Als Frankrijk op geel gaat, kun je nog steeds mensen besmetten. Tuurlijk. En ik vind dat Frankrijk gewoon op geel kan. Ook dat. Maar de regel is: oranje dus quarantaine omdat men bedacht heeft dat het risico te groot is als je uit een oranje komt. En als je je bewust niet aan de regels houdt, lijkt me dat je terecht de lul bent.Jans schreef: ↑17 jun 2021 08:56Als Frankrijk morgen plots geel zou zijn, hoef je dan niet in quarantaine van je werkgever? Maar je komt wel besmet terug en de helft van je clientèle wordt besmet? ( Ik denk dat de meeste van de cliënten inmiddels wel gevaccineerd zijn) Ben je dan nog steeds "de lul”?
Ik ben het volkomen met je eens dat de versoepelingen veel te snel gaan.
Als men zich aan de regels houdt, kan er nog steeds wat fout gaan, maar die regels zijn er om de risico's in te perken. Dan is het gewoon pech, kan gebeuren. Dan heb je je best gedaan het netjes te doen, dus dan ben je niet de lul.
En nee, ik ben het ook niet altijd met die regels eens, vind ze ook niet altijd te begrijpen. Maar het waarom van überhaupt dit soort regels stellen, snap ik maar al te goed.
Maar goed, Frankrijk op geel dat is het onderwerp. Het vermaarde corona-topic is niet voor niets gesloten
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)