Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Cervélo

trimike
Forum-lid

trimike 20 feb 2008 11:21

Wat een superfiets is dit toch. Veel mooier dan de P3 (vind ik dan). Als ik ooit nog een zak geld vind is dit het eerste waar ik het aan uitgeef.
Super mooie foto's. Zou alleen voor een Oval stuur gekozen hebben. Verder… SUPER!!

rufio
Forum-lid

Gebruikersavatar rufio 20 feb 2008 11:22

C a s r a n schreef:Ik kreeg een prachtige fotoreportage doorgemaild van de P2C van een vriend. Wow!

Zie alle foto's en build list: http://www.pieterdeneve.be/index.php?page=mat&aid=75

Afbeelding

Helemooie foto's van die vriend van je.
Wilde hij geen rode Speedplay's netzoals Fabian?

casran
Forum-lid HC

casran 20 feb 2008 11:29

Rufio schreef:Helemooie foto's van die vriend van je.
Wilde hij geen rode Speedplay's netzoals Fabian?

Blijkbaar niet dus... Prachtige fiets inderdaad, en je zou gaan twijfelen of hij niet mooier is dan de P3C. Ah ja, ik bouw mijn P3C op en zie hoe mooi ik die krijg :)
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

laurenss
Forum-lid

laurenss 20 feb 2008 11:30

Heb je toevallig een linkje naar een high resolution van die foto.
Mits er geen copyright op zit pas die foto namelijk heel mooi boven mijn windows taakbalk ;)

casran
Forum-lid HC

casran 20 feb 2008 11:33

Laurenss schreef:Heb je toevallig een linkje naar een high resolution van die foto.
Mits er geen copyright op zit pas die foto namelijk heel mooi boven mijn windows taakbalk ;)

Ik wil het eens navragen, maar ik vrees dat hij zonder copyright sowieso niet zal komen. Niet erg toch?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

laurenss
Forum-lid

laurenss 20 feb 2008 11:37

Zonder copyright logootje is alles mooier :P
maar met kan ook prima als bureaublad :)
bedankt voor het navragen!

21st-century
Forum-lid

21st-century 21 feb 2008 18:53

Vandaag toch een selle italia flite kit carbonio in het wit besteld voor mijn R3 SL.
Ik rij nu met een zwarte flite en had ook nog een selle san marco magma liggen (nieuw in doos) ga deze omruilen voor onderstaande witte flite. Was eerst een beetje huiverig voor wit maar mijn stuurlint blijft tot nu toe toch ook gewoon mooi wit. Ik ben overigens erg tevreden over de flite totaal geen problemen mee ook niet na 4 uur rijden.

Afbeelding
http://the-21st-century.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 21 feb 2008 19:22

Dat je stuurlint wit blijft is geen garantie voor je zadel weet ik uit ervaring! Heb zelf een witte Rever, die ziet er na 1 jaar gebruik niet meer uit, terwijl mijn stuurlint ook nog smetteloos wit is.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

21st-century
Forum-lid

21st-century 21 feb 2008 19:42

colnagofreak schreef:Dat je stuurlint wit blijft is geen garantie voor je zadel weet ik uit ervaring! Heb zelf een witte Rever, die ziet er na 1 jaar gebruik niet meer uit, terwijl mijn stuurlint ook nog smetteloos wit is.

We zullen wel zien, een zadel is na een jaar toch meestal aan vervanging toe als je veel kilometers maakt tenminste.
http://the-21st-century.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

aupa
Forum-lid

aupa 21 feb 2008 19:58

Na een jaar een nieuw zadel nodig?? Over hoeveel kilometers praat je dan wel niet?
Overigens zeer mooie fietsen allemaal hier.

dewitte
Forum-lid

dewitte 21 feb 2008 20:32

@ 21st-century: Ik rijd al een dik jaar met de selle italia flite kit carbonia en heb er dit jaar nog een extra gekocht, exact dezelfde, dus dat zegt al iets hé al is het wel persoonlijk of dit zadel je bevalt!!

goede keuze en mooi ook en dat van mij ziet nog spierwit en rijd altijd met zwarte broeken (clubkledij voor er iemand denkt dat ik een begrafenisondernemer ben :) ).

greetz
Colnago E1
Als het niet gaat zoals het moet dat moet het zoals het gaat.

21st-century
Forum-lid

21st-century 21 feb 2008 21:42

Aupa schreef:Na een jaar een nieuw zadel nodig?? Over hoeveel kilometers praat je dan wel niet?
Overigens zeer mooie fietsen allemaal hier.

Mijn vorige zadel selle san marco caymano(was overigens niet echt een duur zadel) was na 1 jaar toch al behoorlijk versleten in mijn geval dus na zo`n 9500 km. Ik zeg niet dat het zadel dan ook echt versleten is maar bedoel meer qua uiterlijk. Je kunt dus makkelijk een paar jaar met een zadel rijden maar op een gegeven moment merk je wel dat het niet meer zo fijn zit en het blijft toch een zeer belangrijk onderdeel van de fiets. Ik hoop dat de flite kit carbonio die een stuk duurder is wat langer meegaat, ik heb wel al gehoord dat de flite`s ook vrij snel slijten. Het is trouwens mijn eerste zadel van selle italia en het bevalt tot nu toe perfect . Daarvoor heb ik altijd selle san marco zadels gehad. Slechte ervaringen heb ik gehad met een san marco Era arrowhead met gleuf in het zadel. Echt een drama om mee te rijden maar een zadel blijft zoals ik al vaker gezegd heb altijd iets persoonlijks. Wat voor de ene persoon perfect zit kan voor de ander dramatisch zijn. Adviseren blijft dus lastig als het om zadels gaat.

Plaats reactie