High geometrie staat toch gewoon op de Colnago site, of vorig jaar nog niet?daniel1975 schreef:Die ballentent hoef je weinig van te verwachten. Via meerdere wegen geprobeerd om vorig jaar info te krijgen over de C60 in 'h-geometrie', maar op geen enkele manier hebben ze gereageerd. Waardeloze zooi daar.G.B. Lux Dream schreef:Je zou een mailtje kunnen wagen aan Codagex.
Als ik ooit toch een Colnago koop haal ik hem wel in Italie bij Flarer ofzo.
Colnago
-
- Forum-lid HC
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik wilde gewoon wat beeldmateriaal of minimaal antwoord op de vraag hoe ze het met de h-geo hadden opgelost; domweg de balhoofdbuis verlengen of ook de bovenbuis netjes hoger er op aan laten sluiten enzo. Ook heb ik gevraagd of er een h-geo ergens te zien was.
Maar gewoon NUL reactie.
Maar gewoon NUL reactie.
Less is bore
Dat is een 62 C-T traditioneel (zie P in de tabel).Parijsisnogver schreef:Mijn eigen Arte nagemeten, en komt overeen met 58s. Maar, ik rij dus rond op een traditionele maat 60?Ernie C. schreef:De Arte was wel sloping en naar mijn weten hetzelfde als de 2.0
Campagnolo Ultra Dork
Al een tijdje klaar, maar nu ook eindelijk even op de foto
1996 Colnago C40 Paris Roubaix, full Campagnolo Record, Neutrons en Pro Stealth EVO gestript tot naked carbon.
1996 Colnago C40 Paris Roubaix, full Campagnolo Record, Neutrons en Pro Stealth EVO gestript tot naked carbon.
-
- Forum-lid
Beste allen, ik heb een colnago A1-r CX gekocht, mooi ding rijdt lekker maar weegt ongeveer een ton. Het komt op mij over alsof de cw24 colnago artemis wielset vooral erg zwaar is. ik kan nergens een gewicht vinden (loont het om wat te investeren in een lichtere set) weet iemand hier misschien wat meer over deze wielen?
-
- Forum-lid HC
In deze review staat precies hetzelfde over het de zware wielen, lichtere wielen gaan zeker verbetering geven t.o.v. wat er nu inzit.EelkeRaven schreef:Beste allen, ik heb een colnago A1-r CX gekocht, mooi ding rijdt lekker maar weegt ongeveer een ton. Het komt op mij over alsof de cw24 colnago artemis wielset vooral erg zwaar is. ik kan nergens een gewicht vinden (loont het om wat te investeren in een lichtere set) weet iemand hier misschien wat meer over deze wielen?
http://road.cc/content/review/99194-colnago-ac-r
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Voor de liefhebbers: mooie prijzen voor de CLX en de V1-r. Je zou bijna een blauwe kopen, gewoon voor de heb......
http://www.chainreactioncycles.com/nl/e ... mes?f=2259
http://www.chainreactioncycles.com/nl/e ... mes?f=2259
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
DE V1-R zijn al weg :/
Less is bore
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Nog 4 dagen, dan komt de V2-R uit.