Ervaring met staal
Als je geen donor fiets hebt, is een frameset misschien niet zo interessant en kun je inderdaad voor de Ribble gaan. Alle losse dingen die je naast je groepset nodig zult hebben, tikken stiekem aardig aan in de totale kosten: zadel-/stuurpen, stuur, zadel, stuurlint, spatborden, banden, wielen etc etc. Als je geen plezier haalt uit het prutsen met fietsen is het financieel niet aantrekkelijk om alles zelf los te kopen. Dan is die Ribble niet eens zo gek.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Mooie wielen... Al is het voor dit ranke frame wellicht wat extreem. Ik vind het wel wat ruigs hebben ofzo. Al zal 1 slag lager meer uitgebalanceerd zijn geweest ofzo.
Is het een standaard set? Welk merk (14?)?
Of zelf gebouwd met Chinese hoepels?
Is het een standaard set? Welk merk (14?)?
Of zelf gebouwd met Chinese hoepels?
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
@MarkVeenstra Bedankt! Het is een zelfgebouwde set met White Industries naven (goudkleurig, had ik uit een andere wielset die ik te weinig gebruikte) en R65 velgen van Lightbicyle.
In de vrije natuur komen ze iets beter uitgebalanceerd over
In de vrije natuur komen ze iets beter uitgebalanceerd over
Mooi hoor! En dit is denk ik de derde Genesis die ik in Nederland zie dus we zijn al met 3 man sterk
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
Wat gek, bij mij op de telefoon zichtbaar, maar op de laptop niet. Anyway, Ko Zieleman is afgelopen nacht in zijn slaap overleden. Zijn bonus kleindochter Nine Storms - @stormsnine - zoekt, zoals ze het zelf formuleert, renners die op een Zieleman hebben gereden.
Zag deze op Facebook voorbij komen.
https://www.facebook.com/cicliottotubi/
https://www.facebook.com/cicliottotubi/
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Tav de Zieleman oproep heb ik denk ik wel foto's. Sowieso van een koers in 1970 op de Coolsingel (avondkoers in het donker) waar zijn zoon meedeed en ik mijn eerste nationale bij de aspiranten reed. Helaas ging er een wolk aan renners over de kop waar ik ook bij zat. Die gast van Zieleman had al Campa remmen en.................Merckx was een van de weinige dat jaar die in de Tour met Campa remmen reed
Peter Post die die avond een dernykoers reed heeft de koers uitgereden op een van mijn wielen.............Duralca velgen, Campa Hoge Flens en zijde rode tube
Van die avond - waar Zieleman jr dus deelnam - heb ik echt een bizar dossier.
Peter Post die die avond een dernykoers reed heeft de koers uitgereden op een van mijn wielen.............Duralca velgen, Campa Hoge Flens en zijde rode tube
Van die avond - waar Zieleman jr dus deelnam - heb ik echt een bizar dossier.
Gisteren reed ik door de Haarlemmerstraat in Amsterdam en zag tot mijn schrik dat er rolluiken voor de winkel van Presto zitten. Thuis gekomen even nagezocht en wat blijkt, ze moesten noodgedwongen de winkel daar sluiten: https://www.prestofietsen.nl/
Zonde om deze wielerhistorie uit Amsterdam te zien verrrekken.
Zonde om deze wielerhistorie uit Amsterdam te zien verrrekken.