Wilier
Ja
Ik vind het net mooi dat lettertype. Er is al genoeg eenheidsworst.
Ik vind het net mooi dat lettertype. Er is al genoeg eenheidsworst.
Volgens de vele positieve reacties die ik krijg op mijn fiets ben jij de enige.TKMP schreef:zolang wilier dat rare lettertype blijft gebruiken, ik wil er zelfs niet in de buurt fietsen
bah, je kunt er beter comic sans opplakken
of ben ik de enige?
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
-
- Forum-lid
Grappig, ik heb afgelopen vrijdag ook deze fiets besteld maar dan met Mavic Cosmic Pro Carbon 2017 (zwarte letters) wielen. Wel met zwarte bandjes en een andere crank Volgens mij heb ik ook een iets ander stuur, namelijk een FSA Energy Compact.
Ik heb die van mij besteld bij een wilier punto rosso store, origineel met lage cosmic elite wielen en full ultegra, enkel heb ik de originele ultegra crank eruit gedaan en mijn rotor crank erin gestoken. De bestelcode van de fiets is W703UElochtejans schreef:Grappig, ik heb afgelopen vrijdag ook deze fiets besteld maar dan met Mavic Cosmic Pro Carbon 2017 (zwarte letters) wielen. Wel met zwarte bandjes en een andere crank Volgens mij heb ik ook een iets ander stuur, namelijk een FSA Energy Compact.
Wilier Cento1Air (2017)
Specialized Crave (2013)
Specialized Crave (2013)
-
- Forum-lid
ik ben ook wel fan van het lettertypeTKMP schreef:zolang wilier dat rare lettertype blijft gebruiken, ik wil er zelfs niet in de buurt fietsen
bah, je kunt er beter comic sans opplakken
of ben ik de enige?
Het is dat onze lokale FM dit merk vorig jaar nog niet verkocht, anders weet ik niet of er een Giant in de schuur had gestaan. (nee, geen spijt verder. Echter heeft Wilier echt wel erg mooie fietsen!!)
Een hardloper die graag de fiets pakt:
Dagelijks: Koga Full Pro M
Echte werk: Giant Propel SL1 2016
Dagelijks: Koga Full Pro M
Echte werk: Giant Propel SL1 2016
Een kandidaat op de lijst voor vervanging van mijn Foil, in deze kleuren: http://www.wilier.com/en/cento10air-cromovelato
Er zijn een paar accenten aan zadelpen en stuur/stuurpen die ik anders zou willen, maar dat frame is zeer sexy!
Er zijn een paar accenten aan zadelpen en stuur/stuurpen die ik anders zou willen, maar dat frame is zeer sexy!
-
- Forum-lid
Hele mooi fiets, hopelijk komt dat ook ooit binnen mijn budget :/
Maak joe woar
Zeer fraaie fiets, zeker voor een aero model. De Basso Diamant SV blijft wel de mooiste. Als je een aero fiets wilt moet je het snel doen want als volgend jaar de 3:1 ratio wordt vrijgegeven en er een echte standaard voor schijfremmen wordt afgesproken voorspel ik oogverblindend lelijke gedrochten...
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Afgelopen week, spelen rondom de Heuvelrug met "Wilie"