Giant
Stuur mag flink omhoog gedraaid en de shifters misschien iets lager op het stuur. Waarschijnlijk kun je dan ook met een paar spacers minder toe.
Verder zou ik de stickers van de wielen eraf halen en bij voorkeur een helemaal zwart zadel, dan is hij helemaal af.
Verder zou ik de stickers van de wielen eraf halen en bij voorkeur een helemaal zwart zadel, dan is hij helemaal af.
Campagnolo Ultra Dork
Ik zou die schietschijven eraf halen!
Geweldige fiets, heb er vandaag bij de beurs nog een tijdje naar staan kijken, maar ben er nog niet uit wat in het voorjaar mijn nieuwe aanwinst gaat worden maar deze staat zeker hoog in mjjn lijstje.pmeijden schreef:Mijn nieuwe aanwinst!!
-
- Forum-lid
Mooi hoor; vooral die oranje accenten. Me like!
Een hardloper die graag de fiets pakt:
Dagelijks: Koga Full Pro M
Echte werk: Giant Propel SL1 2016
Dagelijks: Koga Full Pro M
Echte werk: Giant Propel SL1 2016
BikeRadar:
-
- Forum-lid
Zo, nadat ik een tijdje terug wat navraag heb gedaan voor mn keuze is mijn Giant ook aangekomen.
Ik zit hier ook na te denken over de TCR Advanced Disc 1, alleen 'baal' ik een beetje van de hybrid vork ipv de Pro Overdrive2. Nu is de Pro 1 ver buiten budget en is deze helaas niet in andere builds te krijgen.
Weet iemand het gewichtsverschil tussen beide vorken? Is dat klein of toch wel 300 gram+?
Weet iemand het gewichtsverschil tussen beide vorken? Is dat klein of toch wel 300 gram+?