Wahoo Elemnt Bolt gps bike computer
- alliance_0
- Forum-lid
Update voor Elemnt en Bolt beschikbaar:
6 June 2017
ELEMNT WF42-1422
ELEMNT BOLT WB09-1422
•Strava Live Suffer Score data field (Strava Premium)
•Improved the accuracy of Strava Live Segments on the ahead/behind (Strava Premium)
•Cadence: Setting, from the companion app, to include or exclude zero's in the average calculations
•Improved route syncing
•Improved the quality of the data after a mid-workout shutdown and restart
•Fixed an issue where a bad pressure sample could corrupt your elevation and grade data
•Fixed an issue where a bad power sample could corrupt your power data
•Fixed some issues transferring workouts to the companion app
•Many other bug fixes
6 June 2017
ELEMNT WF42-1422
ELEMNT BOLT WB09-1422
•Strava Live Suffer Score data field (Strava Premium)
•Improved the accuracy of Strava Live Segments on the ahead/behind (Strava Premium)
•Cadence: Setting, from the companion app, to include or exclude zero's in the average calculations
•Improved route syncing
•Improved the quality of the data after a mid-workout shutdown and restart
•Fixed an issue where a bad pressure sample could corrupt your elevation and grade data
•Fixed an issue where a bad power sample could corrupt your power data
•Fixed some issues transferring workouts to the companion app
•Many other bug fixes
- Italia_david
- Forum-lid
alleen het installeren geeft bij mij nog wat problemen..
#passioneceleste #ridebianchi
- alliance_0
- Forum-lid
App openen die vervolgens, op de instellingen pagina, aangeeft: 'Update vereist', hiervoor kiezen en met een ingeschakelde Elemnt(Bolt) gaat de rest vanzelf.
- Italia_david
- Forum-lid
was een wifi dingetje... weer up to date..alliance_0 schreef: ↑06 jun 2017 17:40 App openen die vervolgens, op de instellingen pagina, aangeeft: 'Update vereist', hiervoor kiezen en met een ingeschakelde Elemnt(Bolt) gaat de rest vanzelf.
#passioneceleste #ridebianchi
- alliance_0
- Forum-lid
Ook de telefoonapp moet worden bijgewerkt om de nieuwe functies te kunnen gebruiken.
Sinds de laatste update zijn mijn 2 voornaamste 'kleine' frustraties met de Bolt de wereld uit:
- de connectie met de iphone is nu eindelijk elke keer stabiel bij opstarten (steekproef n=15 of zo)
- de tussentijden in vgl met KOM/PR bij live Strava segmenten zijn nu zinvol en reëel, ipv zuiver op de gemiddelde snelheid van KOM/PR berekend.
Super om te merken dat die feedback, die ik (met anderen) gegeven heb, zo snel wordt omgezet in aanpassingen.
- de connectie met de iphone is nu eindelijk elke keer stabiel bij opstarten (steekproef n=15 of zo)
- de tussentijden in vgl met KOM/PR bij live Strava segmenten zijn nu zinvol en reëel, ipv zuiver op de gemiddelde snelheid van KOM/PR berekend.
Super om te merken dat die feedback, die ik (met anderen) gegeven heb, zo snel wordt omgezet in aanpassingen.
-
- Forum-lid
Iemand die een webshop weet waar de Bolt nog wel op voorraad is? Kan nergens een bundel vinden op voorraad,, enkel de losse versie.
- heinrich-gs
- Forum-lid
Vandaag een gemaakte route op het apparaat om moeten omdraaien. Dit ging eigenlijk zeer gemakkelijk, echter geeft hij dan niet meer de straatnaam aan bij de afslagen. Alleen links/rechts rechtdoor... Heeft trouwens iemand een idee hoe je een geuploade route naar rwgps kunt voorzien van afslaginformatie? Dat moet ergens op de site kunnen toch?
Bliede met mien fietse
Ik heb nu 2 keer de Bolt gebruikt. Het toestel werkt erg leuk, alleen vind ik dat de batterij van mijn smartphone erg veel verbruikt tijdens de ritten. Is dit bij iedereen zo?
Giant TCR Advanced Pro 1 disc 2020
Kona Rove NRB DL 2018
Fairlight Strael 2.0
Kona Rove NRB DL 2018
Fairlight Strael 2.0
Ik heb dat idee niet. Het zal wel wat extra gebruiken, maar volgens mij niet noemenswaardig. Ik schat dat mijn iphone SE nu op ongeveer 10-15% minder staat dan normaal op een (zondag-) avond. En dan heb ik vandaag van ongeveer 8.30 tot 12.30 op de fiets gezeten, waarbij bolt en telefoon steeds verbonden waren.