Pinarello
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Volgens mij ben ik een beetje afwijkend qua smaak. Ik vind de oude Dogma en dan zeker in de Fassa Bortolo kleuren zo veel mooier dan dit frame. Het anders moeten zijn van dit frame straalt er zo vreselijk vanaf, na de golven in voor en achtervork nu ook nog een gesmolten bovenbuis en een achtervork die naar de verkeerde kant krom is.
Amclassic-fan schreef:Volgens mij ben ik een beetje afwijkend qua smaak.
Nee hoor, ik vindt dit er niet uit zien om het even plat te zeggen. Zoals gezegd volkomen doorgeslagen qua vorm en looks van het frame. Nog even en het frame is volkomen rond. Ook het aerodynamische?? bultje op de balhoofdbuis en de overgang naar de te brede vork kan mij niet bekoren.
-
- Forum-lid
ik vind 'm ook niet mooi, het lijkt wel een ruimteschip...en dan ook nog eens afgemonteerd met dat japanse spul...
Pinarello FP5: Record, Zonda. Pinarello Treviso: Veloce, Easton Vista SL
danoontje schreef:@lancev7, heb je toevallig ook foto's gemaakt van de Opera's op de achtergrond?
Sorry helaas, geen opera foto's. Wel grappig gegeven, deze en andere vragen over de OPERA heb ik bijna vaker gekregen dan dat er reacties kwomen op de DOGMA
- tornadotom
- Forum-lid
Matte lak is meer voor mooi weer rijders... Heb een mtb met matte lak, nooit meer dat weet ik zeker. Je wast hem af, droogt hem af en daarna zie je nog steeds vlekken! Zou ik verschrikkelijk vinden als het m'n race fiets betrof!
Met glanzende lak mogen ze er hier wel 1 achterlaten. (mat ook wel als het achterlaten is)
Met glanzende lak mogen ze er hier wel 1 achterlaten. (mat ook wel als het achterlaten is)
Vertrouwen is goed, controle is beter.
Ik vind de nieuwe Dogma zoals hier op de foto's een beetje over-vormgegeven. Teveel krommingen en bochtjes. De grote lijn is een beetje weg. Het is echter nog niet zo erg als de De Rosa Tango was.
Ik rijd zelf al 2 jaar met een Paris dus misschien ben ik daardoor wat meer verknocht aan klassieke vormgeving.
Ik rijd zelf al 2 jaar met een Paris dus misschien ben ik daardoor wat meer verknocht aan klassieke vormgeving.
Hier een overzicht met meer foto's en achtergrondinfo.
http://bicycling.com/blogs/thisjustin/2 ... ma-60hm1k/
Ciao! Erno
http://bicycling.com/blogs/thisjustin/2 ... ma-60hm1k/
Ciao! Erno
Is Qui Est, Is Qui Non Est Consectatur