Cervélo
-
- Forum-lid HC
Mooi zeg! Eindelijk met een mooi bijpassende witte voorvork!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Hoi,
Vandaag de P3C opgehaald en naar huis gefietst. Had 50km moeten zijn maar werden er iets van 80-90. Beetje fout gefietst. Het weer was niet echt vervelend dus. Wat lopen pielen met afstelling e.d. onderweg. Het rijgedrag bepalen. Is allemaal top.
Dit is em dan. Wielen zijn de C58 van FFWD. Stuur is Bontrager XXX Lite Aerobar met Bontrager XXX Lite Brake Levers.
En nu is het af met kopen voor de komende 5 jaar.......hoop ik
[img=http://img201.imageshack.us/img201/3530/p3cgx6.jpg]
Mvg, Zorro
Vandaag de P3C opgehaald en naar huis gefietst. Had 50km moeten zijn maar werden er iets van 80-90. Beetje fout gefietst. Het weer was niet echt vervelend dus. Wat lopen pielen met afstelling e.d. onderweg. Het rijgedrag bepalen. Is allemaal top.
Dit is em dan. Wielen zijn de C58 van FFWD. Stuur is Bontrager XXX Lite Aerobar met Bontrager XXX Lite Brake Levers.
En nu is het af met kopen voor de komende 5 jaar.......hoop ik
[img=http://img201.imageshack.us/img201/3530/p3cgx6.jpg]
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Idd, eindelijk mee gespoten voorvorken bij cervelo.
Zie ik daar nou Funda Pro staan?
Zie ik daar nou Funda Pro staan?
Anaszi schreef:Arnoud schreef:Zou ik ook wel eens op een foto willen zien met de premiums.
Zo dan:
Even snel met mijn telefoon geschoten, vandaar de kwaliteit. Weegt zonder pedalen maar met computer, bidonhouders en pompje 6640 gram.
Die witte R3 is ook fraai, ik heb hem al opgebouwd gezien met Ultegra SL, grijze Fulcrum racing 1's, grijze supersonics en een grijze Pro plt voorbouw. Hééél chique zo grijs/wit. Alleen jammer dat het een beetje doet denken aan een Cube Attempt..
Vindt met hoge wielen toch mooier,dit is trouwens ook een superbak!!!
Weegt??
I live to ride,I ride Passoni
-
- Forum-lid
SpEric schreef:Is dezelfde als die in de RS zit en weegt 382 gram.
Het is een erg mooi geheel.
Diegene die er snel bij is, kan vh weekend de primeur hebben..
Hij is alleen wat aan de kleine kant!!!