Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
-
- Forum-lid HC
Ja als het droog is, dan is het niet zo verkeerd nu.
Maar het probleem is niet eens het aantal mm regen. Maar vooral de verspreiding ervan.
Nu heb je de hele dag door van die buitjes gewoon 2 uur 6mm is prima. Maar nu zijn het er 10 van 0,5mm
Maar het probleem is niet eens het aantal mm regen. Maar vooral de verspreiding ervan.
Nu heb je de hele dag door van die buitjes gewoon 2 uur 6mm is prima. Maar nu zijn het er 10 van 0,5mm
- daniel1975
- Forum-lid HC
Inderdaad, en de komende dagen ook nog icm wind.
Morgen 4.4mm & ZW5
Zaterdag 4.6MM & W5
Zondag 11mm & N3
Is gewoon geen ruk aan. Prima voor januari, maar nu zo eind maart verwacht je ook wel eens een paar echt mooie voorjaarsdagen.
Morgen 4.4mm & ZW5
Zaterdag 4.6MM & W5
Zondag 11mm & N3
Is gewoon geen ruk aan. Prima voor januari, maar nu zo eind maart verwacht je ook wel eens een paar echt mooie voorjaarsdagen.
Less is bore
In Zoetermeer zit je in principe altijd verkeerd
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wij zijn helemaal naar Elshout gereden voor een Scott voor mevr1975 omdat Remco niet echt meedacht en Rabbit wel.
Toch 6K gemist.....
Toch 6K gemist.....
Less is bore
Ewel, ik heb deze middag dubbel en dik genoten van de aangename temperatuur. Na het werk vlug thuis halt gehouden om de jas te wisselen voor een korte trui (met armstukken). Dat er een strakke wind zou staan, dat wist ik. Maar dat de temperatuur tot 18° zou gaan, dat had ik niet voorzien. Na een tijdje de armstukken ook uitgetrokken.
En bij thuiskomst de fiets buiten weer proper kunnen maken, i.p.v. dat in de garage te moeten doen. Het voorjaar kan beginnen.
En bij thuiskomst de fiets buiten weer proper kunnen maken, i.p.v. dat in de garage te moeten doen. Het voorjaar kan beginnen.
Misschien waar jij woont. Hier heeft het 4 dagen vrijwel non-stop geregend. Warm wel, inderdaad.