Infinito Full carbon clincher 60mmjuulh schreef:Dankjewel, daar ga ik ook voor werken aankomende zomervakantie. Zit alleen nog een beetje te twijfelen....MartijnVisser schreef:@JuulH mooie specialized tarmac een paar mat zwarte carbon wielen van 60 mm maakt hem af!
FFWD zwart/wit
Reynolds Assult
Kuiper FCC50
Iemand nog een andere optie?
Specialized
-
- Forum-lid
Ik zou voor de ffwd f6r mat zwart of de Reynolds Assault gaanjuulh schreef:Dankjewel, daar ga ik ook voor werken aankomende zomervakantie. Zit alleen nog een beetje te twijfelen....MartijnVisser schreef:@JuulH mooie specialized tarmac een paar mat zwarte carbon wielen van 60 mm maakt hem af!
FFWD zwart/wit
Reynolds Assult
Kuiper FCC50
Iemand nog een andere optie?
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Visser bike parts
Pinarello fp3 2010 Ultegra ffwd f6r wielset
Pinarello marvel campagnolo centaur 9 speed
Follow @Martijn140
Pinarello fp3 2010 Ultegra ffwd f6r wielset
Pinarello marvel campagnolo centaur 9 speed
Follow @Martijn140
De Specialized fietsen zijn verdomd mooi, maar die "waslijnen" bij de grotere frames zijn inderdaad niet zo elegant.spacekip schreef:toch vind ik die remkabel die zo zichtbaar onder de bovenbuis loopt niet zo mooi..
verder mooie fiets!
De Specialized fietsen zijn verdomd mooi, maar die "waslijnen" bij de grotere frames zijn inderdaad niet zo elegant.[/quote]
@MaSa kun je eens een foto plaatsen van die wielen onder deze fiets?![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Werken ze bij de SL3 en SL4 niet al met interne bekabeling? Dacht ik wel, ik vind het ook een minpuntje aan m'n frame maar goed.MaSa schreef:Mavic cosmic carbon SLE (exalith). Heb ik ook onder t zelfde frame .......
@MaSa kun je eens een foto plaatsen van die wielen onder deze fiets?
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Specialized Tarmac Elite Compact
nice!!! deze kleurstelling is een van mijn favorieten. (staat het zadel niet wat schuin?)speedster356 schreef:De nieuwe Specialized van mijn vrouw. Roubaix Ecxpert en ze is er dol gelukkig mee![]()
Wacht zelf nog op mijn Roubaix
Bij mijn SL3 lopen alle kabels nog langst buiten. Vanaf SL4 interne bekabeling. Persoonlijk niet voor te vinden.juulh schreef:.Werken ze bij de SL3 en SL4 niet al met interne bekabeling? Dacht ik wel, ik vind het ook een minpuntje aan m'n frame maar goed.
@MaSa kun je eens een foto plaatsen van die wielen onder deze fiets?
Nil volentibus arduum (Niets is moeilijk voor hen die willen)
Zonet terug van m'n FM geweest en m'n Specialized wordt terug gestuurd naar 's-Heerenberg. er is iets mis met het frame wat ik niet heel goed kon omschrijven. Het gaat hier om de specialized die hierboven is afgebeeld. Gelukkig is 's-Heerenberg om de hoek en kan ik haar vrijdag weer ophalen...
Specialized Tarmac Elite Compact