Pinarello
Na het zien van dit introductie filmpje, kan ik niet anders zeggen dat het toch wel een hele mooi fiets is geworden, vooral de color black_red 464 spreekt mij wel aan:
Video
Video
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
-
- Forum-lid
Shit wat een cool filmpke!! Die wil ik op mijn hyves hebben. Hoe kom je hieraan? Is ie zo door te mailen of op youtube te zetten?
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
Groene Spicht schreef:Shit wat een cool filmpke!! Die wil ik op mijn hyves hebben. Hoe kom je hieraan? Is ie zo door te mailen of op youtube te zetten?
Geen idee.. komt van de site van Pinarello zelf. Het is een Shockwave Flash Object. Wellicht moet je deze dan eerst omzetten naar een AVI bestand en vervolgens uploaden naar Youtube.. succes
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
-
- Forum-lid HC
Ik zag er ongeveer zo uit bij het bekijken van het filmpje!
[img=http://www.sevensheaven.nl/images/produ ... con_04.jpg]
[img=http://www.sevensheaven.nl/images/produ ... con_04.jpg]
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
de fotos van 2010 staan al op hun site
ze hebben nu ook een carbonnen fp2
zowel de duurdere als de goedkopere trekken volgens mij te veel op elkaar, zowel van vorm als van kleur
ge moet al goe kijken om het verschil te zien
zowel de duurdere als de goedkopere trekken volgens mij te veel op elkaar, zowel van vorm als van kleur
cycling1970 schreef:zowel de duurdere als de goedkopere trekken volgens mij te veel op elkaar, zowel van vorm als van kleur
Ai...en dat is niet wenselijk vanwege...? Er moet wel gezien worden dat je flink geld uitgeeft?
Laatste nieuws over de Dogma 60.1. Deze zal voorlopig uitsluitend als complete fiets geleverd worden. Eerste levering begin januari 2010. Mijn ervaring met mijn Prince is dat dit vaak nog wel iets uitlooopt.
Is Qui Est, Is Qui Non Est Consectatur
cycling1970 schreef:de fotos van 2010 staan al op hun site
FP5 bestaat niet meer in 2010? Of zou die nog in herontwikkeling zijn? 't Was natuurlijk een F4:13 in een nieuw jasje, maar qua gewicht/techniek/stijfheid overvleugeld door de FP3.