Bianchi
danoontje schreef:1. het Pina wielen zijn.
2. het op deze manier een drukke toestand wordt. Het frame springt er met minder drukke wielen nog veel mooier uit.
Wat een gave bak zeg!!
Ok, bedankt voor de info.
Punt 1 vind ik niet zo relevant, Bianchi heeft zelf geen wielen dus heb je altijd met een ander merk te maken.
Punt 2: heb je een punt, ga ik een rustig naar kijken als de body van het achterwiel binnen is en beide wielen erin zitten.
pinarello schreef:danoontje schreef:1. het Pina wielen zijn.
2. het op deze manier een drukke toestand wordt. Het frame springt er met minder drukke wielen nog veel mooier uit.
Wat een gave bak zeg!!
Punt 1 vind ik niet zo relevant, Bianchi heeft zelf geen wielen dus heb je altijd met een ander merk te maken.
Punt 2: heb je een punt, ga ik een rustig naar kijken als de body van het achterwiel binnen is en beide wielen erin zitten.
Moarn Pinarello,
ik zou bijna hier wat in het fries neer zetten maar dat doe maar niet:D
een pracht fiets en knal erin wat je zelf mooi vindt(soms oogt eea te druk)en welkom bij de Bianchisti:p:p
PS (euh hoe komt t nou met die nickname:rolleye::rolleye: )
gr vd n.........s
Diamond schreef:pinarello schreef:danoontje schreef:1. het Pina wielen zijn.
Wat een gave bak zeg!!
Moarn Pinarello,
een pracht fiets en knal erin wat je zelf mooi vindt(soms oogt eea te druk)en welkom bij de Bianchisti:p:p
gr vd n.........s
Tige tank!
Verkoop de nick maar aan Kool486 denk ik:D
Moarn Pinarello,
gr vd n.........s
[/quote]
Tige tank!
Verkoop de nick maar aan Kool486 denk ik:D[/quote]
Dat is een punt we moeten hem maar ff vragen:D,maar vandaag dokkert ie in de ronde van vlanderen rond op zijn pi........o????:)
gr vd n.......s misschien komen we elkaar op de Bianchi's wel tegen:p:p
gr vd n.........s
[/quote]
Tige tank!
Verkoop de nick maar aan Kool486 denk ik:D[/quote]
Dat is een punt we moeten hem maar ff vragen:D,maar vandaag dokkert ie in de ronde van vlanderen rond op zijn pi........o????:)
gr vd n.......s misschien komen we elkaar op de Bianchi's wel tegen:p:p
Bwah, bij zo'n flashy kader horen ook wel opzichtige wielen vind ik.
Opmerking terzijde: mensen die stickers laten maken voor hun velgen snap ik niet. Echt niet. Misschien ligt het aan mij hoor, en mis ik iets fundamenteels, maar mij lijkt dat enkel autisten niets beters te doen kunnen hebben dan zich met zoiets futiels bezig te houden. :rolleye:
(mijn excuus als ik tegen zere schenen schop, maar ik kan nu eenmaal ook niet alles snappen...)
Opmerking terzijde: mensen die stickers laten maken voor hun velgen snap ik niet. Echt niet. Misschien ligt het aan mij hoor, en mis ik iets fundamenteels, maar mij lijkt dat enkel autisten niets beters te doen kunnen hebben dan zich met zoiets futiels bezig te houden. :rolleye:
(mijn excuus als ik tegen zere schenen schop, maar ik kan nu eenmaal ook niet alles snappen...)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Dario schreef:Misschien ligt het aan mij hoor, en mis ik iets fundamenteels, maar mij lijkt dat enkel autisten niets beters te doen kunnen hebben dan zich met zoiets futiels bezig te houden. :rolleye:
Eigenlijk denk ik dat juist mensen met autisme dit over het algemeen niet zullen doen. Het is immers verre van functioneel.
Ik zie ze te weinig. Het zal wel aan de prijs liggen.
Opgepikt bij de Competitive Cyclist:
Ik vind 'm, of 'r, wat is 't nou, wel mooi.
Opgepikt bij de Competitive Cyclist:
Ik vind 'm, of 'r, wat is 't nou, wel mooi.
Laatst gewijzigd door farelli op 12 jun 2011 08:43, 1 keer totaal gewijzigd.