Cervélo
@21st century: Easton vork bewust gekozen, is ruim 50 gram lichter dan de Wolf en kwalitatief een stuk beter!
@Jouke: inderdaad, bij easton kan ik zonder problemen deze hoeveelheid spacers monteren (ik heb Bechterew hè?)...
@Erich: vind persoonlijk de Easton vork beter staan bij de rest van de Easton-parts, Zadel zit als een zetel maar dat mag ook wel voor 499,- en 100 grammetjes...
@Erich: heb je al eens naar het stuur van bijvoorbeeld Boonene gekeken? ZIt lekker en nogmaals: Ik heb Bechterew...
Dus een leuk patiëntefietske toch?
Grtz Chess
@Jouke: inderdaad, bij easton kan ik zonder problemen deze hoeveelheid spacers monteren (ik heb Bechterew hè?)...
@Erich: vind persoonlijk de Easton vork beter staan bij de rest van de Easton-parts, Zadel zit als een zetel maar dat mag ook wel voor 499,- en 100 grammetjes...
@Erich: heb je al eens naar het stuur van bijvoorbeeld Boonene gekeken? ZIt lekker en nogmaals: Ik heb Bechterew...
Grtz Chess
Get the GRIP
Had je niet beter op de RS kunnen wachten?
Ik ben sinds donderdag ook ik het bezit van een Soloist Team.
Echt een perfecte fiets...ik zal een pic posten zodra ik ergens een camera heb gevonden.
Echt een perfecte fiets...ik zal een pic posten zodra ik ergens een camera heb gevonden.
-
- Forum-lid
Mr. Chess schreef:@21st century: Easton vork bewust gekozen, is ruim 50 gram lichter dan de Wolf en kwalitatief een stuk beter!
Grtz Chess
Dat de Easton vork 50 gram lichter is en misschien ook wat beter dat geloof ik wel maar kwalitatief een "stuk beter" dat lijkt me wat overdreven. De wolf SL wordt toch ook echt gezien als een zeer goede vork. Enige nadeel is misschien de gelijmde bus (aluminium insert) waardoor je maximaal maar 2 centimeter aan spacers kunt gebruiken. Ik zit gelukkig perfect op mijn fiets, had ook een spacer van 1 centimeter kunnen gebruiken maar heb dit op advies van mijn FM maar niet gedaan. Achteraf zit het idd goed zo ook in de beugels. Iemand een idee hoe het met de vorken van 3T zit, moet daar ook een bus ingelijmd worden?
Mr.Chess, zadel zit als een zetel zeg je, is toch een SMP zadel full carbon?
Ook bij lange ritten geen problemen met dit zadel? een collega van me die vaak last heeft van zijn achterste en gevoelloosheid bij zijn edele delen heeft ook een SMP zadel besteld maar dan de composite versie. Hij hoopt dan van zijn problemen af te zijn.
http://the-21st-century.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
kleine update:
De wielen, zijn de Blackjack wielen. C50, wegen 1504 gram velg uit 1 stuk. Mooie remvlakken. Naven lijken wel van token. Draait goed. Voelt goed. Heb er nog niet echt serieus mee gereden. Maar voor het moment geen slechte wieltjes, prijs is zo'n 700- 750 euro. Binnenkort weet ik meer.
Over het zadel, dat is echt top. De SMP zadels zijn er voor 199,-- in alle maten en hardheden. Ik heb hier een composite op zitten, die is erg hard, maar na een paar keer rijden ben je gewend. Normaal heb ik wel last na een uurtje a 2 uurtjes, op bepaalde plekken, maar nu helemaal niet.(nog)
[img=http://img180.imageshack.us/img180/3145 ... 08eoc3.jpg]
Aangezien MasterB nog aan het zoeken is heb ik de mijne nog maar even geplaatst.
@ 21th-Century, ook bij 3T moet er een bus ingelijmd worden. Maar de stuurbuis is wel dikker.
De wielen, zijn de Blackjack wielen. C50, wegen 1504 gram velg uit 1 stuk. Mooie remvlakken. Naven lijken wel van token. Draait goed. Voelt goed. Heb er nog niet echt serieus mee gereden. Maar voor het moment geen slechte wieltjes, prijs is zo'n 700- 750 euro. Binnenkort weet ik meer.
Over het zadel, dat is echt top. De SMP zadels zijn er voor 199,-- in alle maten en hardheden. Ik heb hier een composite op zitten, die is erg hard, maar na een paar keer rijden ben je gewend. Normaal heb ik wel last na een uurtje a 2 uurtjes, op bepaalde plekken, maar nu helemaal niet.(nog)
Aangezien MasterB nog aan het zoeken is heb ik de mijne nog maar even geplaatst.
@ 21th-Century, ook bij 3T moet er een bus ingelijmd worden. Maar de stuurbuis is wel dikker.
De vraag stellen is 'm beantwoorden. Uiteraard voor de looks, gezien het aantal spacers!Zeg Chess, heb je de fiets ook speciaal voor de geometrie gekocht op puur op de looks.
ziet er goed uit met die wielen SpEric, kan het zijn dat er ook een fiets met deze wielen in de etalage hangt/hing? een BeOne volgens mij.
jaap
jaap
Disclaimer: deze post is met de grootst mogelijke zorg opgesteld, taal en spelfouten onder voorbehoud.
SpEric die van jou ziet er wel heel anders uit hoor.
Ik heb namelijk geen Zilver/Rode maar een zwarte '06 uit Duitsland.
Mijn FM had via via van iemand bij Veltec dat er geruchten waren over een zwarte soloist team omdat de grijze '07 voor geen meter verkoopt. Kan jij misschien hier iets meer over zeggen?
Ik heb namelijk geen Zilver/Rode maar een zwarte '06 uit Duitsland.
Mijn FM had via via van iemand bij Veltec dat er geruchten waren over een zwarte soloist team omdat de grijze '07 voor geen meter verkoopt. Kan jij misschien hier iets meer over zeggen?
-
- Forum-lid
SpEric schreef:kleine update:
Blijft een erg mooie fiets Speric zeker in deze kleur, bedankt voor je antwoord betreft de SMP zadels. Mijn collega zal er blij mee zijn alhoewel hij het zelf ook nog moet proberen natuurlijk of het voor hem ook het juiste zadel is.
Tegen het eind van het jaar ga ik ook een soloist team bestellen althans het frame, ook in de kleur grijs/rood. Voor de rest heb ik bijna alles al liggen om hem af te bouwen. Niet erg spectaculair afgemonteerd (campagnolo veloce) FSA stuur en stem, wederom een flite zadel (zit voor mij ook perfect) en voorlopig campagnolo scirocco wielen die ik nog heb staan. Het wordt mijn tweede fiets naast mijn r3 sl voor de wat slechtere dagen wat het weer betreft en eventueel wat trainen in de winter als dat mogelijk is, anders gaat hij op de tacx.
http://the-21st-century.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;