Thx! Hoe bedoel je niet handig?litespeed schreef:@yoda: Fraai!
Zo'n tita zadelpen vind ik erg mooi, maar die zadelklem vind ik niet echt handig.
Titanium fietsen
Oh ja dat was ik alweer vergeten.. Vreselijk geprutst om het zadel er tussen te krijgen. Gelukkig zit de toupe goedlitespeed schreef:Ik vond het een gedoe om de zadelrails er tussen te krijgen. Maar wellicht ben ik juist niet handig...yoda schreef:Thx! Hoe bedoel je niet handig?
Do or Do not.. There is no try
Ik zat zojuist een artikel te lezen over de historie en toekomst van titanium in de fietsindustrie. Tot mijn verbazing las ik dat men in de toekomst verwacht gebruik te gaan maken van 3D titanium printers om daarmee onderdelen en wellicht ook frames mee te printen. Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat het eerste titanium frame van de printer rolt. Inmiddels worden er op deze manier al wel onderdelen geproduceerd, een filmpje.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
zeker mooie dingen gezien!! de Rosa King RS,Specialized Sworks,en uiteraard de Cannondaele super six evo.apexrider schreef:Nog wat moois gezien op de Bike Motion?bosna schreef:check het verkoop topic voor een mooie VN Astraeus!!
maar ik ga (mits de VN een nieuw baasje krijg) voor een Sarto.
-
- Forum-lid
Leuke info voor Titanium fietsen topicbosna schreef:zeker mooie dingen gezien!! de Rosa King RS,Specialized Sworks,en uiteraard de Cannondaele super six evo.
maar ik ga (mits de VN een nieuw baasje krijg) voor een Sarto.
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
Is dat niet een baanfietsframe?ld001 schreef:Wat vinden jullie van dit tijdritframe? Kan op maat besteld worden in China voor UD 600. Het frame op deze foto moet nog gebrushed worden.
Deze vraag ook gesteld in tijdrit topic maar hier nog maar een keer voor het titaniumaspect