Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Pinarello

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 23 jul 2009 12:27

Kwijl, die blauwe Prince....

FP5 voegde niet veel toe. Dit is een logische range van modellen.
Less is bore

madonex
Forum-lid

madonex 28 jul 2009 01:04

Wat een ongelovelijk mooie fietsen.. Echt kwijl kwijl.

Zoals Mart Smeets zou zeggen: De nieuwe Pinarello 2010 collectie bekijken, is als een kleuter in een speel/snoepwinkel.

Die Dogma heeft wel echt gruwelijke kleuren. De Red/black/silver of de Red toch wel erg mooi!

tornadotom
Forum-lid

Gebruikersavatar tornadotom 28 jul 2009 15:54

Hmm, de Prince is van zijn troon gestoten!

Echt mooi!
Vertrouwen is goed, controle is beter.

huubcs
Forum-lid

huubcs 29 jul 2009 21:03

Toen ik afgelopen week onderweg was in het zuiden van Duitsland haalde ik een door allerlei zwarte platen van alle kanten zwaar gecamoufleerde wagen in.

Als ik de topics hier volg zal mijn gisteren gekochte FP3 er ook zo uit moeten gaan zien want:
- ik ben de 55 gepasseerd
- ik heb er een triple op laten zetten
- en mijn gemiddelde komt niet boven de 30 uit

Heeft iemand nog suggesties ? :-])

pinarello
Forum-lid

pinarello 29 jul 2009 21:20

HuubCs schreef:Toen ik afgelopen week onderweg was in het zuiden van Duitsland haalde ik een door allerlei zwarte platen van alle kanten zwaar gecamoufleerde wagen in.

Als ik de topics hier volg zal mijn gisteren gekochte FP3 er ook zo uit moeten gaan zien want:

Alvast veel plezier met je fiets. Je fietst tenslotte voor jezelf!

peterj
Forum-lid

Gebruikersavatar peterj 29 jul 2009 21:20

HuubCs schreef:Toen ik afgelopen week onderweg was in het zuiden van Duitsland haalde ik een door allerlei zwarte platen van alle kanten zwaar gecamoufleerde wagen in.

??? Een warrig verhaal HuubCs
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.

marconi
Forum-lid

Gebruikersavatar marconi 02 aug 2009 18:54

Wat heeft die auto met die zwarte platen er mee te maken?????
Ik heb een Pina Galileo met triple en mijn gemiddelde komt niet boven de 25 uit. Ik ben over 2 maanden 74 en trek mij niets aan van wat andere mensen over mij denken of zeggen. Ik rij met plezier mijn kilometertjes en voel mij er prima bij.
Advies: Gewoon lekker blijven fietsen en stoppen als je denkt dat het genoeg geweest is voor die dag.
Maak je je zorgen wat anderen van die triple zeggen? Jonge kerels hebben geen triple nodig maar als je ouder wordt is voor steile of lange klimmen een triple soms een uitkomst. Vergeet niet dat je hart ook ouder geworden is en een heel zware belasting misschien niet meer aan kan. Ik heb nog nooit een aanmerking vernomen over mijn triple. t Zal mij ook aan mijn anus oxideren!
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

galileo
Forum-lid

galileo 03 aug 2009 19:40

Ik was vorige week bij een Pinarello dealer, en die man beweerd als je een carbonframe koopt moet je een maat kleiner moet nemen dan bij een aluminium frame.
Ik heb een galileo maat 56 (center-center). Als ik een FP6 zou kopen, dan moet ik volgens hem een maat 55 nemen.
Is dit correct?

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 03 aug 2009 21:06

galileo schreef:Ik was vorige week bij een Pinarello dealer, en die man beweerd als je een carbonframe koopt moet je een maat kleiner moet nemen dan bij een aluminium frame.
Ik heb een galileo maat 56 (center-center). Als ik een FP6 zou kopen, dan moet ik volgens hem een maat 55 nemen.
Is dit correct?

Zou kunnen je moet even goed de geometrie vergelijken met je huidige galileo.

http://www.pinarello.com/else/technical_data.pdf
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

ace1978
Forum-lid

ace1978 04 aug 2009 14:15

Ik neem aan dat dit de kleur voor 2010 is, dus ik moet mijn budget voor mijn nieuwe fiets voor volgend seizoen toch maar eens wat bij gaan stellen. Wat een prachtige fiets... Dacht eerst aan een R3, maar als je dit ziet ben je toch gelijk weer terug bij je oude geloof:
Afbeelding

alexfoure
Forum-lid

alexfoure 04 aug 2009 14:22

'k Volg dit forum al een tijdje maar heb me nu pas geregistreerd.
'k Zal ook even een foto posten van mijn pina om jullie commentaren te horen.

zweef
Forum-lid

zweef 04 aug 2009 14:24

Ace1978 schreef:Ik neem aan dat dit de kleur voor 2010 is, dus ik moet mijn budget voor mijn nieuwe fiets voor volgend seizoen toch maar eens wat bij gaan stellen. Wat een prachtige fiets... Dacht eerst aan een R3, maar als je dit ziet ben je toch gelijk weer terug bij je oude geloof

Mooi kader, ik heb alleen helemaal niks met die hoge velgen, staat zo lomp.
You should see me go downhill...

Plaats reactie