Trek
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Nu is er eens iemand die een fiets koopt met een voor hem passende geometrie begin je weer over de lengte van de balhoofdbuis.
Wat had TS dan moeten doen, een frame kopen met een kortere balhoofdbuis en 6 cm spacers gebruiken?
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Weer?
Ik constateer dat het er vreemd uit ziet, vraag me af of het de foto is, of dat Trek dit bewust zo doet. Er zijn ook zat 3XL frames, die iets meer in evenwicht lijken te zijn.
En aangezien ik dan toch op google zat hier eentrek 62cm:
Het komt waarschijnlijk dat de bovenbuis slooping is, maar in verhouding is het niet....
Ik constateer dat het er vreemd uit ziet, vraag me af of het de foto is, of dat Trek dit bewust zo doet. Er zijn ook zat 3XL frames, die iets meer in evenwicht lijken te zijn.
En aangezien ik dan toch op google zat hier eentrek 62cm:
Het komt waarschijnlijk dat de bovenbuis slooping is, maar in verhouding is het niet....
-
- Forum-lid
Thomas, wat maf, de kleur die jij hebt lijkt meer op de 2017 uitvoering. Ik dacht dat de 2018 in lichtgrijs (heb ik) of rood verkrijgbaar was.
Balhoofdbuis is trouwens inderdaad aan de forse kant.
Balhoofdbuis is trouwens inderdaad aan de forse kant.
-
- Forum-lid
Nog even foto:
-
- Forum-lid
Hahaha!! Geen idee waarom die foto ineens omgedraaid wordt, maar ik kan je verzekeren dat mijn radiatorkraan zich in de goede positie bevindt
-
- Forum-lid
Uhm, volgens mij is dit de 2017 SL6: https://www.trekbikes.com/us/en_US/bike ... Code=black