Belgen moeten de hoop op hem maar eens laten varen.
Maak joe woar
Dat hebben ze ook alwel, maar als Benoot & van Avermaet uitvalt moeten ze toch op iets terugvallen?Fietsen?altijd schreef:En hij bedankte het publiek. Beter stoppen als je nog goed bent dan laat je ook een goede indruk na, niet zoals Boonen die nu wederom niet de koers gekleurd heeft. De Belgen moeten de hoop op hem maar eens laten varen.
Vanmarcke lijkt me geen favoriet van Sporza, tenminste niet zoals bij andere Belgen.
Komt misschien omdat ie voor ons Ollanders koerst
Love riding Scott. Scott Addict 20 (2022) Scott Scale 970 (2023)
-
- Forum-lid
Ze moeten maar ens trotser wezen op Vanmarcke, koerst leuk en geeft nooit op. Komt samen met Avermeat het dichtsbij een Flandrien in hun generatie.
Maak joe woar
-
- Forum-lid
Vreselijk jammer dat Nikki niet mee kon met Cancellara op moment supreme. Ik dacht even dat hij in een zetel naar de spits van de koers werd gebracht. V Baarle sterk, alsnog 6e geloof ik, na een lange dag met de neus in de wind..
Ik hoor nog wel eens dat de koers saai en afwachtend is geworden (na tijdperk epo) maar ik merk er weinig van tot op heden..
Wat mij een beetje verbaast is de immense populariteit van de winnaar van vandaag. Een jaar of 2 geleden werd hij (bijvoorbeeld op dit forum) nogal eens afgefikt om zijn grollen. Men moest schijnbaar een beetje wennen aan de nieuwe "patron" van het peloton.
Ik hoor nog wel eens dat de koers saai en afwachtend is geworden (na tijdperk epo) maar ik merk er weinig van tot op heden..
Wat mij een beetje verbaast is de immense populariteit van de winnaar van vandaag. Een jaar of 2 geleden werd hij (bijvoorbeeld op dit forum) nogal eens afgefikt om zijn grollen. Men moest schijnbaar een beetje wennen aan de nieuwe "patron" van het peloton.
Wat een editie van De Ronde. Wat mij betreft de meest interessante in jaren.
Ja en wat zal het boeien al die tweede plaatsen als op een dergelijke manier weet te winnen in De Ronde van Vlaanderen. Dik verdient en een mooi podium met Canellara en Vanmarcke. Vooral ook Vanmarcke was ook echt heel goed vandaag
Ja en wat zal het boeien al die tweede plaatsen als op een dergelijke manier weet te winnen in De Ronde van Vlaanderen. Dik verdient en een mooi podium met Canellara en Vanmarcke. Vooral ook Vanmarcke was ook echt heel goed vandaag
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Fabian laat het alvast niet aan zijn hart komen:
http://sporza.be/cm/sporza/videozone/v_ ... st=7.37765
Hopelijk volgende week weer van dat! (en dan bedoel ik niet de valpartijen...)
Maar trapte Vanmarcke nu niet gewoon te groot, op het beslissende moment? (zijn gespartel deed me wat denken aan Boonen tegen de soepeler rijdende Cancellara, een paar jaar geleden op de Muur)
http://sporza.be/cm/sporza/videozone/v_ ... st=7.37765
Hopelijk volgende week weer van dat! (en dan bedoel ik niet de valpartijen...)
Maar trapte Vanmarcke nu niet gewoon te groot, op het beslissende moment? (zijn gespartel deed me wat denken aan Boonen tegen de soepeler rijdende Cancellara, een paar jaar geleden op de Muur)
Laatst gewijzigd door dario op 03 apr 2016 22:17, 2 keer totaal gewijzigd.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Sagan is duidelijk volwassener geworden. Ik moest hem in het begin ook absoluut niet, maar zijn huidige manier van koersen spreekt mij aan. Gewoon vol erin, fietsen met z'n hart. Niet dat laffe Froome-achtige gecontroleerde koersen, maar gewoon op de 1e rij zitten als de boel wordt opengebroken c
Less is bore
Ik heb vanmiddag na zijn overwinning even op het punt gestaan wat "quotes" te verzamelendickygiovanni schreef:Wat mij een beetje verbaast is de immense populariteit van de winnaar van vandaag. Een jaar of 2 geleden werd hij (bijvoorbeeld op dit forum) nogal eens afgefikt om zijn grollen.
Daarnaast: succes kent vele vaderen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Denk dat het niet zozeer het succes is, als wel zijn manier van koersen icm zijn abonnementje op de 2e plaats van afgelopen seizoen. Dat heeft sympathie gewekt.
Diep van binnen had ik het gisteren eigenlijk aan FC gegund, maar Sagan was gewoon de sterkste. En op deze manier (zie ook Gent-Wevelgem) is het leuker om naar wielrennen te kijken dan naar een etappekoers die beslist wordt in de laatste 2.000m van de finishcol.
Diep van binnen had ik het gisteren eigenlijk aan FC gegund, maar Sagan was gewoon de sterkste. En op deze manier (zie ook Gent-Wevelgem) is het leuker om naar wielrennen te kijken dan naar een etappekoers die beslist wordt in de laatste 2.000m van de finishcol.
Less is bore
Ik heb maar met mondjesmaat kunnen genieten van de koers (werken), maar wat ik zag was heel erg mooi. En naast een knappe koers én winnaar, is de uitslag van Claeys iets wat de Wanty ploeg zal deugd doen. Na het verlies van Demoitié moet het lastig geweest zijn voor die gasten. Bij de minuut stilte zag je de tranen in de ogen van die jonge gasten. En dan kan Claeys beslag leggen op de 9de plaats. Een heel mooi eerbetoon aan zijn overleden ploegmaat.
In België is het verlies van deze 2 renners heel erg hard aangekomen.
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/1.2619714
http://sporza.be/cm/sporza/videozone/sp ... /1.2618537
In België is het verlies van deze 2 renners heel erg hard aangekomen.
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/1.2619714
http://sporza.be/cm/sporza/videozone/sp ... /1.2618537
Ik was ook onder de indruk van zijn interview. Top om dat zo als jonge gast te doen!