Minst favoriete merk?
De veel geroemde exclusiviteit van Campagnolo komt helaas ook tot uitdrukking in de verkrijgbaarheid van bepaalde vervangingsonderdelen (zoals 11-speed kettingbladen). Uiteindelijk is het wel weer ergens te krijgen, maar het geeft weinig vertrouwen voor de toekomst.
Real men wear blûk!!! Marcel
Vervangingsonderdelen zijn best te krijgen voor Campa, je moet alleen wel je adresjes kennen...
De kans dat je slaagt bij de fietsenmaker op de hoek is inderdaad niet zo groot. Maar ja, het internet is je vriend!
De kans dat je slaagt bij de fietsenmaker op de hoek is inderdaad niet zo groot. Maar ja, het internet is je vriend!
Precies mijn punt. Voor mijn 3,5 jaar oude Chorus-groep moet ik nu al het internet afstruinen. Niet om het onderdeel zo goedkoop mogelijk te kunnen krijgen, maar om het sowieso te kunnen bemachtigen.
Real men wear blûk!!! Marcel
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik kocht een Macbook Retina in 2012 en vrijwel tegelijk kreeg ik een nieuwe werk-Dell; de windhoosmachine is twee weken geleden vervangen omdat ie helemaal vol, vervuild en vertraagd was. De Apple start nog steeds in enkele seconden op en heeft nog steeds het beste scherm.NicoNB schreef:Hoort bij het imago.J.Edge87 schreef:Jammer dat campa een stuk duurder is dan shimano.
Campa is een beetje de Apple onder de onderdelenboeren, iedereen weet dat ie veuls te veul betaald maar mensen laten zich nou eenmaal graag meer geld afhandig maken dan nodig is.
Ik was altijd sceptisch over die dure Apple's maar begin er nu toch wel in te geloven (ondanks de prijs, onmogelijkheid tot zelf upgraden, etc).
Less is bore
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
onee! niet ook nog de apple/windows discussie
Bravo Havana, weer een topper
Ik peddel op een Merida, Cube of JJ, allen voorzien van werpmolen fabrikant spulletjes.
Voordeel is dat ik deze minst favoriete karretjes altijd en overal onbeheerd achter kan laten zonder angst voor diefstal.
Ik peddel op een Merida, Cube of JJ, allen voorzien van werpmolen fabrikant spulletjes.
Voordeel is dat ik deze minst favoriete karretjes altijd en overal onbeheerd achter kan laten zonder angst voor diefstal.
Lijkt me inderdaad vrij nutteloos want Ultegra is juist de Apple onder de groepsets want extra duur zonder toegevoegde waarde. Als je Campagnolo met "kantoorartikelen" moet gaan vergelijken is het de knappe secretaresse.monsieurpinot schreef:onee! niet ook nog de apple/windows discussie
Campagnolo Ultra Dork
Wat is er mis met Concorde? Mijn eerste racefiets was een Concorde Classic met Shimano 300ex (met Nuovo Record voorderrie). Het frame was gemaakt van overgare noodles of zoiets maar toch vond iedereen hem cool.sloeren schreef:Kunnen we weer gewoon fietsen bashen?
En dan nog even off topic:
300/500ex was trouwens geweldig spul op die achterlijk Biopace bladen na. Bombproof geïndexeerd schakelen voor een paar gulden, zo wordt het tegenwoordig niet meer gemaakt.
Campagnolo Ultra Dork
Van Limpurg en volgens mij ben ik niet de enige die daar niet dood op gevonden wil worden want deze staat op de site als het 2015 model en er zit Ultegra 6600 op .
Die gaan dus zeker niet als zoete broodjes...
Campagnolo Ultra Dork
En zelfs de exemplaren die al wat ouder zijn er nog best mogen wezenErnie C. schreef:Als je Campagnolo met "kantoorartikelen" moet gaan vergelijken is het de knappe secretaresse.