Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Het dopingtopic 2.0

corniel
Forum-lid HC

corniel 08 feb 2011 17:30

Materialist schreef:Dit laatste verschil ligt waarschijnlijk binnen de tolerantie van de apparatuur (..)
Ik neem ook aan dat de foutmarges op dit soort kleine concentraties relatief groot zijn. Imho verandert dit niets aan de zaak.
Ik denk dat hij de waarheid spreekt (..)
Dat durf ik niet te stellen. Maar je moet mensen enkel veroordelen op overtuigend bewijs, en ik ben niet overtuigd dat dit bewijs dat is.

materialist
Forum-lid

materialist 08 feb 2011 17:43

Het doping effect van clemb is op een dosis die vele malen hoger dan 50pgm. Wanneer er voor de 21 geen clemb geconstateerd is kun je dan nog van doping spreken?

Ik dacht ook dat de eisen hier zijn dat de beklaagde zijn onschuld moet bewijzen dat is wel een erg groot verschil met het dagelijkse leven.

Ik zat naar een van die Spaanse officials op de tv te kijken. De geiligheid spatte eraf, hij kon er geen genoeg van krijgen. Wat een minuut had moeten duren duurde een half uur en dan denk ik ga jij zelf es 8 uur per dag op de fiets zitten
Do kin der mar druk mei weze

aristos
Forum-lid

aristos 08 feb 2011 17:53

Die grafiek zegt niets zonder foutmarges, maar als die klein zijn, zou de grafiek suggeren dat AC tussen de laatste en éénnalaatste test nog een spuit in zijn benen heeft gezet. Wel een klein spuitje dan....
Canyon Aeroad 9.0 | Canyon Grand Canyon AL 29'er 7.9 | Principia 700 Limited Edition Number 05

geer
Forum-lid

geer 08 feb 2011 17:54

Rrrrrrrico!

Gaan we weer. Volgens de Gazetta dello Sport heeft Rico zijn koortsaanval te danken aan een bloedtransfusie.

Klikerdeklikklik

Ik weet niet hoe betrouwbaar dit bericht is. De Gazetta brengt meestal geen onzin naar buiten. Los van het feit dat ik Ricco gewoon een lul vind, moet Vacansoleil er maar eens goed over nadenken of ze wel door willen met die jongen. Gevaarlijk hoor.

Ik denk trouwens echt dat ie binnenkort echt een keer te ver gaat en dan gewoon dood is!

fietspraat
Forum-lid
Contact

fietspraat 08 feb 2011 17:59

De renners die in het verleden na een schorsting nog succesvol terugkeerden zijn de renners die schuld bekend hebben (terecht of niet maakt eigenlijk niet uit) en vervolgens gewerkt hebben aan hun come-back. De renners die bij hoog en laag volhielden onschuldig te zijn hebben in het verleden nooit een echte succesvolle come-back gemaakt.
Het maakt eigenlijk ook niet uit of AC schuldig is of niet. De geloofwaardigheid is er vanaf, mede door de geringe hoeveelheid die aangetroffen is. Er zal nooit onomstotelijk bewijs komen over wat er gebeurd is. Het slimste voor AC is dan ook om heel hard Mea Culpa te roepen en te gaan werken aan z'n come-back. Hij heeft nog wat jaren voor zich. Als hij straks 40 is kan hij gaan vertellen hoe het echt zat. Nu geloofd toch niemand hem.
fiets,fiets,fiets en verder niets.

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 08 feb 2011 18:13

Schuldig of niet; ik hoop eerder dat de zaak AC eens duidelijkheid gaat geven in de regelgeving. De apparatuur is zo gevoelig, die vinden werkelijk alles. Het zou erg goed zijn en onduidelijkheden voorkomen als er voor alle stoffen een drempelwaarde zou worden ingesteld. 0-toleratie is niet reeel, dat geeft alleen maar onduidelijkheid. Hoop dat de WADA en UCI dit nu ook inzien.
En worden voetballers ook in dit soort ultragevoelige testcentra getest......?
Less is bore

dehulk
Forum-lid

dehulk 08 feb 2011 18:23

loos
Forum-lid

Gebruikersavatar loos 08 feb 2011 20:05

Geer schreef:Rrrrrrrico!

Gaan we weer. Volgens de Gazetta dello Sport heeft Rico zijn koortsaanval te danken aan een bloedtransfusie.

Klikerdeklikklik

Ik weet niet hoe betrouwbaar dit bericht is. De Gazetta brengt meestal geen onzin naar buiten. Los van het feit dat ik Ricco gewoon een lul vind, moet Vacansoleil er maar eens goed over nadenken of ze wel door willen met die jongen. Gevaarlijk hoor.

Ik denk trouwens echt dat ie binnenkort echt een keer te ver gaat en dan gewoon dood is!

1 - 2 - 3: WAT EEN LUL!!!!
Afbeelding

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 08 feb 2011 20:06

Als dit waar is moeten we idd maar heel blij zijn dat het op 8 feb al naar buiten komt en niet op 8 juli.....

En als ie idd een keer te ver gaat, zou hij dan ook een standbeeld krijgen op een of andere col?
Less is bore

HenH
Forum-lid

HenH 08 feb 2011 20:17

Als hij te ver gaat dan lost het probleem zichzelf ook weer op.
Je speelt wel erg met je lichaam, dat dat het je waard is....
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada

loos
Forum-lid

Gebruikersavatar loos 08 feb 2011 20:26

En dan nog te bedenken dat ie gescheiden is van zijn hoogzwangere vrouw, ......

omdat ze doping gebruikte!
Afbeelding

michie23
Forum-lid

michie23 08 feb 2011 20:56

Rijp voor een gesloten inrichting wat mij betreft
http://www.twitter.com/maweijenberg" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie