verstappen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hoe bedoel je zelfde commentaar?
Less is bore
Van die Melroy pisvlek.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dan vind ik €10,- nog steeds veel geld
Less is bore
-
- Forum-lid
Je moet de F1tv app op Engels zetten dan gaat het standaard naar engels commentaar
Canyon Aeroad CF SLX 8, Canyon Ultimate CF SLX Ultegra R8050, Cube LTD SL 29 Deore XT
Ik begrijp dat ze ook een Android TV app hebben?
-
- Forum-lid
Toch begin ik er wel aan te wennen en laten we Mol nou ook niet heilig verklaren. Die zag de dingen de laatste jaren toch ook niet meer helemaal scherp. Een beetje het Mart Smeets-syndroom, zeg maar.
Persoonlijk heb ik altijd moeite om mensen die Melroy, Ricardo, Jondy, Rodney, Jeffrey, Melvin, Harvey of Kevin (zeg maar alle voornamen van de Carglass-reclame) heten serieus te nemen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Je vergeet Nelson
Mol is zeker niet heilig, maakt net zoveel fouten als die 2. Enige echte verschil: meer rust want geen twee personen die met elkaar kakelen en aanvullen en de emotie is oprechter (ondanks dat die iets te oranje gekleurd is).
Mol is zeker niet heilig, maakt net zoveel fouten als die 2. Enige echte verschil: meer rust want geen twee personen die met elkaar kakelen en aanvullen en de emotie is oprechter (ondanks dat die iets te oranje gekleurd is).
Less is bore
Zo kijk ik al jaren. Zodra de boel is opgestart overschakelen naar het Engels.joridebont schreef: ↑30 nov 2023 12:34 Je moet de F1tv app op Engels zetten dan gaat het standaard naar engels commentaar
Ride bikes, not tanks!
Wie doen dat Engelse commentaar?
-
- Forum-lid HC
Als die twee eens geen 5 bakken koffie nemen en ze doen iets rustiger is het best oke.
Ach het was ook einde jaar en de spanning was er een beetje af, in de derde week tour worden de commentaroren vaak ook melig.
Daarom wisselen ze vaak ook bij eurosport.
Ik dacht dat ze zondag ook een fout maakte met Sainz moet nog naar binnen, maar dat was dan wel weer juist. Ik miste de ferrari strategie even, wat opzich niet heel raar is....
Ach het was ook einde jaar en de spanning was er een beetje af, in de derde week tour worden de commentaroren vaak ook melig.
Daarom wisselen ze vaak ook bij eurosport.
Ik dacht dat ze zondag ook een fout maakte met Sainz moet nog naar binnen, maar dat was dan wel weer juist. Ik miste de ferrari strategie even, wat opzich niet heel raar is....
-
- Forum-lid
Het standaard engels commentaar is van f1tv presentators (Alex Jacques will lead the commentary team, supported by co-commentators Jolyon Palmer and James Hinchliffe. Formula 1 Ambassador and Channel 4 pundit, David Coulthard will also provide commentary for a number of races throughout the season) en anders volgens mij skysport.
Canyon Aeroad CF SLX 8, Canyon Ultimate CF SLX Ultegra R8050, Cube LTD SL 29 Deore XT