Giant
Ik zou er ook best van opkijken als ze gevuld worden af-opbouwcentrum want dat goedje heeft toch niet het eeuwige leven? Als je eerst een jaar zo'n fiets in de showroom hebt staan en dan pas gaat leveren heb je alleen maar klonten (ofzo, ik ben nieuw in de tubeless-hoek ).
Mijn trainingen op bikeplanner.com
-
- Forum-lid
Idd het word hard. Daarom moet je ze bij mountainbikes altijd nog tubeless maken. Kleine moeite trouwens als de boel al tubeless-ready is.
Maak joe woar
-
- Forum-lid
Vreemd vraagje, maar wat voor sparbordje past op de Propel Advanced?
Ik denk dat een Zefal Swan niet gaat passen vanwege de diepte van de zadelbuis. Of zie ik het verkeerd?
Ik denk dat een Zefal Swan niet gaat passen vanwege de diepte van de zadelbuis. Of zie ik het verkeerd?
Ivm de mooie TCR met schijfremmen van HenkV : op cyclingweekly is er een review van juli 2016 waar te zien is dat de leiding van de voorrem vastgemaakt is met spanbanden aan de vork. Er wordt daar wel gezegd dat Giant beloofde aan de reviewer dat ze dit nog gingen veranderen.
Kan HenkV misschien vertellen of dat bij hem ook daadwerkelijk veranderd is ? Gaat de leiding in de vork ?
Kan HenkV misschien vertellen of dat bij hem ook daadwerkelijk veranderd is ? Gaat de leiding in de vork ?
Nee, niet door de vork.De vorkbuis is afgeplat en er zitten 2 kokjes op waarmee de leiding is vastgezet.
Mijn trainingen op bikeplanner.com
Hallo,
Het forum volg ik al een tijdje, maar mijn fiets heb ik nog niet gezien. Sinds een paar weken ben ik in het bezit van een Giant TCR Advanced 2.
Een heel andere fiets om mee te rijden dan mijn vorige (een Focus Cayo Tiagra). Na de eerste paar honderd kilometer kan ik zeggen dat ik er erg blij mee ben, al moet mijn gestel nog even wennen aan de iets diepere zit. Maar hier heb ik bewust voor gekozen. Voor 'het leuk' heb ik er Shimano RS21 wielen er onder laten zetten.
Gezien de afstanden en snelheden van sommige forumleden voel ik me een prutser, maar de fiets voelt sneller aan dan ik gewend ben, en niet oncomfortabel (voor een racefiets).
Voor degenen die deze fiets net als ik 'van een plaatje' bestellen: het rood is op het oranje af. Dus mijn voornemen een bescheiden fiets aan te schaffen is hiermee niet 100% gelukt.....
Het forum volg ik al een tijdje, maar mijn fiets heb ik nog niet gezien. Sinds een paar weken ben ik in het bezit van een Giant TCR Advanced 2.
Een heel andere fiets om mee te rijden dan mijn vorige (een Focus Cayo Tiagra). Na de eerste paar honderd kilometer kan ik zeggen dat ik er erg blij mee ben, al moet mijn gestel nog even wennen aan de iets diepere zit. Maar hier heb ik bewust voor gekozen. Voor 'het leuk' heb ik er Shimano RS21 wielen er onder laten zetten.
Gezien de afstanden en snelheden van sommige forumleden voel ik me een prutser, maar de fiets voelt sneller aan dan ik gewend ben, en niet oncomfortabel (voor een racefiets).
Voor degenen die deze fiets net als ik 'van een plaatje' bestellen: het rood is op het oranje af. Dus mijn voornemen een bescheiden fiets aan te schaffen is hiermee niet 100% gelukt.....
Laatst gewijzigd door Ronschr op 13 nov 2016 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.
[quote="Ronschr"]Hallo,
Het forum volg ik al een tijdje, maar mijn fiets heb ik nog niet gezien. Sinds een paar weken ben ik in het bezit van een Giant TCR Advanced 2. Het lukt me helaas niet een foto van mijn eigen fiets te plaatsen.
https://www.mupload.nl/
foto uploaden van je kompjoeter en IMG code kopieeren en plakken maar.
Het forum volg ik al een tijdje, maar mijn fiets heb ik nog niet gezien. Sinds een paar weken ben ik in het bezit van een Giant TCR Advanced 2. Het lukt me helaas niet een foto van mijn eigen fiets te plaatsen.
Ik vond de naven leuker omdat er geen gebogen spaakkoppen op zitten. Dat is alles. En er zitten gewoon 25 mm banden op, voor mij breed genoeg.Keezx schreef:Wat is er "leuk"aan Shimano RS 21? Basic onopvallend setje (niet verkeerd, ik rij niks anders) maar nog ouderwets smal, toch een gemiste kans.
Maar ik gun iedereen zijn plezier hierin, hoor! Ik hou van fietsen, maar ik wil er financieel niet op leeglopen. En met dit minder dure spul durfde ik er dit weekend gewoon de gestrooide wegen mee op.
Bedankt voor je tip, foto is geplaatst.dixy100 schreef:Ronschr schreef:Hallo,
-
- Forum-lid
mooie fiets met die oranje/rode accenten!Ronschr schreef:Hallo,
[img]plaatje...[/img]
Een hardloper die graag de fiets pakt:
Dagelijks: Koga Full Pro M
Echte werk: Giant Propel SL1 2016
Dagelijks: Koga Full Pro M
Echte werk: Giant Propel SL1 2016