iemand al de Garmin edge 705??
Dus de mode die je kiest wordt niet door het apparaat geaccepteerd? Lijkt me een (zeldzaam?) software probleem. Tijd om met het apparaat terug te gaan naar de leverancier lijkt me. Als het een ouder of tweedehands apparaat is kun je nog een zachte of harde reset proberen. Die staan volgens mij wel in de handleiding. Uit mijn hoofd: zachte reset is mode- en lap knop tegelijk indrukken
-
- Forum-lid
Hallo,
Dit weekend ga ik met een groepje een vaste route rijden op de mtb. Nu heb ik deze route wat aangepast/ingekort.
Op de momenten waar ik de route aan heb gepast zou ik graag een extra waarschuwing willen hebben. Volgens mij is een crs/tcx bestand in het veld het handigst maar is het dan ook mogelijk om extra waarschuwingen in te voegen?
Dit weekend ga ik met een groepje een vaste route rijden op de mtb. Nu heb ik deze route wat aangepast/ingekort.
Op de momenten waar ik de route aan heb gepast zou ik graag een extra waarschuwing willen hebben. Volgens mij is een crs/tcx bestand in het veld het handigst maar is het dan ook mogelijk om extra waarschuwingen in te voegen?
Ja dat kan, gewoon in je routeerprogramma handmatig (auto routing uit!) course points invoegen en je crs met course point warnings downloaden. Zelf doe ik dit in bikeroutetoaster, maar het is in andere programma's vast ook mogelijk.
-
- Forum-lid
[quote="newD"]Ja dat kan, gewoon in je routeerprogramma handmatig (auto routing uit!) course points invoegen en je crs met course point warnings downloaden. Zelf doe ik dit in bikeroutetoaster, maar het is in andere programma's vast ook mogelijk.
[/quote]
Ik gebruik eigenlijk altijd mapsource. Is het daar ook mee mogelijk?
[/quote]
Ik gebruik eigenlijk altijd mapsource. Is het daar ook mee mogelijk?
Stork 3.1. 3.2 hebben ze even geplaatst maar die is terug getrokken.
Mijn trainingen op bikeplanner.com
-
- Forum-lid
Iemand al v3.3 ge-installeerd? Wat zijn de ervaringen?
te downloaden per 10dec zie:
http://www8.garmin.com/support/download ... sp?id=3987
te downloaden per 10dec zie:
http://www8.garmin.com/support/download ... sp?id=3987
Sporters die van afzien houden kunnen maar het beste ongetraind blijven.
-
- Forum-lid
Ga hem zo downloaden.
Wat betekent 'clear all user date' precies (en dan bedoel ik niet de letterlijke vertaling .
Ben je dan al je routes enz kwijt of je alleen dan gegevens opnieuw in te stellen (leeftijd, fietsen enz)?
Wat betekent 'clear all user date' precies (en dan bedoel ik niet de letterlijke vertaling .
Ben je dan al je routes enz kwijt of je alleen dan gegevens opnieuw in te stellen (leeftijd, fietsen enz)?
[quote="gaisdergerman"]Ga hem zo downloaden.
Ben je dan al je routes enz kwijt of je alleen dan gegevens opnieuw in te stellen (leeftijd, fietsen enz)?[/quote]
Daar was ik ook al heel benieuwd naar... Ik hoor graag de ervaringen.
Ben je dan al je routes enz kwijt of je alleen dan gegevens opnieuw in te stellen (leeftijd, fietsen enz)?[/quote]
Canyon Aeroad 9.0 | Canyon Grand Canyon AL 29'er 7.9 | Principia 700 Limited Edition Number 05
[quote="gaisdergerman"]
Moet dat niet 'clear all user data' zijn?
Denk dat je dan mag aannemen dat alle data gewist zullen worden.
Inclusief routes, wat tenslotte ook data is.
Moet dat niet 'clear all user data' zijn?
Denk dat je dan mag aannemen dat alle data gewist zullen worden.
Inclusief routes, wat tenslotte ook data is.
[quote="Aristos"]
[/quote]
Na 1 ritje geen problemen geconstateerd. Het lijkt zelfs dat er inderdaad verbetering is in het 'stilstaan' algoritme. Maar 1 ritje is natuurlijk niet genoeg om een oordeel te vellen, daarvoor gaven garmin updates te vaak problemen.
[/quote]
Na 1 ritje geen problemen geconstateerd. Het lijkt zelfs dat er inderdaad verbetering is in het 'stilstaan' algoritme. Maar 1 ritje is natuurlijk niet genoeg om een oordeel te vellen, daarvoor gaven garmin updates te vaak problemen.
Mijn trainingen op bikeplanner.com
Het gekke bij is dat hij telkens nadat ik hem heb gestart , hij deze tekst weergeeft :
Heeft hij nog last van 3.20 , die er ooit op gestaan heeft . Ik heb hem toen gedowngrade naar 3.10 .
Is er iets dat verwijderd moet worden in het apparaat of op de microSD kaart ??
Nieuwe software gevonden .De software is ouder dan uw huidige ( 3.30 ) software . Wilt u doorgaan met installeren ? Alle gebruikersgegevens worden gewist .
Heeft hij nog last van 3.20 , die er ooit op gestaan heeft . Ik heb hem toen gedowngrade naar 3.10 .
Is er iets dat verwijderd moet worden in het apparaat of op de microSD kaart ??
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.