Scott
- martijntijn
- Forum-lid
Thanks! Stickers zitten onder lak.... anders had ik het ook wel geweten!
Ja, ik keek continu of ik jou nog boven de rest zag uitsteken maar heb je niet gezien. Haha, ja klopt moest even een wateren
Het ging best goed, ik reed hem voor het eerst, uiteindelijk aardig tevreden, eindtijd 7u37, maar er zat wel meer in. Ik stond ook op een gare startplaats trouwens. Maar wel een goede voorbereiding op La Vaujany en La Marmotte!
Jij had knie problemen toch? Ik hoop dat het al weer wat beter gaat!
@girlinred, het is maar goed dat ik over 2 weken ga verhuizen Die elites... ik ben er nog niet over uit. Blijven 0,75l bidons ook zitten met kasseistroken?
Ja, ik keek continu of ik jou nog boven de rest zag uitsteken maar heb je niet gezien. Haha, ja klopt moest even een wateren
Het ging best goed, ik reed hem voor het eerst, uiteindelijk aardig tevreden, eindtijd 7u37, maar er zat wel meer in. Ik stond ook op een gare startplaats trouwens. Maar wel een goede voorbereiding op La Vaujany en La Marmotte!
Jij had knie problemen toch? Ik hoop dat het al weer wat beter gaat!
@girlinred, het is maar goed dat ik over 2 weken ga verhuizen Die elites... ik ben er nog niet over uit. Blijven 0,75l bidons ook zitten met kasseistroken?
martijntijn schreef:En weer een update: FFWD F3R 190 wielen à 1000gram )
Gewicht nu 6,15kg. Voelt goed aan! Wat vinden jullie ervan?
Simpelweg één van de mooiste fietsen die ik hier op het forum heb zien staan
Overigens vind ik hem met die DT-swiss wieltjes en ambrosio velgen eerlijk gezegd net zo mooi, maar dat zegt meer over die handgespaakte wieltjes dan over deze FFWD set!
- martijntijn
- Forum-lid
Hey Litespeed, jij weet altijd een fiets in z'n puurste vorm te presenteren!! Dat doe je goed man! Hoe bevalt 'ie? Heb je hem al goed aan de tand kunnen voelen?
Ik ben ook nog steeds erg blij met m'n Speedster, alhoewel ik er nu toch minder mee rijd sinds de Addict en CR1 er zijn:)
ps. welkom bij de Scott-clan
Ik ben ook nog steeds erg blij met m'n Speedster, alhoewel ik er nu toch minder mee rijd sinds de Addict en CR1 er zijn:)
ps. welkom bij de Scott-clan
litespeed schreef:Het steekt een beetje schraal af bij de Scott van martijntijn, maar mijn 'tweede' fiets betreft ook sinds kort een Scott. Een Scott Speedster S10:
Steekt zeker niet schraal af, ik vind hem zelfs mooier.
Weliswaar goedkoper afgemonteerd en geen Addict maar wel stijlvoller vanwege het dunnere zadel, de grotere framemaat en de diepere 'drop', leuke racebak!
Dank. Het was uiteraard met een knipoog bedoeld.
De fiets van martijntijn is IMO zo mooi, omdat het totaalplaatje perfect is. Alle onderdelen passen mooi bij elkaar. Bij mij is het een allegaartje van onderdelen. Dat hoeft functioneel niet zo heel veel verschil te maken, maar wel visueel.
De fiets van martijntijn is IMO zo mooi, omdat het totaalplaatje perfect is. Alle onderdelen passen mooi bij elkaar. Bij mij is het een allegaartje van onderdelen. Dat hoeft functioneel niet zo heel veel verschil te maken, maar wel visueel.
-
- Forum-lid
litespeed schreef:Dank. Het was uiteraard met een knipoog bedoeld.
Wat is de vertanding van je voorbladen, lijkt mij een 50, maar kan aan de foto liggen.
� De toestand in de bergen *
GBJ Hillman schreef:litespeed schreef:Dank. Het was uiteraard met een knipoog bedoeld.
Wat is de vertanding van je voorbladen, lijkt mij een 50, maar kan aan de foto liggen.
Je houdt het niet voor mogelijk, maar nog kleiner
~live fast, die young ~
girlinred schreef:GBJ Hillman schreef:litespeed schreef:Dank. Het was uiteraard met een knipoog bedoeld.
Je houdt het niet voor mogelijk, maar nog kleiner
bestaat dat dan??