Strava: Vragen, Opmerkingen, Tips&Tricks
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
6 jaar over moeten doen om tot zo'n "gefundeerde" conclusie te komen.....................tlap schreef: ↑27 nov 2019 14:17 Ik begrijp eerlijk gezegd helemaal niks van strava. In 6 jaar tijd heb ik geen enkele toevoeging gezien waar je wat aan hebt. En nu de bluetooth koppeling eruit is ben ik er wel klaar mee. En met hun irritante reclame nog meer. Ik vind het nog geen 50 cent/mnd waard.
Strava duidelijk niet aan jou besteed, lijkt me overduidelijk.
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Korte vraag: Kan je met summit hartslag trainingen doen? Heb dus geen power meter. Als je Summit hebt en je maakt een trainingsplan, worden die dan ook via de Elemnt Companion App van Wahoo naar je GPS unit gestuurd?
Eigenlijk zoek ik een soort trainingspeak maar deze vind ik best prijzig.
Iemand een idee hoe ik dus aan HR trainingen kan komen die naar de Wahoo Elemnt Roam gestuurd kunnen worden?
graag jullie tiis en tricks
Iemand een idee hoe ik dus aan HR trainingen kan komen die naar de Wahoo Elemnt Roam gestuurd kunnen worden?
Je kan via strava zelf geen trainingsplannen maken, tenminste ik heb die optie nog nooit gezien. Je kan wel de standaard trainingsplannen van strava zelf gebruiken als je summit hebt.demegens schreef: ↑01 dec 2019 19:51 Korte vraag: Kan je met summit hartslag trainingen doen? Heb dus geen power meter. Als je Summit hebt en je maakt een trainingsplan, worden die dan ook via de Elemnt Companion App van Wahoo naar je GPS unit gestuurd?
Er is een website waar je 4000+ workouts kan downloaden of zelf maken. Die kan je handmatig op je roam zetten. Alleen ben ik de link van de website kwijt. Het was iets met EGB geloof ik. Google levert mij niks op.
BMC Roadmachine 02 2019
BMC Teamelite 02 2020
BMC Teamelite 02 2020
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Voor wie een summit abonnement heeft of wil.
Er loopt nu een actie waarbij je bij een, nieuw of verlenging, jaarabonnement 2 maanden "gratis" krijgt.
Er loopt nu een actie waarbij je bij een, nieuw of verlenging, jaarabonnement 2 maanden "gratis" krijgt.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Toegevoegde waarde vindt ik eerlijk nihil.
Heb wel Veloviewer voor 12,22 euro per jaar. Niet om te plannen, maar zitten hoop leuke features in (als je van getallen houd),
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
-
- Forum-lid
Ik heb het al eerder gezegd: ik heb jaren betaald voor Strava, maar zolang ze in het geheel NIET luisteren naar de noodkreet op hun gebruikerspagina van velen, namelijk het mogelijk maken dat je kan kiezen welke activiteiten je wel (echt fietsen) en niet (onecht fietsen, zwemmen , hardlopen etc.) op je tijdlijn ziet, ben ik er klaar mee. Dit vooral ook omdat op die gebruikspagina ook al jaren wordt beloofd dat “binnenkort” mogelijk te maken.
-
- Forum-lid
Noodkreet nog wel.... het is toch gewoon maar een wens? Er gaat toch niemand dood of zo?
euh?