Giro 2017
-
- Forum-lid
Dumoulin en Mollema weer top!
Maak joe woar
Kelderman is uit de Giro.
-
- Forum-lid HC
Lekker voor Dumoulin hoor! Heel sterk gereden en Mollema ook weer op zijn manier lekker er aan blijven hangen.
Kruijswijk viel wel weer tegen.
Kruijswijk viel wel weer tegen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Absoluut!!!Fietsen?altijd schreef:Dumoulin en Mollema weer top!
Met name TD erg sterk, benieuwd of hij dit vol kan houden tot Milaan. Sowiso serieuze kans op het roze dinsdag, tenzij NQ een fors verbeterde tijdrit heeft en TD fors heeft ingeleverd.
Benieuwd naar de smoezen en verzachtende woorden van TLJ; na een dramatisch voorjaar lijkt het hier ook niet te lukken.
Less is bore
-
- Forum-lid
Pinot heeft nogal goed leren tijdrijden maar ik zie TD wel het roze pakken.
Jammer van Kruiswijk, hopelijk een goede laatste week.
Jammer van Kruiswijk, hopelijk een goede laatste week.
Maak joe woar
Pff. Quintana rijdt zich het snot voor de ogen en heeft krap 30 seconden voorsprong op Dumoulin.
Ik zat wel fout om te zeggen dat ik mijn geld vandaag niet op Quintana te zetten maaaaaaaar.....
Ik zei ook dat Quintana wel moest gezien de komende tijdrit en daar gaat hij echt de Maglia Rose weer verliezen en op 2 minuten komen van Dumoulin.
Zoals Dumoulin nu rijdt zal, zeker gezien de tijdrit op de laatste dag, Quintana hier nog een serieuze en wellicht onverwachte concurent hebben.
En hoe gaat Nibali zich eventueel herpakken? Toch een taaie gast.
Alles kan en de winst van Quintana vandaag is marginaal en zegt verder niets, echt niets.
Ik zat wel fout om te zeggen dat ik mijn geld vandaag niet op Quintana te zetten maaaaaaaar.....
Ik zei ook dat Quintana wel moest gezien de komende tijdrit en daar gaat hij echt de Maglia Rose weer verliezen en op 2 minuten komen van Dumoulin.
Zoals Dumoulin nu rijdt zal, zeker gezien de tijdrit op de laatste dag, Quintana hier nog een serieuze en wellicht onverwachte concurent hebben.
Alles kan en de winst van Quintana vandaag is marginaal en zegt verder niets, echt niets.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Mooi hoe Dumoulin zich mens toont. I feel shit
Laatst gewijzigd door Gastheerg op 14 mei 2017 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Quintana gaat geen 2 minuten verliezen op Dumoulin.Zorro schreef:Pff. Quintana rijdt zich het snot voor de ogen en heeft krap 30 seconden voorsprong op Dumoulin.
Maak joe woar
-
- Forum-lid HC
Denk het wel, tenzij Quintana sterk verbeterd is en Dumoulin teveel kracht in heeft moeten leveren door zijn gewichtsverlies. Ook heeft Q nog geen echte redenen om zich helemaal leeg te rijden op de tijdrit, aangezien het vuurwerk nog moet komen in de laatste week.Fietsen?altijd schreef:Quintana gaat geen 2 minuten verliezen op Dumoulin.
Q rijdt echt als een hark op zijn tijdritfiets en ik schaal Dumoulin in de top-5 tijdrijders deze Giro. Voor een individuele tijdrit is 40 km lang genoeg om grote verschillen te maken.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Waarom zou Dumoulin ingeleverd moeten hebben? Ik kan me herinneren dat daar bij andere tijdrijders die zich "omschoolden" tot ronderenner ook geen echte sprake van was.
Ik verwacht dat hij de tijdrit gaat winnen.
Ik verwacht dat hij de tijdrit gaat winnen.
Ik kon vanmiddag niet naar de Giro kijken, maar wat een absolute aanfluiting de NPO samenvatting.
5 Minuten ingeklemd tussen Feyenoord en eindeloze partijen hokkie en handbal , (waarmee ik niet wil zeggen dat de liefhebbers van deze sporten niet aan hun trekken mogen komen)
Gelukkig herhaalt Eurosport eindeloos.
5 Minuten ingeklemd tussen Feyenoord en eindeloze partijen hokkie en handbal , (waarmee ik niet wil zeggen dat de liefhebbers van deze sporten niet aan hun trekken mogen komen)
Gelukkig herhaalt Eurosport eindeloos.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig